Fitness Seller

Zijn er hier ook moeders die tips kunnen geven???

Nee, niet plaatselijk vet verbranden, maar meer shapen.
Met iso-oefeningen kun je je spieren prima trainen en shapen. Maar goed; ik ben meer een voorstander om iedere spier echt aan te pakken.

Je spieren kun je alleen groter of kleiner maken, je kunt ze niet anders 'shapen'(andere vorm - niet grote) door middel van isolatie. Afvallen doe je door middel van een kcal deficit door minder te eten of door cardio, als je probeert af te vallen moet je blijven trainen zoals je voordien deed. Enige wat je anders zou kunnen doen is dat je iets minder volume zou doen in de cut. Gewichten moeten zo zwaar mogelijk blijven.

Een tweede kleine komt er niet meer :-) Nu ik zie wat een lichamelijk allemaal doet. Kost ook allemaal centen school en kleren. En dan is 1tje genoeg. Zeker nu ik zelfstandig ben lukt dat moeilijk.
Maar de cardio doe ik wel nog altijd maar nu wel na de oefeningen. Ik focus me wel echt op de buik en billen zoals elke vrouw. En squate doe ik in het dagelijks leven ook veel met de kleine op te nemen en zo dus :-)
Maar de gym waar ik nu ga is nog maar sinds kort open want we hadden vroeger alles thuis. Maar thuis trainen is niet zo stimulerend voor mij dan in een gym. En er komt een coach die de vrouwen gaat helpen en ik ga hem even is voorleggen wat jullie mij aanraden en dan zoeken wat juist is. Mijn vriendin van mij is ook een mama en dus we hebben dezelfde oefeningen nodig. Zij moet wel nog meer afvallen. En zeker op haar voeding gaan letten.

Paar dingetjes...
Een kindje optillen is niet squatten;)
Een coach die vrouwen gaat helpen? Het is al vaker tegen je gezegd, een vrouw (ook als ze moeder is) kan en moet imo hetzelfde trainen als een man.
Het enige verschil is dat een man "makkelijker" massa aanzet dan een vrouw en t verschil in voorkeur van wat we trainen.
Klinkt mij als geldklopperij.
Focussen op buik en billen maakt niet dat je daar sneller afvalt, plaatselijk vetverlies bestaat niet.
Alleen door bewust en gezond eten en hard trainen bereik je je doel.

• Topic Starter Topic Starter
Ja mij lijkt gezond eten en hard trainen het beste. Ja nee ik bedoel met die coach ne trainer 1 voor de mannen en 1 voor de vrouwen. Ma mijn man gaat vanaf nu 1 dag in de week mee en die gaat kijken dak alles goed doe en met de voeding. mercikes

Waarom compouns? Ze wil afvallen. Zou dan eerder isolatie-oefeningen adviseren met cardio en een goed voedingsschema. Veel buikwerk, want daar zit het probleem.
Dus crunches, side bends, kneeraises voor de buik. Evt. wat zwaardere oefeningen toevoegen en dan de overige iso-oefeningen en evt. wat compounds toevoegen.

:roflol:

Gaan de mensen die antwoorden nu nog meer onzin verkondigen dan TS.

Out!

Omdat ze mij altijd hebben gezegt na 18u eten slecht is . ik eet rond 17u mijn middag dus dat is het laatste. En de herbalife shakes hebben mijn geholpen met afvallen. Maar ben er ook om aant twijfelen of het nu wel nog goed is al ik meer ga trainen. Als ik de andere topics lees denk ik dat ik uit voeding ook meer ga kunnen halen dan uit de shakes.

Na 6 uur eten is niet slecht. Ik eet wel is rond 22.00 avondeten, geen probleem.Als je wil afvallen gewoon minder eten dan je verbruikt ongeacht het tijdstip in eerste instantie. Goed voedingsschema samenstellen in plaats van dat herbalife gedoe. Hele lichaam trainen inplaats van alleen buik en kont.

Ja mijn voeding ga ik ook aanpassen. Ben al even met de herbalife bezig en ik denk dat ik toch nog dingen te kort kom.
Maar daar gaat mijn man mij bij helpen om goei voedingsschema te maken.
Dank u wel

Ik ben een zelfstandige vrouw en ik zoek zo een dingen zelf uit. Hij geeft mij ook raadt maar zoals ik het al zei ging het over moeders. dus hou uw commentaar voor u zelf of geef wat nuttige tips, aangezien jij hier ook bent op aangemeld zal je er ook wel iets van kennen?????

Moeders hoeven niet anders te trainen dan niet moeders.

Een tweede kleine komt er niet meer :-) Nu ik zie wat een lichamelijk allemaal doet. Kost ook allemaal centen school en kleren. En dan is 1tje genoeg. Zeker nu ik zelfstandig ben lukt dat moeilijk.
Maar de cardio doe ik wel nog altijd maar nu wel na de oefeningen. Ik focus me wel echt op de buik en billen zoals elke vrouw. En squate doe ik in het dagelijks leven ook veel met de kleine op te nemen en zo dus :-)
Maar de gym waar ik nu ga is nog maar sinds kort open want we hadden vroeger alles thuis. Maar thuis trainen is niet zo stimulerend voor mij dan in een gym. En er komt een coach die de vrouwen gaat helpen en ik ga hem even is voorleggen wat jullie mij aanraden en dan zoeken wat juist is. Mijn vriendin van mij is ook een mama en dus we hebben dezelfde oefeningen nodig. Zij moet wel nog meer afvallen. En zeker op haar voeding gaan letten.

Focus je op je hele lichaam in plaats van buik en billen zoals elke vrouw, dat is tevens bullshit. Generaliseren kan je goed ;).
Je kind op tillen is geen squatten, net als het volgende geen workout is:
http://www.youtube.com/watch?v=TjkqZy-IZdI
http://www.youtube.com/watch?v=O47a-KHNqVA

Mijn vriendin van mij is ook een mama en dus we hebben dezelfde oefeningen nodig. Zij moet wel nog meer afvallen. En zeker op haar voeding gaan letten.

Dit is ook gewoon bullshit. Omdat jullie moeders zijn betekent het niet dat jullie andere oefeningen nodig hebben. Ook al moet ze meer afvallen, jij zal ook is beter je voedingsschema aan gaan passen.

Terug
Naar boven