Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Jullie voelen je beide o zo slim en goed he stelletje... [Afbeelding niet meer beschikbaar]
jij toch ook?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jullie voelen je beide o zo slim en goed he stelletje... [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dacht al dat Goethe een van je voorbeelden zou zijn, wie is hier nu de neo?
Maar ja, genoeg hier over lijkt me zo.
Misschien kan er uit respect voor een mede forumlid dit onderwerp tot een halt worden geroepen nu.
Sterven bijvoorbeeld door lichamelijke gebreken die zoch voordoen door ouderdom (versleten of opgebruikte organen) wordt door de verhalen in de Edda gezien als een natuurlijke dood.
Soutpark lijkt me behoorlijk haram of zo.
Nog wat bij te dragen?
Jullie voelen je beide o zo slim en goed he stelletje...
Als ik hier weer naar luister besef ik hoe mooi het is om moslim te zijn, dat ik niet hoef te sterven als een kuffar, maar als een moslim, en doet je bessefen dat het zo voorbij kan todat je weer terug naar je schepper mag.
I pity you all
"I pity you all" horen we wel vaker als atheïst, maar: the feeling is mutual![]()
Kijken jullie nou maar eerst dat filmpje, dan pas praten
Maar je kunt jezelf in ieder geval troosten met het feit dat je kontje strak in 't vel heeft gezeten.
En op het moment dat er iemand een pistool tegen je hoofd aan drukt?
"hmja lekker indrukwekkend schiet maar hoor, maakt mij niet" ?
Meeste mensen beginnen toch te kermen en te janken op het moment dat ze vermoeden dat ze gedood gaan worden, alleen op DBB niet kennelijk.
Nja, het uitgangspunt van dit topic/deze vraag is (volgens mij) gewoon de natuurlijke dood.
Als de vraag zou zijn "Ben je bang om vermoord te worden?" zou er waarschijnlijk wel vaker met 'ja' geantwoord worden.