MuscleMeat

Zijn er hier ook moeders die tips kunnen geven???

• Topic Starter Topic Starter
Mja ze graag gedaan ;-)

Ok lijkt mij ook het beste. Ook eenig idee welke oefeningen veel vet verbrand in het algemeen? Ik ben aan het denken geweest op terug te gaan zwemmen. Heb dit vroeger ook gedaan tot mijn 16 jaar en dit hielp vooral om mijn gewicht onder controle te houden. Maar ik doe alles liever op de fitness.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eileen, ik wens je veel sterkte met het behalen van je doel. Voeding is de belangrijkste factor, zorg dat je dit goed in kaart heb.
Qua training en voeding gelden gewoon al de regels die normaal gelden, moeder of niet.

Je moet het tijd geven, ongeduld is waar ik zelf ook wel is last van heb. Het heeft destijds ook een tijd geduurd voordat je werd zoals je nu bent, geef het dezelfde tijd om je doel te behalen.

Had je maar niet moeten bevallen. Waarom laat je je ook op 24 jarige leeftijd volgooien door je vent? Je had nog zo kunnen genieten zonder elke ochtend met dikke wallen wakker te worden. Alweer zo'n schreeuwlelijkerd erbij op deze wereld pfff

Jij moet maar even snel je grote mond gaan houden.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit klopt niet hoor.

100% dieet
100% training

arnold-quote-01.jpg

Ja mijn voeding ga ik ook aanpassen. Ben al even met de herbalife bezig en ik denk dat ik toch nog dingen te kort kom.
Maar daar gaat mijn man mij bij helpen om goei voedingsschema te maken.
Dank u wel

Ik ben een zelfstandige vrouw en ik zoek zo een dingen zelf uit. Hij geeft mij ook raadt maar zoals ik het al zei ging het over moeders. dus hou uw commentaar voor u zelf of geef wat nuttige tips, aangezien jij hier ook bent op aangemeld zal je er ook wel iets van kennen?????

:roflol:

Mijn man is bodybuilder, en dan zorgt ie wel dat jij een jaar lang als een papz*k rondloopt?
Beta-ass BB'er dan..
En Herbalife :roflol:
Zit meer suiker in dan een glas cola, daarbovenop nog je gedrag, en we hebben er weer een geslaagd topic bij :roflol:

:roflol:

Mijn man is bodybuilder, en dan zorgt ie wel dat jij een jaar lang als een papz*k rondloopt?
Beta-ass BB'er dan..
En Herbalife :roflol:
Zit meer suiker in dan een glas cola, daarbovenop nog je gedrag, en we hebben er weer een geslaagd topic bij :roflol:

Die man respecteert zijn vrouw ongeacht haar uiterlijk, zouden meer mensen moeten kunnen. Je weet niets van haar achtergrond of van de zijne, lijkt mij beter om niet zo suggestief te wezen.
Hoeveel tijd denk je dat er in een pasgeboren kindje gaat zitten, de dame heeft waarschijnlijk nu pas tijd voor "belangrijke" dingen als haar uiterlijk.

Geef de beste dame een referentie naar voedingsadvies in plaats van onzinnige antwoorden te geven die haar het gevoel geven dat ze minder is.

Laatst bewerkt:
Dank je wel, ben blij dat het in orde is gekomen met deze topic.
Ben er dus gisteren in gevlogen in de krachttrainingen en het was zwaar ma gaf meer voldoening maar ik voel wel dat ik mijn buikspieren goed zal moeten trainen voor terug in orde te krijgen. Ze zijn veel zwakker geworden. Ik had er vroeger moeten aan beginnen maar ik heb een zaak geopend en nu dus pas de tijd gekregen.
Maar de moed niet laten zakken en blijven door bijten :-D

Hier een tip van mijn moeder:

Begin niet met kinderen want ze vernken je leven.

Heb jij dan geen kinderen? Want mijn leven is toch super met mijn gezin?

Heb jij dan geen kinderen? Want mijn leven is toch super met mijn gezin?

Niet meer op in gaan meid. Het punt is dat dit een heel natuurlijk iets is waar veel vrouwen mee te maken hebben/krijgen.

Ik adviseer je wel, mocht je nog een kindje willen dan ken je die beter nu nemen dan ken je daarna volledig gaan voor wat je wilt. :)
Stel je word weer je oude gewicht en je raakt uiteindelijk weer zwanger dan begint het hele spektakel opnieuw.

