AndroidHealthClinic

zit erdoorheen

  • Topic starter DVD
  • Startdatum
  • Reacties 61
  • Weergaven 3K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

voor de mensen die willen weten hoe het donderdag was afgelopen met afscheid met dat wijf :rolleyes: . Ik kwam ietsje te laat omdat de treinen niet meer gingen dus moest een bus nemen. DVD gehuurt voor niets want ik ze wou me maar een halfuurtje daar hebben omdat ze zogenaamd vroeg naar bed wou :rolleyes: . Wou het zijn dat de treinen niet meer reden en de bussen niet later dan 12 uur meer gaan en het is zoiezo al anderhalf uur reizen. Maar ze wou nit dat ik bleef slapen omdat ze dat vervelend vond dus heb ik de hele nacht naar huis moeten lopen :rolleyes: . K*t wijf ook...Mooi afscheid ook echt GVD... we maakte ook nog ruzie het eerste kwatier omdat ik niet meer naar huis kon komen en ze perse niet wou dat ik bleef slapen ben dus gewoon het huis uitgekickt... Daarna nog kwatiertje serieus gepraat.. Maarja daar reis je dan anderhalf voor en dat kost nog geld ook :eek:
 
Laatst bewerkt:
Ik ken het gevoel. Ook ik heb dit mee mogen maken, al ging het wel in een andere context.

Langzaam maar zeker gaat het beter, wacht maar af. Pas wel op dat je niet blijft hangen in je eigen verdriet en zelfmedelijden. Dat kan ernstige depressies opwekken.

Gewoon proberen de leuke dingen weer op te pakken, uitgaan bijvoorbeeld. Zet je gedachten op andere zaken!

Succes.
 
Back
Naar boven