AndroidHealthClinic

Zijn elke zaterdag 8 glazen bier slecht voor je resultaten?

Ontopic weer graag. Dit is niet het gare hanehok, of de bar waar het bier gedronken word.

Sorry The Rock...

Wel ik zal het wat goedmaken met deftige commentaar:

Alcohol vermindert de slaapkwaliteit dus das al niet positief!
Alcohol bevat enkel lege calorieen zonder voedingswaarde!
Alcohol + uitgaan is langer wakkerblijven zonder eten = katabool!

--> Alcohol is slecht voor de prestaties! Maar als je geen pro BB bent is dit geen probleem ;)

Oh ja: van wodka wordt je even dik als van bier als je evenveel alcohol binnen hebt...

ok "del" + "guy"

ik heb nederlands titel op me naam thaiboksen uit 2001. dat doet er niet egt aan toe maar wil alleen zeggen dat er meer figuren als my lopen en die niet bang zyn en goed kenne vechten die jou wel pijn kennen doen. en dat moet je voorkomen en mensen in hun waarde laten

en als je denkt dat je mij kan hebben ... je zal niet de eerste zyn die gaat huilen en zeker niet de laatste.

ik zie je van de week als je een egte man bent
ik hoef geen ruzie hoor ik mag ook niet zomaar ruzie maken maar jy wilt zomaar ruzie met my zonder dat ik jou iets fouts heb aangedaan...
maargoed als je iets tegen me heb? je bent welkom

amsterdam sloterdijk afslag nemen en dan vrvagen naar mejiro gym.
daar train kom gerust langs en we zien wie grappig is meneer

ik verw8 jou ! maandag half 9 ben ik weer en dat is elke dag zo behalve zondags.
dus kom langs en we gaan testen die de ballen heeft.

:roflol:

btw, bier is sowieso k*t. Als je teveel drinkt ben je de volgende dag gaar. Dus beter pak je wat fris ofzo.

Volgens mij niet hoor, ik hield nooit rekening met me voeding vroeger en kantelde iedere zaterdag toch wel minstens 20 pils weg. Ik heb nooit een grotere vooruitgang gekend als in die periode (Let op: wel beginner toen).

Maar om nu te zeggen dat ik dat weer zal doen, nee dat niet...

precies!! en aangezien je toch niet dikker wilt worden, is het misschien beter om een grammetje coke of een paar kletsers op een avond doorheen te jagen.
is goedkoper... en je valt tegelijkertijd af....nou, wat wil je nog meer?

Ofwel is het bier daar ongelooflijk duur ofwel snuif jij waspoeder of kalk. ;)

ontopic: gewoon niet doen. Als je dan toch zo graag bier wil drinken kan je beter bij de Olijke Dartsers gaan.

Voor dik worden gaat het puur om de hoeveelheid alkohol = koolhydraten.

Denk dat de afbraak van spierweefsel(dmv alcohol) ook bij zal dragen aan het 'dik worden'' spiermassa wordt in dat geval namelijk omgezet in vetmassa aangezien het af wordt afgebroken. Ik weet dat het niet in verhouding staat tot de koolhydraten

ok "del" + "guy"

ik heb nederlandse titel op me naam thaiboksen uit 2001. dat doet er niet egt aan toe maar wil alleen zeggen dat er meer figuren als my(ik?) lopen en die niet bang zyn en goed kenne vechten die jou wel pijn kennen doen. en dat moet je voorkomen en mensen in hun waarde laten

en als je denkt dat je mij kan hebben ... je zal niet de eerste zyn die gaat huilen en zeker niet de laatste.

ik hoef geen ruzie hoor ik mag ook niet zomaar ruzie maken maar jy wilt zomaar ruzie met my zonder dat ik jou iets fouts heb aangedaan...

ik verw8 jou ! maandag half 9 ben ik weer en dat is elke dag zo behalve zondags.

geen ruzie maken en ook geen spelfouten, stoere post trouwens :D

ok "del" + "guy"

ik heb nederlands titel op me naam thaiboksen uit 2001. dat doet er niet egt aan toe maar wil alleen zeggen dat er meer figuren als my lopen en die niet bang zyn en goed kenne vechten die jou wel pijn kennen doen. en dat moet je voorkomen en mensen in hun waarde laten

WOW!!

ik had altijd wel het gevoel dat ik wat af was gevallen na een avondje stappen en veel zuipen, mja ik had voor de zoveelste keer teveel gedronken en at de volgende dag dus maar 1000 kcal ofzo omdat de helft er weer uit ging. Dus ik ben maar gekapt met drinken en dat bevalt me best

Heb ook wel is gehoord dat je beter sterke drank dan bier kan drinken

Gelukkig woon je niet in België want wss lust je graag bier, hier kun je namelijk meer (soorten) bier krijgen dan kraantjeswater zeg maar. Gezwegen van frituren maar ja..
In ieder geval ik zou er niet teveel voor opgeven die 10 biertjes zullen zoveel kwaad niet kunnen bij mij zijn het er 15-20 en das dan weer slechter. Zoals gezegd je bent maar 1 maal jong, met dat bier zul je ook wel al schitterende resultaten krijgen als je voor de rest doet hoe het moet..

Puur wodka bevat bv geen vetten en koolhydraten

Oh ben jij zo één van die proefbuisbabies die niets langer kunnen onthouden dan 6 seconden? Leer lezen man!

Wie is ''kemal'' je alter-ego? Je heldhaftige persoonlijkheid in latex? Of zit je gewoon met je mattiiiiiiies achter de pc? (Zoja, my bad).

Je was gewaarschuwd, en nu weer on-topic.

Centaur

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven