AndroidHealthClinic

Zijn elke zaterdag 8 glazen bier slecht voor je resultaten?

appeltaart=centaur???

sorry centaur man, ik raak nochal melig als de 4000ste tjap zich zorgen maakt over de 10 biertjes die hij in het weekend naar binnen gooit. Beter maak je je zorgen over hoe hard je traint. Fags

sorry centaur man, ik raak nochal melig als de 4000ste tjap zich zorgen maakt over de 10 biertjes die hij in het weekend naar binnen gooit. Beter maak je je zorgen over hoe hard je traint. Fags

Helemaal mee eens :D Als ik zie hoeveel posts sommige mensen hier maken dan kan het haast niet anders dat ze of geen werk/opleiding hebben of niet veel/hard trainen!

komop mannen

Drink whisky, zit het minste suiker in van alle drank ! En champagne, maar dat zal geen optie zijn. Vodka is een optie, maar whisky schijnt nog minder kcal te bevatten.

Sterke drank bevat wel degelijk veel meer kcal dan bier, niet alleen de alcohol zelf bevat deze, maar ook de rest van het goedje (gerst en mout spul, vaak suiker, etc)

Wie is ''kemal'' je alter-ego? Je heldhaftige persoonlijkheid in latex? Of zit je gewoon met je mattiiiiiiies achter de pc? (Zoja, my bad).

Je was gewaarschuwd, en nu weer on-topic.

Centaur

Dit soort posts maken mijn dag goed.

Terug
Naar boven