XXL Nutrition

Zijn er hier nog DJ's?

@Phreak, ik kan je mix niet downen, hij zeg: file not exist...?

Rob G zei:
@Phreak, ik kan je mix niet downen, hij zeg: file not exist...?

Heeft die (gratis) k*tserver wel vaker. Dan gooien ze alles wat op muziek lijkt en grote bestanden er zonder waarschuwing af. Moet nu weer even goed gaan.

SETJE

2 many dj's brrr die zeikers :)

Ik draai ook wel eens, maar dan thuis. Nog niet echt op feesten ben ik nog niet goed genoeg voor :P
Ik draai precies hetzelfde als malfunction, Hardcore, Darkcore en soms wat Industrial :)

Ik draai hoofdzakelijk thuis, al een paar kleine feestjes gedaan, beetje ervaring opdoen ;)
'k draai gewoon waar ik zin in heb, de ene keer is dat hardcore, maar dat paar uren later opeens hip hop worden (thuis dan bedoel ik, tijdens een live set zou'k da nie proberen :P ;) )

hoe begin je als dj zijnde? echt je eigen muziek maken met bv. fruityloops ? of gewoon draaitafel en platen kopen en oefenen?

• Topic Starter Topic Starter
Een dj draait muziek, een producer maakt het... Dus als DJ platenspelers aanschaffen, en mixxen met die hap ;)

Ik heb wel s met platenspelers geklooit...heb nog wel paar goeie ouwe hardcore op vinyl....

Ik ben toch meer n producer typje...lekker achter de comp nr's maken.
Had al aardig wat gemaakt, tot mn comp vastliep en ik alles moest formatteren. :mad:

Ben ooit begonnen met Protracker op de Amiga, simple samplertje erachter waar je 4 sec. mee kon samplen, later ben ik met fasttracker/madtracker gaan werken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit momentaal met een totaal Producers ''Block'' er komt niks uit, en mijn TT's staan vlakbij de computer.. Dus de verleiding is dan veels te groot, en huppaa er gaan weer een plakjes op de ronddraaiende sletjes :P

Ik krijg meestal n deuntje in mn kop en dat ga ik dan in de comp zetten, de rest van t nr maak ik daaromheen. Als ik de melodie heb gaat de rest vanzelf.

Terug
Naar boven