AndroidHealthClinic

Zipper's rippetoe Log

Beterschap ! Ik zal ook beginnen aan de stretch oefeningen ben vrij flexibelvan mezelf maar beter voorkomen! En lukt het opzich alweer een beetje at the gym?

Mvg!

Nog pr's gemaakt?

• Topic Starter Topic Starter
Beterschap ! Ik zal ook beginnen aan de stretch oefeningen ben vrij flexibelvan mezelf maar beter voorkomen! En lukt het opzich alweer een beetje at the gym?

Mvg!

Zorg wel dat je de goede spieren strecht anders zou je het juist kunnen verergeren. Kijk anders hier even of je anterior of posterior pelvic tilt hebt. Het kan ook zijn dat jouw spieren qua flexibiliteit en kracht gelijk zijn en je bekken dus gewoon staan zoals het hoort. Maar het grootste deel van de bevolking heeft anterior pelvic tilt.

TESTOSTERONE NATION - Hips Don't Lie: Fixing Your Force Couples

Voor zo ver ik me kan herrineren heb ik jammer genoeg geen PR's meer gezet. :(

Thx for the article heb vandaag toch de hele dag vrij na het sporten kan ik het allemaale ven goed doorlezen!

Na paar keer doorgelezen te hebben heb ik volgens mij anterior pelciv tilt. Doordat de voorkant van me heupen wat naar beneden getrokken worden krijg je onderin je rug een holler gedeelte en boven staat je rug dus wat verder naar achter? (weet niet ik het allemaal uit moet leggen). MAar ga je door met ripp's of is het wijs om eerst de anterior pelvic tilt te verhelpen en daarna volledig ripp's te gaan doen?

Mvg

Laatst bewerkt:
Thx for the article heb vandaag toch de hele dag vrij na het sporten kan ik het allemaale ven goed doorlezen!

Na paar keer doorgelezen te hebben heb ik volgens mij anterior pelciv tilt. Doordat de voorkant van me heupen wat naar beneden getrokken worden krijg je onderin je rug een holler gedeelte en boven staat je rug dus wat verder naar achter? (weet niet ik het allemaal uit moet leggen). MAar ga je door met ripp's of is het wijs om eerst de anterior pelvic tilt te verhelpen en daarna volledig ripp's te gaan doen?

Mvg

Inderdaad, wat je zegt klopt volgens mij. Sommige mensen hebben geluk en krijgen er nooit last van en andere wel. (zoals mij dus) Maar ik ga zelf eerst dit probleem oplossen en dan ga ik misschien nog een keer rippetoe doen. Want ik heb nu niet zo heel veel last meer van me rug, maar als ik verder ga is het binnen de kortste keren weer zo ver.

Dan zal ik voorlopig jouw voorbeeld volgen. Eerst zorgen dat alles goed in orde is en misschien wat simpele oefeningen erbij te doen. Misschien idee om in je log te posten hoe het gaat met het verhelpen;)?

Good luck m8!:thumbs:

Mvg:D

Dan zal ik voorlopig jouw voorbeeld volgen. Eerst zorgen dat alles goed in orde is en misschien wat simpele oefeningen erbij te doen. Misschien idee om in je log te posten hoe het gaat met het verhelpen;)?

Good luck m8!:thumbs:

Mvg:D

Precies, misschien heb je er nog geen last van, maar voorkomen is beter dan genezen zeggen ze altijd. :p Een beetje holling in de onderrug is normaal, kijk anders even of je ook de symptomen hebt die bij anterior pelvic tilt horen.
Als ik jou was zou ik gewoon door gaan alleen zorgen dat je wat oefeningen toevoegd voor de spieren die uit verhouding zijn en op rust dagen die dingen doen die beschreven staan in het artikel. ;)

Terug
Naar boven