Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Priscilla zei:Ik ben de enige vrouw op mijn sportschool in de ijzerhoek veel gasten hebben zoiets van wat doe je hier moet je niet de cardiocorner in en vinden me een kwa trainen een halve vent, maar ik heb er flink schijt aan ik vind het mooi en mannelijk worden joh dat gaat echt niet gebeuren als je geen anabolen gebruikt.
En de vrouwen in de cardiocorner snappen niet dat mijn bf (bodyfat)zo laag is terwijl ik nooit cardio doe. Tis nou eenmaal zo spieren verbranden meer vet dan lopen fietsen enz. zeg dan tegen ze ga wat meer met gewichten doen nee daar wordt ik dikker van OOOOOOOOOOOOOO pffffffff geef het op ! Zei denken dat mijn bouw dun is maar geloof me NOT heb 6 jaar geleden 64 gewogen 10 kg zwaarder dan nu met mijn lengte en ongetrained is dat geen mooi gezicht mijn vader bijna net zo groot 110 kg dus het zit echt niet in mijn genen slank te zijn !
Doe lekker wat jij wil en mooi vind en wat een ander daar van denkt is wel het laatste waar je je druk om moet maken gaat er immers om hoe jij je voelt.
grts

) ben ik goed gevorderd qua kracht en men uiterlijk is nog steeds vrouwelijk zou ik toch zeggen! mooie rug mag ik die eens aanraken?Freakylady zei:Gewoon lekker trainen!!!
Je kunt uiteraard wel kritiek verwachten zeker als je wat spiermassa gaat krijgen... daar moet je wel tegen bestand zijn.