MuscleMeat

zoek begeleider!

ik wordt begeleid door Henk Morren smooth. Maar dat is een beetje ver weg voor jou denk ik ( Omgeving Amersfoort )

Leuk dat je komt kijken. Als het kon mog je met me meerijden maar lijkt me beetje onpraktisch:D

ik wordt begeleid door Henk Morren smooth. Maar dat is een beetje ver weg voor jou denk ik ( Omgeving Amersfoort )

Leuk dat je komt kijken. Als het kon mog je met me meerijden maar lijkt me beetje onpraktisch:D

blijkbaar doet ie zn werk goed bij je Brian:D dussss op naar Amersfoort jij Smooth!:D

• Topic Starter Topic Starter
"Oma" Cybiel is de beste die kan krijgen:D heeft zelfs Marco van der Haven klaargestoomd voor de Eemsmondcup waar ie 2e werd:D

probeer het daar eens smooth;)

yep, dit wordt haar ;) Een collega traint daar toevallig dus ik maak binnenkort een afspraak daarzo. Zal dr waarschijnlijk ook gaan trainen :)

:D dankjuh hosper! alles goed met jou btw??

stukken droger geworden sinds de vorige meet:D maar lang niet zo ver als jou gozer!;) Je hebt me gewoon 3keer ingehaald qua droogheid:p

Ik heb nu min of meer een begeleider, maar het gaat niet zo hard meer als in het begin:(

sybil of. willem jonkman....mijn voorkeur gaat altijd uit naar willem ik zou bij hem gaan... die man kan je veel leren ook als het om trainen gaat... misschien goed voor je personal training...

re

sybil of. willem jonkman....mijn voorkeur gaat altijd uit naar willem ik zou bij hem gaan... die man kan je veel leren ook als het om trainen gaat... misschien goed voor je personal training...

natuurlijk zijn dit personen om niet aan voorbij te gaan.
Beide heb ik veel van geleerd.
Jerry is een jonge man die veel nieuwe en frisse ideeën heeft en die zelf nog in het wedstrijdcircuit zit. En persoonlijk vind ik dat ook iets om naar te kijken.

desiree

Ed van Amsterdam geeft ook begeleiding ,
Shehab eldin , en Jerry Koolhoven ook.

Dat zijn allemaal toppers :)

En euh, ik zou mij persoonlijk niet laten begeleiden door een wijf.
Een mannelichaam werkt namelijk helemaal anders dus wat weten
zij ervan.

Grtz

zij ervan.

Grtz

haha, kom maar een keer trainen in Hoogvliet met Cybilla. Je gaat janken naar je moeder :cool:

sybilla is een vrouw die mannelijke atleten minstens naar het nationale topniveau kan brengen. En ja ze laat haar atleten hard trainen. Menig jongeman ging kruipend de gym uit. maar ze komen terug omdat er progressie wordt geboekt.
daarnaast getuigt de reactie van Chapeloere niks van respect hebben.
Natuurlijk mag hij vinden dat een vrouw mannen niet kan begeleiden maar dat kan hij ook anders vertellen.

sybilla is een vrouw die mannelijke atleten minstens naar het nationale topniveau kan brengen. En ja ze laat haar atleten hard trainen. Menig jongeman ging kruipend de gym uit. maar ze komen terug omdat er progressie wordt geboekt.
daarnaast getuigt de reactie van Chapeloere niks van respect hebben.
Natuurlijk mag hij vinden dat een vrouw mannen niet kan begeleiden maar dat kan hij ook anders vertellen.

:thumbs:

zij ervan.

Grtz

Wat zouden ze er niet van weten?
Wat jij nu zegt komt toch redelijk beledigend over.

zij ervan.

Als ik jouw logica doortrek zou een man dus een vrouw ook geen begeleiding kunnen geven? Raar dat mannen zoals Chad Nichols en Charles Glass toch veel vrouwelijke topatleten begeleiden.

Terug
Naar boven