AndroidHealthClinic

Zijn jullie tevreden met progressie? (kuurverleden)

Bezoekers in dit topic

Jwan

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
2.823
Waardering
1
Hey vrienden,

Ik vroeg me af of jullie tevreden zijn met de behaalde resultaten als je kijkt naar je kuurverleden.

Ik heb er nu 3 gehad in 1,5 jaar en ben eigenlijk niet zwaarder geworden, alleen droger en gespierder.
Maar ik zie duidelijk verschil.
Al met al, vraag ik me dus af of ik teleurgesteld ben in de resultaten.
Dan denk ik; had ik niet meer kg`s moeten gainen??

Oorzaak daarvan is dat ik maar 1 goede bulkkuur heb gehad, 1 cutkuur nauwelijks aangekomen, en een mislukte kuur.
Ik vraag me dan ook weleens af of dat het allemaal wel waard was enz.

Hoe zit dat bij jullie?
 
Ja ik was tevreden !

Niet over hoe ik was , want dat kan altijd groter , maar wel over de gains die ik van een kuur af pakte ;)

Heleaas alles voor niets geweest lijkt t wel , en kan nu voor mijn gevoel weer van voor af aan beginnen door een ongewenst akkefietje afgelopen zomer ;)

Je moet natuurlijk ook wel realistisch blijven qua gains he , de eerste zal veel aanzetten , maar naar mate je verder komt zul je minder op een kuur gainen . Simpel , je kan gewoon niet altijd 8-10 kg blijven pakken op een kuurtje ,,.... in dat geval sta je binnen een paar jaar op 200kg :eek:

Over het algemeen was ik dus wel tevreden , en dat zal ik wss binnenkort ook weer zijn :D
 
mja, t had meer kunnen zijn...
1e kuur 250/200 test deca...10kg mee gepakt, 8 behouden, van 83 naar 91 maar met hoog bf.
2e kuur 500/400 test Trenbolone...langzaam droog getraint, stond lekker droog op 92 kg, toen we plots onverwachts de sleutel kregen van ons huis en we moesten verhuizen, net toen k klaar was met kuren...resultaat, 6 kg verloren en weer terug naar 86 kg.
meteen na verhuizing begonnen met 3e kuur, 500 test 400 deca met trenbolone ace 4 weken aan t eind, en ben nu zeker wel tevreden, sta op een mooie 94 kg maar met hele andere vorm. Eet nu we op ons zelf wonen een stuk beter als voorheen, dat scheelt ook wel. Straks hoop ik eindelijk de magische 100kg aan te tikken, en dan wil k iets rustiger aan doen met kuren. Maar het valt nog niet mee, om alles perfect te behouden, 1 tegenslag en je kunt weer overnieuw beginnen-(
 
Ja zeer tevreden.

afgelopen mei/juni heb ik me eerste inject kuurtje gedaan ben toen van 87 kilo naar een 100 gegaan. ben toen op eigen kracht naar 104 gegaan. eigenlijk bijna niks kwijt geraakt aan het kuurtje. zelf aangekomen dus er na weer. en hierna op 14 nov een nieuwe kuur begonnen. waar ik nu nog mee bezig ben. zit nu op 116 kilo. nou, persoonlijk. ja ben op en top tevreden!!:D


1e kuur:
1-17 400-500mg primo
1-8 test-e, toen van week 8-17 steeds geswitched tussen test-e en test-c.

2e kuur:

week 1-2 150mg oxy ED
week 1-2 750mg sust
week 1-4 525mg trenbolone acetaat
week 2-5 800mg trenbolone enanthaat
week 2-5 1000mg test enanthaat
week 5-12 500mg Test-Enanthaat, 500mg Sust
week 5-12 800mg Trenbolone Enanthaat
week 5-12 800mg Drostenalone Enanthaat
 
Oorzaak daarvan is dat ik maar 1 goede bulkkuur heb gehad, 1 cutkuur nauwelijks aangekomen, en een mislukte kuur.


Niet bedoeld om te zeiken (gewoon 'n vraag dus), maar hoe laat je een kuur mislukken?
Ik neem toch aan dat je je voeding/training op punt had...
 
Niet bedoeld om te zeiken (gewoon 'n vraag dus), maar hoe laat je een kuur mislukken?
Ik neem toch aan dat je je voeding/training op punt had...


- blessure
- stress (bv verbreken relatie of sterfgeval in familie)
- te laat opmerken dat iets wat je uit probeert niet blijkt te werken
- verhuizen-(


and so on..
 
Ik ben ook zeer tevreden. Ben begonnen rond de 80 kilo en weeg nu ergens rond de 118-120 met een vrij laag vet percentage. Blijf qua kilo's ook hangen maar mijn lichaam blijft veranderen. Vroeger fixeerde ik me teveel op de weegschaal nu kijk ik vooral in de spiegel. Maar ik vind dat je na 3 kuurtjes nog wel qua kilo's mag aankomen. Maar als je in de spiegel vooruit blijft gaan is het goed. Probeer anders weer eens een dikke massakuur. Weet zeker dat je dan flink gaat gainen...
 
Tevreden ja toch wel......
binnen een jaar 15 kilo overgehouden aan 3 kuren dus 5 kilo per kuur overgehouden....kan beter natuurlijk ,maar 5 weken na me kuur,krijg ik geen eten meer naar binnen,moet t echt stampe dus meestal brinta en havermoutpap
en shake's...dus ligt aan me eigen eet patroon.
blijf t klote vinden die dips na je kuur,maar goed de sterkste zal overwinnen....
en als ik 2008 nog een 15 kilo pak weeg ik 110 kg en ben ik meer dan te vrede .(voor 2008 dan )
 
Ja zeer tevreden.

afgelopen mei/juni heb ik me eerste inject kuurtje gedaan ben toen van 87 kilo naar een 100 gegaan. ben toen op eigen kracht naar 104 gegaan. eigenlijk bijna niks kwijt geraakt aan het kuurtje. zelf aangekomen dus er na weer. en hierna op 14 nov een nieuwe kuur begonnen. waar ik nu nog mee bezig ben. zit nu op 116 kilo. nou, persoonlijk. ja ben op en top tevreden!!:D


1e kuur:
1-17 400-500mg primo
1-8 test-e, toen van week 8-17 steeds geswitched tussen test-e en test-c.

2e kuur:

week 1-2 150mg oxy ED
week 1-2 750mg sust
week 1-4 525mg trenbolone acetaat
week 2-5 800mg trenbolone enanthaat
week 2-5 1000mg test enanthaat
week 5-12 500mg Test-Enanthaat, 500mg Sust
week 5-12 800mg Trenbolone Enanthaat
week 5-12 800mg Drostenalone Enanthaat

wat een zware 2e kuur :eek:

@jwan goed topic
 
Ik ben ook zeer tevreden. Ben begonnen rond de 80 kilo en weeg nu ergens rond de 118-120 met een vrij laag vet percentage. Blijf qua kilo's ook hangen maar mijn lichaam blijft veranderen. Vroeger fixeerde ik me teveel op de weegschaal nu kijk ik vooral in de spiegel. Maar ik vind dat je na 3 kuurtjes nog wel qua kilo's mag aankomen. Maar als je in de spiegel vooruit blijft gaan is het goed. Probeer anders weer eens een dikke massakuur. Weet zeker dat je dan flink gaat gainen...

Thanks JP!

Iedereen heeft dus zo zijn eigen verhaal en ups en downs.

Kijk, mijn doel was veelal om vet te verliezen en spier te behouden.
Ik ben endo/meso en gain gemakkelijk vet en spier maar zonder goed en veel eten gebeurd er ook bij mij niks.
Ik ben eigenlijk altijd +15% geweest helaas.

Ik denk ook dat ik het anders ga doen nu. Geen cutkuur meer maar lean mass kuren met producten waar je geen extra vet mee aanzet.
Hoe meer spieren je hebt des te meer je kan eten en des te makkelijker je vet verbrand ook.
 
Tevreden ja toch wel......
binnen een jaar 15 kilo overgehouden aan 3 kuren dus 5 kilo per kuur overgehouden....kan beter natuurlijk ,maar 5 weken na me kuur,krijg ik geen eten meer naar binnen,moet t echt stampe dus meestal brinta en havermoutpap
en shake's...dus ligt aan me eigen eet patroon.
blijf t klote vinden die dips na je kuur,maar goed de sterkste zal overwinnen....
en als ik 2008 nog een 15 kilo pak weeg ik 110 kg en ben ik meer dan te vrede .(voor 2008 dan )

5 weken na je kuur heb je ineens geen honger meer ?? Hebben meer dit ?
 
Thanks JP!

Iedereen heeft dus zo zijn eigen verhaal en ups en downs.

Kijk, mijn doel was veelal om vet te verliezen en spier te behouden.
Ik ben endo/meso en gain gemakkelijk vet en spier maar zonder goed en veel eten gebeurd er ook bij mij niks.
Ik ben eigenlijk altijd +15% geweest helaas.

Ik denk ook dat ik het anders ga doen nu. Geen cutkuur meer maar lean mass kuren met producten waar je geen extra vet mee aanzet.
Hoe meer spieren je hebt des te meer je kan eten en des te makkelijker je vet verbrand ook.

Precies ik ben momenteel ook met een lean mass bezig en dat bevalt me ook erg goed. Eerder deed ik heel flink bulken en steeg mijn vet ook behoorlijk.Nu kom ik minder aan maar veel mooiere kilo's. Ik ga het niet meer anders doen. Tevens ga ik ook niet meer zo diep cuttenm als afgelopen zomer. Toen zat ik op 5.5% vet maar je verliest ook spiermassa. Nu ben ik groot en redelijk droog:D
 
5 weken na je kuur heb je ineens geen honger meer ?? Hebben meer dit ?


nee, heb ik ook niet. Moet op een gegeven moment gewoon minderen, omdat het anders gewoon onmogelijk is om in mn volgende kuur nog meer te gaan eten. Vind t ook heerlijk, kip, kalkoen, vis, biefstuk...mmm. Het is vies veel werk, al dat eten, maar vind het wel erg lekker-)
 
ja duidelijk anders had ik er nu totaal anders bij gestaan.
het juiste gebruik van AAS heb ik via trial en error moeten onrafelen en daar zaten ook best tegenslagen bij
 
mja, t had meer kunnen zijn...
1e kuur 250/200 test deca...10kg mee gepakt, 8 behouden, van 83 naar 91 maar met hoog bf.
2e kuur 500/400 test Trenbolone...langzaam droog getraint, stond lekker droog op 92 kg, toen we plots onverwachts de sleutel kregen van ons huis en we moesten verhuizen, net toen k klaar was met kuren...resultaat, 6 kg verloren en weer terug naar 86 kg.
meteen na verhuizing begonnen met 3e kuur, 500 test 400 deca met trenbolone ace 4 weken aan t eind, en ben nu zeker wel tevreden, sta op een mooie 94 kg maar met hele andere vorm. Eet nu we op ons zelf wonen een stuk beter als voorheen, dat scheelt ook wel. Straks hoop ik eindelijk de magische 100kg aan te tikken, en dan wil k iets rustiger aan doen met kuren. Maar het valt nog niet mee, om alles perfect te behouden, 1 tegenslag en je kunt weer overnieuw beginnen-(

heel herkenbaar dit;) en das altijd balen als je die zuurverdiende kilos ziet verdwijnen maar zo blijven we lekker bezig;)
 
heel herkenbaar dit;) en das altijd balen als je die zuurverdiende kilos ziet verdwijnen maar zo blijven we lekker bezig;)

+1 :o

Maar ik denk dat iedereen wel zoiets heeft van ik had er meer uit kunnen halen...weet bijna zeker dat iedereen van ons het wel een tijdje ''verkloot'' heeft door ff k*t te trainen of slecht te eten. Direct een paar kilo kwijt waar je zo hard voor hebt moeten werken...
 
tuurlijk, jarenlang perfect kuren is voor niemand weggelegd, daarvoor bestaan er gewoon te veel mogelijke opstakels die iedereen helaas wel s treft.
 
Tevreden? Nooit, maar het is meer een kwestie van accepteren en leren.
 
Back
Naar boven