- Waardering
- 234
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 118kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ok "del" + "guy"
ik heb nederlands titel op me naam thaiboksen uit 2001. dat doet er niet egt aan toe maar wil alleen zeggen dat er meer figuren als my lopen en die niet bang zyn en goed kenne vechten die jou wel pijn kennen doen. en dat moet je voorkomen en mensen in hun waarde laten
en als je denkt dat je mij kan hebben ... je zal niet de eerste zyn die gaat huilen en zeker niet de laatste.
ik zie je van de week als je een egte man bent
ik hoef geen ruzie hoor ik mag ook niet zomaar ruzie maken maar jy wilt zomaar ruzie met my zonder dat ik jou iets fouts heb aangedaan...
maargoed als je iets tegen me heb? je bent welkom
amsterdam sloterdijk afslag nemen en dan vrvagen naar mejiro gym.
daar train kom gerust langs en we zien wie grappig is meneer
ik verw8 jou ! maandag half 9 ben ik weer en dat is elke dag zo behalve zondags.
dus kom langs en we gaan testen die de ballen heeft.

precies!! en aangezien je toch niet dikker wilt worden, is het misschien beter om een grammetje coke of een paar kletsers op een avond doorheen te jagen.
is goedkoper... en je valt tegelijkertijd af....nou, wat wil je nog meer?

Voor dik worden gaat het puur om de hoeveelheid alkohol = koolhydraten.
Haha ok "muay thai J" haha wat een naam, moeten wij nou denken dat je kunt vechten hahahaha
Epic self owning.

ok "del" + "guy"
ik heb nederlandse titel op me naam thaiboksen uit 2001. dat doet er niet egt aan toe maar wil alleen zeggen dat er meer figuren als my(ik?) lopen en die niet bang zyn en goed kenne vechten die jou wel pijn kennen doen. en dat moet je voorkomen en mensen in hun waarde laten
en als je denkt dat je mij kan hebben ... je zal niet de eerste zyn die gaat huilen en zeker niet de laatste.
ik hoef geen ruzie hoor ik mag ook niet zomaar ruzie maken maar jy wilt zomaar ruzie met my zonder dat ik jou iets fouts heb aangedaan...
ik verw8 jou ! maandag half 9 ben ik weer en dat is elke dag zo behalve zondags.

geen ruzie maken en ook geen spelfouten, stoere post trouwens![]()
ik zal het niet meer doen!
)ok "del" + "guy"
ik heb nederlands titel op me naam thaiboksen uit 2001. dat doet er niet egt aan toe maar wil alleen zeggen dat er meer figuren als my lopen en die niet bang zyn en goed kenne vechten die jou wel pijn kennen doen. en dat moet je voorkomen en mensen in hun waarde laten
ik hoef geen ruzie hoor ik mag ook niet zomaar ruzie maken maar jy wilt zomaar ruzie met my zonder dat ik jou iets fouts heb aangedaan.

Haha ok "muay thai J" haha wat een naam, moeten wij nou denken dat je kunt vechten hahahaha
sorry edwinik zal het niet meer doen!
(zijn berichten van Kemal trouwens)
Jezus, ik blijf me blind staren op het niveau van deze zin. BRutal kiddy slang![]()
Heb ook wel is gehoord dat je beter sterke drank dan bier kan drinken
Oh ben jij zo één van die proefbuisbabies die niets langer kunnen onthouden dan 6 seconden? Leer lezen man!