Alright, zolang je maar niet zegt dat 'slechts religie het leven zin kan geven' of dergelijke onzin.![]()
ik zal dat niet ver-algemeniseren, maar mijn mening sluit daar wel op aan........

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alright, zolang je maar niet zegt dat 'slechts religie het leven zin kan geven' of dergelijke onzin.![]()

Religie geeft de dood zin. Het leven is slechts bedoeld om dood te gaan, als keuzemoment.
In die zin is het leven dus zinvol om naar de hemel of naar de hel te gaan. Verder dien je geen schatten op aarde te verzamelen.
Als men genoegen neemt met een dergelijke zwakzinnige kijk op het leven, tja... Maar ik denk dat er meer uit te halen valt.

jij denkt dat DAT zwakzinnig is?
ik vind het zwakzinnig wanneer iemand rijk is geworden en zijn/haar huis achterlaat aan de kat of een bepaalde instelling, terwijl je er zelf niets meer aan hebt na je dood...
waarom rijk willen worden ten koste van anderen?
![]()
Als je een post niet begrijpt, reageer dan gewoon niet, of vraag wat er wordt bedoeld.
Verder dien je geen schatten op aarde te verzamelen.
Als men genoegen neemt met een dergelijke zwakzinnige kijk op het leven, tja... Maar ik denk dat er meer uit te halen valt.

ik reageerde op rode stuk in je vorige post....
wat begrijp ik verkeerd dan?
![]()

In China deden en doen ze nog wel meer dingen die niet door de beugel kunnen.Religie is een massapsychose en mensen zouden daarvoor behandeld moeten worden....Net zoals ze vroeger in China deden![]()
In China deden en doen ze nog wel meer dingen die niet door de beugel kunnen.

Wederom beweer je zomaar dat ik iets ben dat ik zelf nooit bevestigd heb.voor een revisionist als jij moet het toch een lichtend voorbeeld zijn, die Chinese staat![]()

Wederom beweer je zomaar dat ik iets ben dat ik zelf nooit bevestigd heb.![]()
Dat is jou mening dus beperk die maar mooi tot jezelf.
Dat is jou mening dus beperk die maar mooi tot jezelf.
Damn jij zou een goede zijn geweest ten tijde van de heksenjacht, denk dat er menig onschuldig door jou op de brandstapel zou zijn beland.