Fitness Seller

Zo snel mogelijk een sixpack?

Hij is vast allang al dood door 300 sit-ups per dag en hongerstaking.

17-I-lol.jpg

"Wat is hypermobiliteit?
Hypermobiliteit wil zeggen dat uw gewrichten beweeglijker zijn dan bij andere mensen. Dit komt doordat de gewrichtsbanden erg elastisch en rekbaar zijn. Het is geen ziekte maar een verschijnsel, dat soms wel lastige gevolgen heeft. Men spreekt van het hypermobiliteitssyndroom als u last krijgt van het bewegingsapparaat door te soepele banden. Het gaat dan om spier- en gewrichtsklachten, die niet door een andere bindweefselaandoening veroorzaakt kunnen zijn."

Lijkt me dus niet eens een probleem als hij niet heeft aangegeven dat het hem last oplevert bij crunches ofzo.

Ah oké, lijkt me inderdaad ook niet dat dit direct een probleem op moet leveren

Ah oké, lijkt me inderdaad ook niet dat dit direct een probleem op moet leveren

Ach, die kerel wist niet eens wat reps waren als ik het goed heb. Dus dan zal hij ook niet weten hoe hij zijn eigen epic-gebumpte topic moet vinden. :suicide:

ik ben nog maar 13 maar ik train al hard voor een sixpack

ik ben dus nog maar 13 en ik train hard voor een sixpack bv sit ups pompen lower ab crunch maar is dat wel goed en als het niet goed is hoe kan ik dan op een goede manier al aan een fourpack komen danku:)

17 Aug 2011 was de laatste post.. bij mij zijn de buikspieren gekomen doordat ik 7x per dag aan mijn jos trok. 8-pack gegarandeerd.

ik ben dus nog maar 13 en ik train hard voor een sixpack bv sit ups pompen lower ab crunch maar is dat wel goed en als het niet goed is hoe kan ik dan op een goede manier al aan een fourpack komen danku:)

:roflol:

Behoefte berekenen, en ongeveer 400 calorieen onder je behoefte eten. Strikt aan schema houden en als het schema klopt kom je er vanzelf.

---------- Post toegevoegd Sun 29 Apr 2012 om 22:52 ----------

Maar weet niet of dat zo slim is op jouw leeftijd en lengte :D

ik ben 13 jaar kan ik aan een six pack geraken en hoe ? of is dat gevaarlijk voor mijn leeftijd?

Smeer pindakaas op je buik, #1 fat-burner guaranteed!

fasten

Is misschien een domme vraag,maar ik zou graag geweten hebben hoe je zo snel mogelijk een sixpack krijgt? of tenminste de lijnen van je onderste buikspieren ziet,ik ben ongeveer 1m65 en weeg 55.Ook vroeg ik mij af of zwemmen hierbij goed zou helpen? Dank bij voorbaat! :)

Huh, ik ben ook zo rond de 165 cm maar zelf weeg ik 59. Bij mij zie je ondanks de vetpercentage best goed de abs. Dan neem ik aan in jou geval dat het niks met vet te maken heeft. Jij moet dan gewoon keihard aan de bak.

Terug
Naar boven