Fitness Seller

Zin en onzin stacken orals

Het is niet standaard zo dat als je 2 producten stackt dat je het 1+1=3 (synergie) effect krijgt...

Ik heb naast de test/deca, oxy met dianabol genomen. Dat ging heftig lekker. Heb hier een hele tijd terug weleens een artikelen geplaatst van de trainer van Quincy Taylor. Die schreef een mooi stuk over de stack dianabol/oxy.
Ik denk dat je zeker wel tabs kunt stacken. Na de kuur bloedtest laten doen en kiijken wat het met je lever kan.

Dit is absoluut geen aanrader maar mijn beste maat nam naast nog een heleboel spullen. 16 weken lang dianabol (50mg) en oxy (150mg). Dus 16 weken lang naast 1gram test en een gram deca. Zijn leverwaardes waren minimaal verhoogd. Daarmee wil ik zeggen dat de ene lever de andere niet is. Mensen roepen snel van 17aa dat die vermeden moeten worden of max. 6 weken. leuke richtlijn maar als je een test laat doen dan weet je het zeker...

kijk! iemand die het met me eens is :)

D-boll+OXY is monster combi!

las trouwens dat veel HIV patienten 12 weken 200mg of 20 weken 100mg oxy krijgen.. als hun met HIV verzwakte lichaam het kan hebben.. waarom wij dan niet

las trouwens dat veel HIV patienten 12 weken 200mg of 20 weken 100mg oxy krijgen.. als hun met HIV verzwakte lichaam het kan hebben.. waarom wij dan niet

Heb je daar soms een studiebewijs van?

Ik geloof je trouwens wel wel hoor want volgens de dokter is enkel winstrol echt slecht voor je lever en lipiden.

Wat een drogreden :roflol:

Die gaan toch al de pijp uit he :D

Ik had ergens gelezen dat ze zelfs voor een korte periode 500 mg oxy toedienen,zonder problemen.

kijk die kanker patienten die gaan er miss 12 weken aan om aan te sterken en dan is het klaar...maar wij gaan een tijdje on dan een tijdje off en dan ga je weer gebruiken en daarom zal het op langer termijn wel niet echt goed voor je lever zijn ;)....maar als je genoeg rust pakt tussen de kuren door dan zie ik niet veel gevaar

greetz

Ik zie hier geregeld mensen op het board beweren dat 2 orals stacken als onzin wordt omschreven. Mijn vraag is: Waarom zou bvb 20mg d-bol en 30mg winstrol E.D. schadelijker zijn dan bvb 50mg d-bol of oxy? De belasting op de lever blijft immers dezelfde maar zoals men hier weet 1+1=3 qua anabole werking. Ik denk dat een combi van deze 2 middelen met test en wat primo I.M. zeer goed zou kunnen inslaan. De winny oral ipv I.M. voor zijn verhoogde IGF-1 afgifte. Dan gaat iemand zeggen: 2 orals stacken is overkill voor je lever. Vind ik ook geen goed argument want dan kan je bvb zeggen dat deca combineren met test een te zware combi is voor de axis. Kan iemand mij een zinnig antwoord geven waarom 2 orals stacken wordt afgeraden.
Je vergeet dat methandrostenolone andere negatieve bijwerkingen heeft dan stanozolol. Enerzijds heb je de gekende problematiek met toxiciteit van 17α-gealkyleerde steroïden, anderzijds heb je d-bol die de bloeddruk verhoogt en winstrol dat het LDL cholesterol nog eens verhoogt. Als je graag lever én hart- en vaten onder druk zet moet je dat vooral doen.

wat helaas wel zo is.. 2 orals heeft ook een negatieve synergetische werking wat belasting op je lever betreft

stel 50 mg PRODUCT! en 50 mg PRODUCT 2 gecombineerd zou dan even schadelijk zijn als 150mg van 1 van beide only!

maar als je je laat testen weet je wat wel en niet kan

klaar? dan wordt er een diagnose gesteld om te kijken of het werkt.. of dacht je dat de HIV/kanker 12 weken later verdwenen was?

of denk je dat de kanker er van weg gaat dan ? het is puur om nog wat extra aan te sterken op het einde van de rit zoadat je wat langer kunt leven en je wat energieker te voelen ...

of denk je dat de kanker er van weg gaat dan ? het is puur om nog wat extra aan te sterken op het einde van de rit zoadat je wat langer kunt leven en je wat energieker te voelen ...

die vraag stelde ik eerst aan jou! vaak wordt een werkende therapie een paar keer herhaald

Terug
Naar boven