Als iedereen nu eens z'n bijzonder oninteressante mening over wel of niet moeder zijn voor zich kan houden, en gewoon tips geeft waar ze wat aan heeft of anders z'n smoel verder dicht houdt...

Ben geen moeder, maar waarom eet je niet meer tussen 18u en 7u? Dit is totale onzin. En herbalife shakes? Waarom?
Verder compounds trainen inderdaad, squat, bench, deadlift, overhead press, rows, pull ups. Eventueel starting strength oid.

Als iedereen nu eens z'n bijzonder oninteressante mening over wel of niet moeder zijn voor zich kan houden, en gewoon tips geeft waar ze wat aan heeft of anders z'n smoel verder dicht houdt...

Ben geen moeder, maar waarom eet je niet meer tussen 18u en 7u? Dit is totale onzin. En herbalife shakes? Waarom?
Verder compounds trainen inderdaad, squat, bench, deadlift, overhead press, rows, pull ups. Eventueel starting strength oid.

Waarom compouns? Ze wil afvallen. Zou dan eerder isolatie-oefeningen adviseren met cardio en een goed voedingsschema. Veel buikwerk, want daar zit het probleem.
Dus crunches, side bends, kneeraises voor de buik. Evt. wat zwaardere oefeningen toevoegen en dan de overige iso-oefeningen en evt. wat compounds toevoegen.

Omdat ze mij altijd hebben gezegt na 18u eten slecht is . ik eet rond 17u mijn middag dus dat is het laatste. En de herbalife shakes hebben mijn geholpen met afvallen. Maar ben er ook om aant twijfelen of het nu wel nog goed is al ik meer ga trainen. Als ik de andere topics lees denk ik dat ik uit voeding ook meer ga kunnen halen dan uit de shakes.

Waarom compouns? Ze wil afvallen. Zou dan eerder isolatie-oefeningen adviseren met cardio en een goed voedingsschema. Veel buikwerk, want daar zit het probleem.
Dus crunches, side bends, kneeraises voor de buik. Evt. wat zwaardere oefeningen toevoegen en dan de overige iso-oefeningen en evt. wat compounds toevoegen.

Ja want dan gaat ze plaatselijk vet verbranden wilde je zeggen?
Ben wel benieuwd waarom je volgens jou isolatie oefeningen moet gaan doen als je wilt gaan afvallen.
Als je af wilt vallen moet je gewoon onder onderhoud gaan eten, hoef je je training niet of nauwelijks voor aan te passen.

Ja want dan gaat ze plaatselijk vet verbranden wilde je zeggen?
Ben wel benieuwd waarom je volgens jou isolatie oefeningen moet gaan doen als je wilt gaan afvallen.
Als je af wilt vallen moet je gewoon onder onderhoud gaan eten, hoef je je training niet of nauwelijks voor aan te passen.

Nee, niet plaatselijk vet verbranden, maar meer shapen.
Met iso-oefeningen kun je je spieren prima trainen en shapen. Maar goed; ik ben meer een voorstander om iedere spier echt aan te pakken.

Een tweede kleine komt er niet meer :-) Nu ik zie wat een lichamelijk allemaal doet. Kost ook allemaal centen school en kleren. En dan is 1tje genoeg. Zeker nu ik zelfstandig ben lukt dat moeilijk.
Maar de cardio doe ik wel nog altijd maar nu wel na de oefeningen. Ik focus me wel echt op de buik en billen zoals elke vrouw. En squate doe ik in het dagelijks leven ook veel met de kleine op te nemen en zo dus :-)
Maar de gym waar ik nu ga is nog maar sinds kort open want we hadden vroeger alles thuis. Maar thuis trainen is niet zo stimulerend voor mij dan in een gym. En er komt een coach die de vrouwen gaat helpen en ik ga hem even is voorleggen wat jullie mij aanraden en dan zoeken wat juist is. Mijn vriendin van mij is ook een mama en dus we hebben dezelfde oefeningen nodig. Zij moet wel nog meer afvallen. En zeker op haar voeding gaan letten.

Mijn vriendin van mij is ook een mama en dus we hebben dezelfde oefeningen nodig. Zij moet wel nog meer afvallen. En zeker op haar voeding gaan letten.

Dame, het komt erop neer dat er geen andere regels gelden als moeder, eventueel dat de buikspieren wat verzwakt zijn. Je zou dus eventueel wat meer nadruk kunnen leggen op buikspier verkortende/versterkende oefeningen.

Ik ben persoonlijk een groot voorstander van stomach vaccuum voor de binnenste buikspieren in combinatie met lying leg raises voor de buitenste buikspieren.

Terug
Naar boven