MuscleMeat

Zo kan je ook squatten als je gym geen squat rack heeft

• Topic Starter Topic Starter
is dit niet ontzettend slecht voor je rug ?

als ik het goed begrijp is het nogal moeilijk om met een rechte rug onder het gewicht te gaan zitten (of het gewicht met een rechte rug omhoog te drukken tijdens recht te gaan zitten)

verder als het werkt succes ermee en toch props(respect) dat je zelf een oplossing zoekt voor problemen die je tegenkomt.
ipv de oefening maar te laten.

Het is miniem,juist voor de halter van zijn steunen te halen heb je klein beetje kracht van je rug nodig,maar ik belast mijn wervelkolom niet, is een deel van de deadlift beweging te noemen.

• Topic Starter Topic Starter
als je dus 120 squat zoals je zegt, dan heb je een rack nodig. anders gewoon lekker van gym wisselen of een squatrack kopen voor thuis.

Ik ben er over aan het denken om een andere gym te gaan zoeken als mijn abbo afgelopen is. Ik zou graag zwaarder gaan in mijn squat maar met deze methode ga ik niet veel gewicht extra kunnen bijhangen want dan gaat het wel eens fout gaan.

Ik zeg het: voor te beginnen met niet al te zware gewichten en als je geen squatrek hebt,is het een alternatief,maar als je de oefening leuk gaat beginnen vinden en zwaarder wilt gaan,is een andere gym de oplossing.

Terug
Naar boven