Fitness Seller

zijn jullie bang voor de dood?

Religie geeft de dood zin. Het leven is slechts bedoeld om dood te gaan, als keuzemoment.
In die zin is het leven dus zinvol om naar de hemel of naar de hel te gaan. Verder dien je geen schatten op aarde te verzamelen.
Als men genoegen neemt met een dergelijke zwakzinnige kijk op het leven, tja... Maar ik denk dat er meer uit te halen valt.

Als je tekent voor oneindig leven moet je wachten tot de zon op is en dat duurd nog lang :D dus ik teken niks

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Religie geeft de dood zin. Het leven is slechts bedoeld om dood te gaan, als keuzemoment.
In die zin is het leven dus zinvol om naar de hemel of naar de hel te gaan. Verder dien je geen schatten op aarde te verzamelen.
Als men genoegen neemt met een dergelijke zwakzinnige kijk op het leven, tja... Maar ik denk dat er meer uit te halen valt.

jij denkt dat DAT zwakzinnig is?

ik vind het zwakzinnig wanneer iemand rijk is geworden en zijn/haar huis achterlaat aan de kat of een bepaalde instelling, terwijl je er zelf niets meer aan hebt na je dood...

waarom rijk willen worden ten koste van anderen?
:rolleyes:

jij denkt dat DAT zwakzinnig is?

ik vind het zwakzinnig wanneer iemand rijk is geworden en zijn/haar huis achterlaat aan de kat of een bepaalde instelling, terwijl je er zelf niets meer aan hebt na je dood...

waarom rijk willen worden ten koste van anderen?

Als je een post niet begrijpt, reageer dan gewoon niet, of vraag wat er wordt bedoeld.

Als je een post niet begrijpt, reageer dan gewoon niet, of vraag wat er wordt bedoeld.

Verder dien je geen schatten op aarde te verzamelen.

ik reageerde op rode stuk in je vorige post....

wat begrijp ik verkeerd dan?

Ik vind het hele idee van uiteindelijk dood gaan juist heel bevredigend!

Het liefst door een kogel eigenlijk, in een heel heroisch moment als je een kind aan het redden bent ofzo...
Dat je dan omvalt, nog één keer naar de lucht kijkt, en realiseerd dat het allemaal niet veel uitmaakte, nog even aan je geliefde denkt en terwijl je collega's naar je toe komen rennen en over je heen hangen om te kijken hoe erg het is glijd alles weg naar zwart en sterven daarmee alle geluiden weg.

Heerlijk! :D

Ja ik weet het, ik heb teveel oorlogsfilms gezien :p

ik reageerde op rode stuk in je vorige post....

wat begrijp ik verkeerd dan?

Dat dat de helft van m'n post is. Dat je bij schatten direct denkt aan een huis, geeft wel te denken.

Daarbij: ik heb het idee niet verzonnen hoor:

lees math. 6 vers 19 e.v. er maar op na.

Overigens wel een deel van de bijbel dat denk ik door 90% van de christenen behoorlijk genegeerd wordt. Naar mijn idee is vers 32 zelfs een non sequitur, op een eigenlijk bijzonder materialistisch (niet in de bezitterige zin van het woord!) stuk uit de bijbel! :roflol:
Jammer dat de afsluiting dan weer juist die eigenschap van de mens afraadt die nog het dichts bij vrije wil komt: de mogelijkheid om in verregaande mate te anticiperen op de toekomst.

Welke schatten heb jij op aarde verzameld? Hoeveel werk heb jij verricht, zonder te groeien? Ik vind het allemaal een redelijke ontkenning van het menszijn.

Nee.

God is goed!

Religie is een massapsychose en mensen zouden daarvoor behandeld moeten worden....Net zoals ze vroeger in China deden:thumb:

zijn jullie bang voor de dood?

Bang om dood te zijn niet....wel bang dood te gaan ik bedoel heb helemaal geen zin om dood te gaan vindt leven veel te leuk dood zijn is saai.Eenmaal dood tja je rot weg & thats it dus waarom moet je bang zijn doet echt geen pijn hoor voel je niks noppes nada van. :D

Dat is jou mening dus beperk die maar mooi tot jezelf.

Damn jij zou een goede zijn geweest ten tijde van de heksenjacht, denk dat er menig onschuldig door jou op de brandstapel zou zijn beland.

Heksenjacht? Is dat zoiets als tien miljoen mensen over de kling jagen terwijl niemand eigenlijk weet waarom het is gebeurd?

Terug
Naar boven