- Waardering
- 0
Rust in Walhalla.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rust in Walhalla.
Mag het hopen, zo te horen is je moeder geen natuurlijke dood gestorven anders had ze geen medicijnen nodig.

Mag het hopen, zo te horen is je moeder geen natuurlijke dood gestorven anders had ze geen medicijnen nodig.
Ik geloof in het oude Germanisme en zijn Goden, en alleen de personen die strijdend sterven zijn welkom in het paradijs. En ik weet zeker dat de Goden haar met open armen hebben ontvangen en dat ze nu met hen aan tafel zit neer te kijken op jou daden.![]()
Ik geloof in het oude Germanisme en zijn Goden, en alleen de personen die strijdend sterven zijn welkom in het paradijs.
Een onnatuurlijke dood dus ja, ik heb er ook een oom aan verloren nadat hij bewust er voor koos met chemotherapie te stoppen vanwege de pijn die het hem deed. En mijn tante heeft het maar net overleefd, helaas loopt die nu wel rond met een stok en is een deel van haar gezicht min of meer verlamd.Ze is gestorven aan long- en hersenkanker. De medicijnen waren pijnstillend omdat de tumors in haar hoofd haar onwijs veel pijn bezorgden.
Een onnatuurlijke dood dus ja, ik heb er ook een oom aan verloren nadat hij bewust er voor koos met chemotherapie te stoppen vanwege de pijn die het hem deed. En mijn tante heeft het maar net overleefd, helaas loopt die nu wel rond met een stok en is een deel van haar gezicht min of meer verlamd.
Maak je niet al te druk meid, je moeder zit nu te genieten aan een grote tafel waar ze wacht tot haar geliefden hun tijd ook goed hebben gespendeerd op aarde.
Je ziet haar weer voor je er erg in hebt en dan kunnen jullie samen de wolken berijden in de gouden paardenkarren die er in het paradijs zijn.
Ik geloof in het oude Germanisme en zijn Goden, en alleen de personen die strijdend sterven zijn welkom in het paradijs. En ik weet zeker dat de Goden haar met open armen hebben ontvangen en dat ze nu met hen aan tafel zit neer te kijken op jou daden.![]()
, en ik die dacht dat je een hardcore naturalist was.Toevallig, ken nog iemand die haar moeders naam onder haar nek heeft laten zetten met geboorte en sterftedatum.Mijn vader heeft ook chemo gehad, die is er gelukkig goed doorheen gekomen, maar het is wel zwaar voor hem geweest. Bij mijn moeder zijn ze niet eens toe gekomen aan de chemo. Bestraling heeft ze nog wel gehad, maar heeft uiteindelijk niet meer geholpen.
Mijn moeder en paarden... Dat zou ik wel willen zien!
En ik probeer me ook niet al te druk te maken, maar dat gaat soms lastig. Ik heb een tattooage laten zetten in mijn nek met haar as, dus ze is elke dag wel bij me. Die tattoo was voor een groot deel ook afsluiting van alles.
Zeg ik dan dat je alleen maar vlees wordt geserveerd?waar slaat dit weer op, en ik die dacht dat je een hardcore naturalist was.

Toevallig, ken nog iemand die haar moeders naam onder haar nek heeft laten zetten met geboorte en sterftedatum.
Is een mooie herinnering op een net zo mooie plek voor een tat. moet ik zeggen. Vind de bovenrug sowiezo een fijne plek er voor.Ik heb er "Mam" met geboorte- en sterftedatum staan. Mijn zusje heeft ongeveer dezelfde tattoo op haar rechter pols.
Cirkel;2696106 Je ziet haar weer voor je er erg in hebt en dan kunnen jullie samen de wolken berijden in de gouden paardenkarren die er in het paradijs zijn.[/QUOTE zei:ik denk dat je dealer je bij je klote heeft jongen
je bent wss waspoeder aant het snuiven![]()
Een beetje meer respect mag wel Jody, lees anders even waar het over ging.ik denk dat je dealer je bij je klote heeft jongen
je bent wss waspoeder aant het snuiven![]()
Een beetje meer respect mag wel Jody, lees anders even waar het over ging.

Mooi, en ook een fijn lettertype.
Lolbroek, heb Josy al laten weten visa PM waar ik op doelde, neem aan dat hij het nu ook begrijpt.sssssht je moet Cirkel gewoon niet storen tijdens zijn Germaanse lokrituelen![]()
Man, wat een incoherent stuk. Holbewoners kunnen niet nadenken, maar olifanten wel? En OPEENS konden we nadenken?

Een onnatuurlijke dood dus ja, ik heb er ook een oom aan verloren nadat hij bewust er voor koos met chemotherapie te stoppen vanwege de pijn die het hem deed. En mijn tante heeft het maar net overleefd, helaas loopt die nu wel rond met een stok en is een deel van haar gezicht min of meer verlamd.
Maak je niet al te druk meid, je moeder zit nu te genieten aan een grote tafel waar ze wacht tot haar geliefden hun tijd ook goed hebben gespendeerd op aarde.
Je ziet haar weer voor je er erg in hebt en dan kunnen jullie samen de wolken berijden in de gouden paardenkarren die er in het paradijs zijn.