mass_builder
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik wordt begeleid door Henk Morren smooth. Maar dat is een beetje ver weg voor jou denk ik ( Omgeving Amersfoort )
Leuk dat je komt kijken. Als het kon mog je met me meerijden maar lijkt me beetje onpraktisch![]()
dussss op naar Amersfoort jij Smooth!
blijkbaar doet ie zn werk goed bij je Briandussss op naar Amersfoort jij Smooth!
![]()
dankjuh hosper! alles goed met jou btw??"Oma" Cybiel is de beste die kan krijgenheeft zelfs Marco van der Haven klaargestoomd voor de Eemsmondcup waar ie 2e werd
probeer het daar eens smooth![]()
Een collega traint daar toevallig dus ik maak binnenkort een afspraak daarzo. Zal dr waarschijnlijk ook gaan trainen 
Niet dat ik er zo veel verstand van heb :-) maar ik train zelf iedere dag in den haag

maar lang niet zo ver als jou gozer!
Je hebt me gewoon 3keer ingehaald qua droogheid

yep, dit wordt haarEen collega traint daar toevallig dus ik maak binnenkort een afspraak daarzo. Zal dr waarschijnlijk ook gaan trainen
![]()
Ik woon vlakbij...eens een meet houden?
hehehe..goeie keus SmoothIk woon vlakbij...eens een meet houden?
![]()
sybil of. willem jonkman....mijn voorkeur gaat altijd uit naar willem ik zou bij hem gaan... die man kan je veel leren ook als het om trainen gaat... misschien goed voor je personal training...
Ed van Amsterdam geeft ook begeleiding ,
Shehab eldin , en Jerry Koolhoven ook.
Dat zijn allemaal toppers
En euh, ik zou mij persoonlijk niet laten begeleiden door een wijf.
Een mannelichaam werkt namelijk helemaal anders dus wat weten
zij ervan.
Grtz

sybilla is een vrouw die mannelijke atleten minstens naar het nationale topniveau kan brengen. En ja ze laat haar atleten hard trainen. Menig jongeman ging kruipend de gym uit. maar ze komen terug omdat er progressie wordt geboekt.
daarnaast getuigt de reactie van Chapeloere niks van respect hebben.
Natuurlijk mag hij vinden dat een vrouw mannen niet kan begeleiden maar dat kan hij ook anders vertellen.
Ed van Amsterdam geeft ook begeleiding ,
Shehab eldin , en Jerry Koolhoven ook.
Dat zijn allemaal toppers
zij ervan.
Grtz
zij ervan.