XXL Nutrition

Zomerkuur 2008

Bezoekers in dit topic

wat een Scheve bakkes ofnie:

in die repen zit 30 gr eiwit en zoals je mischien wel weet meneer olympia (wat een lachertje) zet je licham eiwit om in aminozuren, vandaar die vloeibare amino's. En de maaltijd salade zit 100 gr kipfilet en ik neem door de hele dag er ook extra 2 shakes bij, nu jij weer swartsenekker!

Komtie na een maand of zo nog eens even op DBB en begint hier onmiddellijk weer te schelden !!!
k*tFITNESSER, dat ben je !!!
Komaan, raad vragen en er dan geen zak mee uitvoeren, pffffff !!!
 
ja, ik heb al een heel anders schema kwa voeding, ben er met krieltje de hele ochtend bezig geweest, maar nu iets fatsoenlijks, daar heb ik tenminste wat aan ipv al die mensen die afkraken maar verder niks doen of helpen.

wat mij betreft kan er een slotje op dit topic

Tip 1: Aan de AAS op je 21ste pas. Jij moet nog veel lezen
Tip 2: Jij moet gewoon vreten en trainen en niet jezelf laten afkraken.
Tip 3: Heb buikpijn van het lachen hier bij dit topic.
 
Dit is een kloontje.

DBB wordt de laatste periode wel vaker geteisterd door 'nieuwelingen' in het AS gedeelte die het net zo weten neer te zetten dat het nog nèt gelooft wordt.

Die foto's kunnen simpelweg ergens vandaan geript zijn en het account was er al.
 
nee ik ken die jongen persoonlijk,maar de topoic mag van mij dicht.Is voor hem ook geen eer meer aan te behalen.Is een zeer geflamed topic.
Big M doe mij een plezier en gooi hem dicht.
 
nee ik ken die jongen persoonlijk,maar de topoic mag van mij dicht.is voor hem ook geen eer meer aan te behalen.is een zeer geflamed topic.
Big m doe mij een plezier en gooi hem dicht.

+99999999
 
zit ie er al in?
 
haha wat een flapdrol, met zen maaltijd instand maaltijd salade haha
 
Back
Naar boven