XXL Nutrition

Zomercut logje 1 juli - 31 augustus

BB Tom

Champion
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
30
Lengte
1m82
Hallo mensen,

Ik train ondertussen een viertal jaren, en traditiegetrouw ga ik elk jaar tijdens de zomervakantie in een stevige cut. Gewoonlijk begin ik half juni al, maar dit jaar is echt de motivatie om mijn strakke eetpatroon te volgen zoek.
Daarom ga ik dit jaar een logje maken, als soort van motivatie.
Ik hoop dat eventuele lezers mij ook de nodige motivatie dit jaar kunnen geven! :D
Vorig jaar ben ik tot 7.5% gekomen.
Op dit moment start ik vanaf 14%.
Foto's volgen nog.

* Train 4 of 5 dagen per week in gym. (krachttraining)

* Doe 3 tot 4 dagen per week cardio. Dit in de vorm van fietsen met koersfiets en hartslagmeter.

Laatst bewerkt:
Aight, succes:) ik denk dat je motivatie wel komt!

Succes ermee :) 4-5 dagen KT met 3-4 dagen cardio moet je een heel eind komen, eveneens met clean food ofc :)

Ik ga morgen ook beginnen aan de Cut, dus ik zit in dezelfde situatie ;)
Gewoon gezond low cal food eten, 1 dagje per week hoger cal eten om m'n metabolisme te stimuleren en het moet wel goed komen :D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de steun!

Aangezien ik vandaag begonnen ben, ben ik van plan deze 'refeed' - dag te houden telkens op zaterdag. Dus komende zaterdag iets hoger in calorieen gaan dan gewoonlijk.

Vandaag eerste dag geweest.
Ging behoorlijk goed.
Het enige waar ik het lastig mee heb is momenten zoals NU. Ik heb nu (2 u 's nachts) trek in iets.
Ik denk dat voor deze situatie fruit wel een goede keuze is.
Zijn er mensen die bepaald fruit een voorkeur geven om voor het slapengaan te eten?

ik eet momenteel tijdens m'n cut als ik honger heb rond dit tijdstip of extra kwark of 1-2 lepels pindakaas heb ik nog honger 0,5 liter water erboven op.

Ikzelf woon in België.
Ik haal mijn kwark in de Lidl.

Dit zit in de kwark per 100g:
- eiwitten: 6.8g
- koolhydraten: 4.8g
- vetten: <0.5g

Dit is de 'magerste' kwark die ik in de omgeving kan vinden.
Dit zijn toch ook nog redelijk wat koolhydraten? Niet?

Dag 3 ondertussen. Het loopt tot nu toe nog goed!

Strax na mijn werk uurtje gaan trainen!

Ikzelf woon in België.
Ik haal mijn kwark in de Lidl.

Dit zit in de kwark per 100g:
- eiwitten: 6.8g
- koolhydraten: 4.8g
- vetten: <0.5g

Dit is de 'magerste' kwark die ik in de omgeving kan vinden.
Dit zijn toch ook nog redelijk wat koolhydraten? Niet?

Ben zelf ook van Belgie, ga naar de spar, van het merk De Lelie:
Eiwitten = 10,8g
Kh = 2,5g
Vet= 0,2g

Heb al veel verschillende geproefd, maar deze smaakt echt wel het goorst :D Maar na 2 weken vindt je hem echt lekker ;)

Hoe staat het met het vp?

Het gaat persoonlijk zoals ik verwacht had; minder vlot en weinig discipline deze keer.

Ondertussen zit ik 20 dagen verder, en ik weeg kleine 4 kilogram minder, en vet % is nu terug rond 12%. De eerste 15-16 dagen gingen behoorlijk goed, maar nu sinds enkele dagen eet ik weer iets teveel. Ook het constante slechte weer demotiveert me enorm!

Maar maandag begin ik terug zoals ervoor en ga ik terug door en hoop ik nog een aantal kg en % eraf te krijgen

Btw mijn stats kloppen dus ook op het moment niet helemaal, dit is nu 1.82m, 78.5kg, 12%

---------- Post toegevoegd Sat 21 Jul 2012 om 17:22 ----------

Ben zelf ook van Belgie, ga naar de spar, van het merk De Lelie:
Eiwitten = 10,8g
Kh = 2,5g
Vet= 0,2g

Heb al veel verschillende geproefd, maar deze smaakt echt wel het goorst :D Maar na 2 weken vindt je hem echt lekker ;)

Inderdaad! Deze smaakt echt verschrikkelijk! :D
op 500gram 1 schep aardbeienwhey (30gr) en enkele verse aardbeien erin maakt dit meteen wat eetbaarder, zelfs lekker!

Voorlopig resultaat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven