Het is niet standaard zo dat als je 2 producten stackt dat je het 1+1=3 (synergie) effect krijgt...
Ik heb naast de test/deca, oxy met dianabol genomen. Dat ging heftig lekker. Heb hier een hele tijd terug weleens een artikelen geplaatst van de trainer van Quincy Taylor. Die schreef een mooi stuk over de stack dianabol/oxy.
Ik denk dat je zeker wel tabs kunt stacken. Na de kuur bloedtest laten doen en kiijken wat het met je lever kan.
Dit is absoluut geen aanrader maar mijn beste maat nam naast nog een heleboel spullen. 16 weken lang dianabol (50mg) en oxy (150mg). Dus 16 weken lang naast 1gram test en een gram deca. Zijn leverwaardes waren minimaal verhoogd. Daarmee wil ik zeggen dat de ene lever de andere niet is. Mensen roepen snel van 17aa dat die vermeden moeten worden of max. 6 weken. leuke richtlijn maar als je een test laat doen dan weet je het zeker...
kijk! iemand die het met me eens is

D-boll+OXY is monster combi!
las trouwens dat veel HIV patienten 12 weken 200mg of 20 weken 100mg oxy krijgen.. als hun met HIV verzwakte lichaam het kan hebben.. waarom wij dan niet

....maar als je genoeg rust pakt tussen de kuren door dan zie ik niet veel gevaar