- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1one last time..
Abs on a skinny guy is like big boobs on a fat b*ch.. It doesn't ****in' count!
Ga met je sixpack vraagjes naar dutchfitness jongens![]()
ot: abs are made in tha kitchen! ( ja, ook met 14% bf weet ik dat)
One last time..
Abs on a skinny guy is like big boobs on a fat b*ch.. IT DOESN'T ****IN' COUNT!
Ga met je sixpack vraagjes naar dutchfitness jongens![]()
OT: Abs are made in tha kitchen! ( ja, ook met 14% bf weet ik dat)

en wat nu? moet men een bompa als jij zijn om aan bodybuilding te doen?
Begrijpend lezen wordt niet meer gegeven in het bijzonder onderwijs?
Begrijpend lezen wordt niet meer gegeven in het bijzonder onderwijs?
Droog worden, dus een laag vetpercentage met weinig vet op de buik (kan door middel van cardio of andere arobe/duursporten) en met enige regelmaat crunches doen, en indien dit te makkelijk gaat, met gewicht achter het hoofd.
Het zwemmen helpt in dusanige zin dat je calorieen verbrandt en dus ook droger wordt.![]()
ik ben 10 j. en weeg ong. 31 KG. en ik wil graag een sixpack
hoelang moet ik ong. gaan trainen voor een mooie sixpack??
AT TOPIC STARTER:
Maak je niet druk om wat de leden allemaal zeggen ze vinden het gewoon leuk om je te plagen/trollen. Als ik jou was zal ik iedere dag pindakaas met noot op je buik smeren na het opstaan. De pindakaas zal intrekken en op mysterieuze wijze je een kei harde sixpack bezorgen.
Dit is de eersre keer dat iemand een topic uit zijn geboortejaar bumpt. Gefeliciteerd!

Vergeet ook niet, voordat je de pindakaas op je buik smeert, een laagje honing op je buik te smeren.
Als je dit na het intrekken van de pindakaas met tape van je buik verwijdert worden je buikspieren als het ware wat meer naar buiten getrokken. Sixpack gegarandeerd!
---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 11:57 ----------
![]()
ik ben 10 j. en weeg ong. 31 KG. en ik wil graag een sixpack
hoelang moet ik ong. gaan trainen voor een mooie sixpack??

Helemaal vergeten! je kan zelfs ook nog de pindakaas dusdanig laten intrekken dat de nootjes nog zichtbaar zijn. Deze er dan heftig af-scrubben zo krijg je toch echt een gladde en vasculaire ripped 6 pack
Op jou leeftijd hield ik me meer bezig met tikkertje en speelgoed.
En kap is een keer met deze pindakaas met nootjes op je buik smeren bullshit, wordt er echt gek van soms!
Iedereen weet inmiddels toch wel dat de stukjes noot geen enkele meerwaarde bieden!