AndroidHealthClinic

Sticky Zo maak je magere kwark (platte kaas) lekker (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

1 bak magere kwark (eigen winkelmerk C1000)
30 gram pindakaas
200ml magere melk.
zoetstof

In de blender en heeeeerlijke shake!!!

na-apert:(

ik heb er alleen geen zoetstof in maar honing ^^
 
Ik deed altijd siroop, tot dat op was en toen at ik het 2 dagen normaal omdat ik geen zin had om naar de winkel te gaan.

Sindsdien gewoon zonder iets, best lekker nog :)

Doe hetzelfde, klein scheutje siroop en als het op is net zo lang zonder tot er nieuwe siroop is.
 
Doe zelf geen bodybuilding maar train mn lichaam wel dat ik er "ripped lean" uitzie.
Ik eet mijn kwark als volgt:

- Paar happen kan ik wel eten zonder Whey, maar meestal mix ik er inderdaad Whey poeder doorheen. Aardbei, chocola of vanilla smaak. Binnekort misschien eens koffie smaak proberen.

- Of ik drink het als yoghurt drank. Mix het met wat water en snufje zout. Zo krijg je een soort ayran zoals de turken het vaak drinken. Alleen dan met meer eiwitten. Heeft bij mij wel tijdje geduurd voordat ik ayran lekker begon te vinden. Was eerder nooit een yoghurt freak.

- Verder past kwark ook goed in een andere post workout shake.
magere kwark, magere melk, 1 ei, havermout, banaan en 2 scheppen whey. Vind het zelf heerlijk en je blijft lang volzitten.
 
kwark, proteine poeder, appelsap naar smaak toevoegen en blenden. Goed drinkbaar
 
waar kopen jullie suikerloze siroop?

Bij de Plus en C1000 heb je Slimpie limonade. 1% kcal en geen suiker. Maargoed er zit dan weer load aan zoetstoffen in.. :rolleyes:
De aardbei smaak is het lekkerst. :lick:
 
Albert Heijn heeft ook suikervrije siroop van eigen huismerk.
 
Magere franse kwark van de ah + kaneel doet het hem voor mij. :)
 
Zat in België en kwam toevallig langs een Aldi, heb ik is jullie Milsani kwark mogen proeven.
Ik snap eindelijk waar al het gezeik vandaan komt :roflol:
Wat een stugge hap is dat man. Maar 45 cent per bakkie + wat slimpie siroop + water maakt het de beste/goedkoopste kwark koopbaar :)
 
Zat in België en kwam toevallig langs een Aldi, heb ik is jullie Milsani kwark mogen proeven.
Ik snap eindelijk waar al het gezeik vandaan komt :roflol:
Wat een stugge hap is dat man. Maar 45 cent per bakkie + wat slimpie siroop + water maakt het de beste/goedkoopste kwark koopbaar :)

je haalt er ook meteen de slechtste uit( qua smaak dan toch)
 
Met gezonde müsli is het goed weg te krijgen.
 
Ik heb het met vanille smaak gemaakt!

Heerlijk!
 
Ik wou er even op attenderen dat je tegenwoordig ook bij de Lidl magere Franse kwark hebt a 0.65 per 500 gram met 8,9 gr eiwitten per 100 gram kwark. Smaakt goed en minstens 3 weken houdbaar dus ook handig om in te slaan.

Zal de tip van de kaneel eens proberen!
 
Sinds wanneer? Heb er bij 3 laatst gekeken
 
Sinds wanneer? Heb er bij 3 laatst gekeken


Sinds een week of 3.. Ligt bij ons langs de vruchtenkwark van Linessa die ze al veel langer verkopen (de magere franse kwark is ook van Linessa btw),

gr
 
Havermout +zoetstof.
maak de havermoutklaar met heetwater doe er zoetstof bij (zoetjes)
pak een bakje kwark dernaast laat de zoetjes in de havermout verteren doe het water van de havermout wat dus zoet is geworden
beetje over de kwark doe er een schepje whey berry blast bij goed roeren en vuallah !
probeer het maar eens je gaat elke dag kwark willen vreten.
en btw je havermout word ook niet normaal lekker door die zoetjes! :rolleyes:
 
Gooi er altijd een scheutje roosvice dieet bij. haalt net dat scherpe randje eraf. Probeer er steeds minder van te gebruiken om het uiteindelijk naturel te leren eten.
 
Ik gooi er altijd wat zoetstof en wat koek en speculaas kruiden van versteghen doorheen! Smaakt erg goed, doet me denken aan 5 december(a)
 
als ik halverwege mn bakje ben vul ik m af met cruesli van de aldi kwark ook van aldi
 
Back
Naar boven