Fitness Seller

zijn jullie bang voor de dood?

Whehehe, dat snijdt leuke andere vragen aan. :D
Je zult dan bijv. 'hostlichamen moeten kweken, zonder hersenen denk ik. Alleen nog zien het brein precies na te bouwen, zodat alle 'informatie' opgeslagen wordt. Deftige klus :D
Dan gaat de religie iig de deur uit, dus dat zou oke zijn!

je brein ergens opslaan, zodat anderen dat kunnen hacken?

mij niet gezien hoor!
:D

wat een mietje ben je toch ook, een echte vent moet wat pijn toch kunnen verdragen?
:roflol:

als je kon kiezen tussen pijn en geen pijn kiest iedereen voor hetzelfde.Maar dat jij bang bent eeuwig te branden in het vuur en daarom uit angst gaat geloven geeft jou niet het recht mij voor mietje uit te maken.:roflol:

Ik ben niet gelovig en ga dus eeuwig branden in de hel wat ook al heel pijn doet, mag ik dan niet op een rustige manier doodgaan sprookjeshoofd.

Ik ben wel bang voor de dood maar ik hoef echt niet oneindig te leven... Op een gegeven moment word je het toch wel zat, lijkt me. De wereld wordt er ook niet leuker op.

ik ben teringbang om kanker te krijgen ofsow... ik geloof in niks dus als ik dood ben ga ik alles misse nwant er is niks meer voor mij

Echt, nee toch? Straks zie je dat je over vijf jaar doodgaat ofzo.
Beschouw het leven gewoon als verrassing, een mysterie...

Nee, de toekomst van de wereld, de wetenschap, vragen waar men al eeuwen mee worstelt en die zeker in de toekomst beantwoord gaan worden. Niet de toekomst zien van je eigen leven om deze als een soort soap door te bladeren, agreed, dat is minder interessant.

Hahaha tekenen voor onsterfelijkheid. Na 150 jaar heb je spijt, en moet je nog tot in de oneindigheid blijven leven, ik pass.

Interessant, kan je er nog meer over vertellen?

Terug
Naar boven