Fitness Seller

Zijn hier ook vrouwen??

Welkom hier op het forum. Ben zelf ook een van de weinige vrouwen die met gewichten in de weer is op de sportschool, maar ook mij maakt dat niets uit. Doe lekker mijn ding waar ik zin in heb. Dus ik zou zeggen ga lekker door met wat je doet en heel veel plezier

Priscilla zei:
Ik ben de enige vrouw op mijn sportschool in de ijzerhoek veel gasten hebben zoiets van wat doe je hier moet je niet de cardiocorner in en vinden me een kwa trainen een halve vent, maar ik heb er flink schijt aan ik vind het mooi en mannelijk worden joh dat gaat echt niet gebeuren als je geen anabolen gebruikt.

En de vrouwen in de cardiocorner snappen niet dat mijn bf (bodyfat)zo laag is terwijl ik nooit cardio doe. Tis nou eenmaal zo spieren verbranden meer vet dan lopen fietsen enz. zeg dan tegen ze ga wat meer met gewichten doen nee daar wordt ik dikker van OOOOOOOOOOOOOO pffffffff geef het op ! Zei denken dat mijn bouw dun is maar geloof me NOT heb 6 jaar geleden 64 gewogen 10 kg zwaarder dan nu met mijn lengte en ongetrained is dat geen mooi gezicht mijn vader bijna net zo groot 110 kg dus het zit echt niet in mijn genen slank te zijn !

Doe lekker wat jij wil en mooi vind en wat een ander daar van denkt is wel het laatste waar je je druk om moet maken gaat er immers om hoe jij je voelt.

grts

uhhh... :rolleyes:

Welkom ....
Bb is niet altijd een welkom onderwerp voor dames , maar er zijn er genoeg hier die het graag met je bepraten .
Wij gaan ervoor dus , let niet op een ander je doet het voor jezelf .
groetjes Mar

gewoon doen waar je je goed bij voelt! niet aantrekken van wat anderen erover zeggen, is toch meestal jaloezie. Ikzelf doe aan powerliften en dan bekijken ze je alsof je helemaal gek bent om dat als meisje te doen, men toenmalige vriendje wou niet dat ik ermee begon omdat ik dan te mannelijk zou worden ofzo... Nu 2 jaar later (en vrijgezel :D) ben ik goed gevorderd qua kracht en men uiterlijk is nog steeds vrouwelijk zou ik toch zeggen!
Negatieve reacties zal je altijd krijgen, maar deze sporen mij net aan om harder te gaan trainen.

Succes ermee!

Jep ben het een met de anderen. Doe gewoon waar jij je lekker bij voelt.. Doe ik zelf ook.geen man of iemand in mijn omgeving die mij uit de sportschool kan houden.

volledig mee eens vooral van de vrouwen is het vaak pure jaloezie..

Gewoon lekker trainen!!!

Je kunt uiteraard wel kritiek verwachten zeker als je wat spiermassa gaat krijgen... daar moet je wel tegen bestand zijn.

Ik denkm dat je door bb juist een nog vrouwelijker fysiek kan krijgen.
Heel herkenbaar wat de meiden op dit forum zeggen.
Ik ben ook steeds de enige meid die lekker zwaar traint bij mij in de sportschool.En dan kijken die anderen je zo aan als ze zien hoeveel gewicht je neemt.Net of je niet wijs bent. Nou, ze kijken maar ......

Voordat ik met bb begon was ik bang dat ik mijn borsten weg zou trainen,
nu weet ik dat dat niet waar is.

Nee hoor gewoon lekker doen.
Je word er echt mooier op.
En vrouwelijker zeker weten.

Hoi, welkom.
Ik heb weinig toe te voegen aan de eerdere reacties. En ja, er zijn hier best vrouwen.:-)
Niet iedereen is even actief op het forum (ikke bv), maar net zo hard bezig als de rest met lekker trainen en je soms klote voelen maar meestal bere lekker. Bijna niets geeft zo'n ontzettend goed gevoel als veel gewicht verplaatsten. F* Dat doe ik toch even mooi gevoel, vol adrenaline en wat je nog meer aan leuke spulletjes aan kan maken. ;-)

En ja, je kan reactie's uit je omgeving krijgen en die varieren van 'goh je bent best strak aan het worden' tot 'Je moet opassen dat je niet te breed wordt'.
De eerste is leuk de tweede minder, want is volkomen onzin, en zoals al in een eerdere reactie aangegeven komt ie waarschijnlijk ook voort uit een soort jaloezie. En wat dan nog? Lelijk is het niet. En je doet het voor jezelf, als je jezelf maar mooi (of mooier wordende) kan vinden.

Succes en heel veel plezier.

Ik kan eigenlijk ook alleen maar herhalen wat iedereen voor mij ook al gezegd heeft, als dit iets is wat jij graag wil doen, wat jij mooi vindt, dan moet je het zeker niet laten omdat er mensen zijn die zeggen dat het lelijk is of dat vrouwen dat 'niet horen te doen' of weet ik veel wat ze allemaal nog meer verzinnen.
Je laat je toch over andere aspecten van je leven ook niet door andere mensen vertellen wat je wel of niet zou moeten doen?

Het kan ook zijn dat ze er gewoon nog een beetje aan moeten wennen, je zegt dat je nog maar net begonnen bent. Misschien dat ze na een tijdje wat meer aan het idee zijn gewend en het accepteren dat dit is wat jij wil, ondanks dat zij het misschien nog steeds lelijk vinden, want daar kan je natuurlijk niks aan veranderen, wat mensen mooi vinden of niet.

Hey,
Ik ben ook nieuw hier maar doe al erg lang aan krachttraining en woon in de VS. Ik kan je een website aanbevelen met echt veel goeie informatie, ook voor vrouwen!
www.t-nation.com
lees vooral de artikelen! Het is overigens wel in het engels, hopelijk is dat geen probleem voor je.
Veel succes, trouwens vrouwen krijgen geen idioot grote spieren zonder steroiden. Natuurlijk bodybuilden is echt mooi zie hier het resultaat!
[Link niet meer beschikbaar]

scroll naar beneden voor de dame in bikini.
groetjes Hanneke

ps dit is een gewone meid zoals ik, heeft 2 kids en is tegen de 40!

@knuffel

inderdaad, prachtig fysiek en mooi streven. :thumbs:

@knuffel

Wow, dat is inderdaad erg mooi ;-)

En als we toch aan link dumping gaan doen, deze staat ook ergens in de stickies, maar wil hem de topic starter nog een keer laten zien. Heel andere stuff dan bovenstaande, maar ook over sterke vrouwen en kan behoorlijk inspirerend werken.
http://www.stumptuous.com
(vooral training, eating, woman stuff, starting, ach lees alles maar ;-)

Terug
Naar boven