eileen1989
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 68kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok lijkt mij ook het beste. Ook eenig idee welke oefeningen veel vet verbrand in het algemeen? Ik ben aan het denken geweest op terug te gaan zwemmen. Heb dit vroeger ook gedaan tot mijn 16 jaar en dit hielp vooral om mijn gewicht onder controle te houden. Maar ik doe alles liever op de fitness.
Had je maar niet moeten bevallen. Waarom laat je je ook op 24 jarige leeftijd volgooien door je vent? Je had nog zo kunnen genieten zonder elke ochtend met dikke wallen wakker te worden. Alweer zo'n schreeuwlelijkerd erbij op deze wereld pfff
??
Mijn man is bodybuilder, en dan zorgt ie wel dat jij een jaar lang als een papz*k rondloopt?
Beta-ass BB'er dan..
En Herbalife
Zit meer suiker in dan een glas cola, daarbovenop nog je gedrag, en we hebben er weer een geslaagd topic bij![]()

Heb jij dan geen kinderen? Want mijn leven is toch super met mijn gezin?

Als iedereen nu eens z'n bijzonder oninteressante mening over wel of niet moeder zijn voor zich kan houden, en gewoon tips geeft waar ze wat aan heeft of anders z'n smoel verder dicht houdt...
Ben geen moeder, maar waarom eet je niet meer tussen 18u en 7u? Dit is totale onzin. En herbalife shakes? Waarom?
Verder compounds trainen inderdaad, squat, bench, deadlift, overhead press, rows, pull ups. Eventueel starting strength oid.
Waarom compouns? Ze wil afvallen. Zou dan eerder isolatie-oefeningen adviseren met cardio en een goed voedingsschema. Veel buikwerk, want daar zit het probleem.
Dus crunches, side bends, kneeraises voor de buik. Evt. wat zwaardere oefeningen toevoegen en dan de overige iso-oefeningen en evt. wat compounds toevoegen.
Ja want dan gaat ze plaatselijk vet verbranden wilde je zeggen?
Ben wel benieuwd waarom je volgens jou isolatie oefeningen moet gaan doen als je wilt gaan afvallen.
Als je af wilt vallen moet je gewoon onder onderhoud gaan eten, hoef je je training niet of nauwelijks voor aan te passen.
Hier een tip van mijn moeder:
Begin niet met dbb want ze vernken je leven.
Mijn vriendin van mij is ook een mama en dus we hebben dezelfde oefeningen nodig. Zij moet wel nog meer afvallen. En zeker op haar voeding gaan letten.