MuscleMeat

Sticky Zo maak je magere kwark (platte kaas) lekker

ik doe er gewoon een beetje honing door is echt heerlijk

Beetje vanille whey en kaneel, heerlijk

Je kunt beter gewone muesli nemen, veel minder suiker en vet...

cruesli aldi per ons (100g)
en. waarde 391 kc
eiwit 10.3
koolhydr 68,2
SUIKER 26,6
vet 8,6
verz. 2,9
vezels 8,4
natrium 0,01

vond het acceptabele specs..vooral omdat er rietsuiker in zit geen geraffineerde kristal..specs van muesli veeel beter? ben benieuwd..

ik doe m gewoon in mn shakebeker, doe er wat water bij en kap dat gewoon in een paar seconden naar binnen, eigenl niet zo lekker, maar wel lekker snel en makkelijk

snap het niet, ik zit altijd lekker op de bank de kwark op te bikken. En sommige willen het zo snel mogelijk naar binnen werken:(

ik maak hem nog lekkerder door er wat whey doorheen te doen:)

500gr mkwark lekker man met glas water in de blender wat kaneel 50gr noten erbij 2min aanzetten en smakelijk eten mmmmmmmmmm

Doe het in een beslag bak/kom. 300 ml melk erbij. dan heb je net drinkbare kwark. 2 bekers en het is gedaan. Je went eraan.:rolleyes:

300ml melk beetje veel van het goeie damn

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Krijg je allemaal kh binnen weg met je trage eiwitten,beetje vaag dit?

cruesli aldi per ons (100g)
en. waarde 391 kc
eiwit 10.3
koolhydr 68,2
SUIKER 26,6
vet 8,6
verz. 2,9
vezels 8,4
natrium 0,01

vond het acceptabele specs..vooral omdat er rietsuiker in zit geen geraffineerde kristal..specs van muesli veeel beter? ben benieuwd..
en dat is veel gezonder omdat?

En de specs van suikervrije muesli, gewoon met havermout, wat rozijnen en ander gedroogd fruit is idd een stuk beter, ook de kh(niet suikers) zijn een stuk beter dan die van cruesli.

heb het net gemaakt wel lekker alleen volgende keer recept door de helft, te veel voor 1 maaltijd

Klein beetje vloeibare zoetstof en goed roeren, werkt prima. ;)

Net geproeft, heerlijk. Ik had de banaan versie, dus 50 gram banaan whey en serveren met een halve banaan erbij. Wel moest er een klein beetje zoetstof bij, de banaansmaak is niet sterk genoeg om al het 'zure' van de kwark weg te krijgen. Ik ga dit zeker vaker maken, zo is kwark echt super lekker, en het is nog een eiwitbom ook!

Vooral niet de Jogging Kwark van de Aldi kopen.. dat is idd wel de ranzigste kwark ooit.
Ik heb nu de Magere Milde Kwark van de Jumbo (bij de Em-té hebben ze die ook), dit is in principe gewoon yoghurt.

Ik voeg er een klein scheutje zoetstof bij en vreten maar.. heeerlijk :), tevens heeft deze kwark ook een hoger eiwit gehalte dan de Jogging kwark.
Magere milde kwark --> 9,5g per 100g.
Jogging kwark --> 8,8g per 100g

Vooral niet de Jogging Kwark van de Aldi kopen.. dat is idd wel de ranzigste kwark ooit.
Ik heb nu de Magere Milde Kwark van de Jumbo (bij de Em-té hebben ze die ook), dit is in principe gewoon yoghurt.

Ik voeg er een klein scheutje zoetstof bij en vreten maar.. heeerlijk :), tevens heeft deze kwark ook een hoger eiwit gehalte dan de Jogging kwark.
Magere milde kwark --> 9,5g per 100g.
Jogging kwark --> 8,8g per 100g

Die van aldi is bij ons "Milsani" ,lekker en 11,1 gram eiwit/100 gram:)

Ik doe er meestal wat whey vanille of tesseire met rode vruchtensmaak bij.. en in deze tijd aardbeien natuurlijk

Laatst bewerkt:
Zelf neem ik 's avonds vaak een halve bak kwark, klein appeltje in kleine stukjes gesneden, beetje kaneel en Stevia.
Een appeltje in stukjes snijden is wat werk, maar wel erg lekker met kaneel en stevia

wow ik ben zelf echt iedere avond aan het knokken tegen mijn bak met kwark. Honing werkt, maar Ik heb anders nog een andere oplossing gevonden: Bij de aldi hebben ze naast de jogging kwark ook zakjes met gepureerd fruit, het heeft fruit 'n fun. Dus 1+1 = 2 en je kwark is eetbaar en gezond!

wow ik ben zelf echt iedere avond aan het knokken tegen mijn bak met kwark. Honing werkt, maar Ik heb anders nog een andere oplossing gevonden: Bij de aldi hebben ze naast de jogging kwark ook zakjes met gepureerd fruit, het heeft fruit 'n fun. Dus 1+1 = 2 en je kwark is eetbaar en gezond!

Hoeveel kh/suikers?

Ik eet van het begin af al gewoon een bak kwark leeg, zonder suiker o.i.d. Als ik honger heb zou ik graag kwark eten, vult wel lekker en eet makkelijk weg.

Terug
Naar boven