XXL Nutrition

zijn jullie bang voor de dood?

Mag het hopen, zo te horen is je moeder geen natuurlijke dood gestorven anders had ze geen medicijnen nodig.

Ik geloof in het oude Germanisme en zijn Goden, en alleen de personen die strijdend sterven zijn welkom in het paradijs. En ik weet zeker dat de Goden haar met open armen hebben ontvangen en dat ze nu met hen aan tafel zit neer te kijken op jou daden.;)

Mag het hopen, zo te horen is je moeder geen natuurlijke dood gestorven anders had ze geen medicijnen nodig.

Ik geloof in het oude Germanisme en zijn Goden, en alleen de personen die strijdend sterven zijn welkom in het paradijs. En ik weet zeker dat de Goden haar met open armen hebben ontvangen en dat ze nu met hen aan tafel zit neer te kijken op jou daden.;)

Ze is gestorven aan long- en hersenkanker. De medicijnen waren pijnstillend omdat de tumors in haar hoofd haar onwijs veel pijn bezorgden.

Ze is gestorven aan long- en hersenkanker. De medicijnen waren pijnstillend omdat de tumors in haar hoofd haar onwijs veel pijn bezorgden.
Een onnatuurlijke dood dus ja, ik heb er ook een oom aan verloren nadat hij bewust er voor koos met chemotherapie te stoppen vanwege de pijn die het hem deed. En mijn tante heeft het maar net overleefd, helaas loopt die nu wel rond met een stok en is een deel van haar gezicht min of meer verlamd.

Maak je niet al te druk meid, je moeder zit nu te genieten aan een grote tafel waar ze wacht tot haar geliefden hun tijd ook goed hebben gespendeerd op aarde.

Je ziet haar weer voor je er erg in hebt en dan kunnen jullie samen de wolken berijden in de gouden paardenkarren die er in het paradijs zijn.

Een onnatuurlijke dood dus ja, ik heb er ook een oom aan verloren nadat hij bewust er voor koos met chemotherapie te stoppen vanwege de pijn die het hem deed. En mijn tante heeft het maar net overleefd, helaas loopt die nu wel rond met een stok en is een deel van haar gezicht min of meer verlamd.

Maak je niet al te druk meid, je moeder zit nu te genieten aan een grote tafel waar ze wacht tot haar geliefden hun tijd ook goed hebben gespendeerd op aarde.

Je ziet haar weer voor je er erg in hebt en dan kunnen jullie samen de wolken berijden in de gouden paardenkarren die er in het paradijs zijn.

Mijn vader heeft ook chemo gehad, die is er gelukkig goed doorheen gekomen, maar het is wel zwaar voor hem geweest. Bij mijn moeder zijn ze niet eens toe gekomen aan de chemo. Bestraling heeft ze nog wel gehad, maar heeft uiteindelijk niet meer geholpen.

Mijn moeder en paarden... Dat zou ik wel willen zien!

En ik probeer me ook niet al te druk te maken, maar dat gaat soms lastig. Ik heb een tattooage laten zetten in mijn nek met haar as, dus ze is elke dag wel bij me. Die tattoo was voor een groot deel ook afsluiting van alles.

waar slaat dit weer op :roflol:, en ik die dacht dat je een hardcore naturalist was.

on topic: een geloof in het hiernamaals is utstel van executie, daden horen hier en nu gesteld worden. het geloof als steunpunt voor de zwakkeren die geen genoegen nemen met de huidige stand van zaken en de handen uit de mouwen willen steken.

Mijn vader heeft ook chemo gehad, die is er gelukkig goed doorheen gekomen, maar het is wel zwaar voor hem geweest. Bij mijn moeder zijn ze niet eens toe gekomen aan de chemo. Bestraling heeft ze nog wel gehad, maar heeft uiteindelijk niet meer geholpen.

Mijn moeder en paarden... Dat zou ik wel willen zien!

En ik probeer me ook niet al te druk te maken, maar dat gaat soms lastig. Ik heb een tattooage laten zetten in mijn nek met haar as, dus ze is elke dag wel bij me. Die tattoo was voor een groot deel ook afsluiting van alles.
Toevallig, ken nog iemand die haar moeders naam onder haar nek heeft laten zetten met geboorte en sterftedatum.
waar slaat dit weer op :roflol:, en ik die dacht dat je een hardcore naturalist was.
Zeg ik dan dat je alleen maar vlees wordt geserveerd?;)

Ik heb er "Mam" met geboorte- en sterftedatum staan. Mijn zusje heeft ongeveer dezelfde tattoo op haar rechter pols.
Is een mooie herinnering op een net zo mooie plek voor een tat. moet ik zeggen. Vind de bovenrug sowiezo een fijne plek er voor.

Ben zelf nog steeds aan het twijfelen wat ik er precies ga laten neer zetten.

Cirkel;2696106 Je ziet haar weer voor je er erg in hebt en dan kunnen jullie samen de wolken berijden in de gouden paardenkarren die er in het paradijs zijn.[/QUOTE zei:
ik denk dat je dealer je bij je klote heeft jongen
je bent wss waspoeder aant het snuiven;)

Man, wat een incoherent stuk. Holbewoners kunnen niet nadenken, maar olifanten wel? En OPEENS konden we nadenken?

Na de invoering van de koeken van Peijnenburg is alles heel snel verlopen.

evolution.jpg

:D

Kanker een onnatuurlijke dood?

Het is de basis waarop je je sprookje hebt gebaseerd. En die basis is wel zo brak dat het feitelijk wanstaltig is. Wat is dan wel natuurlijk? Gek veel 'natuurlijker' wordt het eigenlijk niet. Hoe hard dat ook is. Maar wat staat er dan te wachten voor mensen die wel een natuurlijke dood zijn gestorven?

Terug
Naar boven