Fitness Seller

Zomerkuur 2008

Bezoekers in dit topic

:roflol::haha::hahaha:

als je meteen alles gaat aanvechten wat hier gezegd word, krijg je zulke reacties!!
Blijkbaar ben je ook niet zeker van je zaak anders vroeg je hier niet wat "wij" er van denken.


ten eerste schrap het hele as schema maar.. dat is knudde...
Aan je foto's te zien zit je ook nog niet op het punt dat je daar aan moet denken eigelijk!! je kan nog zoveel winnen door gewoon goed te trainen en met goede voeding!


ten tweede waar zijn je eiwitten in je schema..?? tot 12:30 krijg je 0,0 eiwitten binnen! en dan zijn het maar 4 plakjes kipfilet.. waarna je pas om 16:00 weer 4 plakjes kipfilet binnenkrijgt.

zelfde van 18:00 tot 22:00 je krijgt niks binnen..!!! zeker na je training , (aleen een appel???) met zoveel uren zonder voldoende voeding zoals in jou schema staat
kan je trainen wat je wil...
probeer om de 2 uur voldoende binnen te krijgen!
dus wat meer dan 2 broodjes met kipfilet,


met andere woorden ETEN!!



begin je dag met voldoende eiwitten en carbs.. shake, eitjes havermout,musli, brood. genoeg variatie te bedenken
of wat ik doe een shake 50/50 eiwitten en carbs (BSN true mass, of lean gainer van XXL)



Neem na je training een shake, of een goede maaltijd!
 
ja, ik heb al een heel anders schema kwa voeding, ben er met krieltje de hele ochtend bezig geweest, maar nu iets fatsoenlijks, daar heb ik tenminste wat aan ipv al die mensen die afkraken maar verder niks doen of helpen.

wat mij betreft kan er een slotje op dit topic
 
ja, ik heb al een heel anders schema kwa voeding, ben er met krieltje de hele ochtend bezig geweest, maar nu iets fatsoenlijks, daar heb ik tenminste wat aan ipv al die mensen die afkraken maar verder niks doen of helpen.

wat mij betreft kan er een slotje op dit topic



zoiezo vind ik schema's maar bull.. na verloop van tijd weet je wel wat je moet eten en waneer.. staar je niet blind op een schema! je maakt het voor jezelf aleen maar moeilijker! neem je totaale dagelijkse voedingstoffen , en verdeel dat gewoon over 5-6-7 maaltijden idd ik heb ook wel eens een dag met maar 5 maaltijden... gooi je er een shake tegenaan en zit je weer op 6;)
 
mijn god zeg...
 
ik wil je 1 ding zeggen doe de trekhaak of koop een touw
 
beste is gewoon inlezen zonder iets te zeggen hier, en als je hulp krijgt om te kuren van die gym-eigenaar luister naar hem, je hoort hier nooit iets anders dan eten , eten.. net of ze willen de dikste man van de wereld worden, terwijl ze het zelf van kuren hebben
 
beste is gewoon inlezen zonder iets te zeggen hier, en als je hulp krijgt om te kuren van die gym-eigenaar luister naar hem, je hoort hier nooit iets anders dan eten , eten.. net of ze willen de dikste man van de wereld worden, terwijl ze het zelf van kuren hebben

Ik ben zowiezo geen voorstander van kuren. Maar goed iedereen moet het zelf maar weten.

Maar een goed voedingsschema is gewoon heel belangrijk of je nu kuurt of gewoon natural traint. Voeding heeft wel zo'n 50% invloed op de progressie die je maakt. Wat heeft het nu voor zin om aan die zooi te gaan beginnen als je niet fatsoenlijk eet.

Dat geld trouwens ook voor het gebruik van de meeste supplementen. Een collega van mij heeft onlangs amino's, creatine en shakes gekocht.
Zie ik hem in de pauze een Wasa sandwich eten of een boterham met hagelslag???

Wat hebben supplementen of kuurtjes dan voor zin???

Weggegooid geld in dit geval!
 
beste is gewoon inlezen zonder iets te zeggen hier, en als je hulp krijgt om te kuren van die gym-eigenaar luister naar hem, je hoort hier nooit iets anders dan eten , eten.. net of ze willen de dikste man van de wereld worden, terwijl ze het zelf van kuren hebben

Zeg. wat doe jij hier op dit forum? Andere mensen even zeggen dat ze moeten gaan kuren op aanraden van hun instructeur en er dan ook nog bij zeggen dat al die verhalen over eten vreemd zijn. Spoor je wel? Heb je ze wel op een rijtje? Of ben je ook zo'n zomer blufkikker met zo'n ubervette sixpack puur omdat je niks vreet?

Ga naar een fitness forum ofzo...dit is een BB forum, snap dat nou eens. En ja, dan moet je gewoon vreten. En kuren als hulpmiddel erbij zien, niet andersom.

En het is echt zo...zodra de zomer begint, komen die apen er weer aan hoor.
 
beste is gewoon inlezen zonder iets te zeggen hier, en als je hulp krijgt om te kuren van die gym-eigenaar luister naar hem, je hoort hier nooit iets anders dan eten , eten.. net of ze willen de dikste man van de wereld worden, terwijl ze het zelf van kuren hebben

Eten, eten en nog eens eten.....

wat had je dan verwacht kerel?
 
zonder eten groei je dus echt niet....kun je zetten wat je wil
 
Zeg. wat doe jij hier op dit forum? Andere mensen even zeggen dat ze moeten gaan kuren op aanraden van hun instructeur en er dan ook nog bij zeggen dat al die verhalen over eten vreemd zijn. Spoor je wel? Heb je ze wel op een rijtje? Of ben je ook zo'n zomer blufkikker met zo'n ubervette sixpack puur omdat je niks vreet?

Ga naar een fitness forum ofzo...dit is een BB forum, snap dat nou eens. En ja, dan moet je gewoon vreten. En kuren als hulpmiddel erbij zien, niet andersom.

En het is echt zo...zodra de zomer begint, komen die apen er weer aan hoor.

Eten, eten en nog eens eten.....

wat had je dan verwacht kerel?

zonder eten groei je dus echt niet....kun je zetten wat je wil

genoeg gezegt hier!!

+1
 
succes met kuren spierings. voedingsschema ziet er top uit!
 
Dit is echt triest.
De zomer komt eraan en opeens willen al die onozele apen zonder trainen ff snel breed worden.
Ik vind die gedachtegang werkelijk een belediging voor mensen zoals ik en vele anderen met mij hier die zich kapot vreten en trainen om een mooie package te creeeren.

Musclegrowth takes time baby...
 
Dit is echt triest.
De zomer komt eraan en opeens willen al die onozele apen zonder trainen ff snel breed worden.
Ik vind die gedachtegang werkelijk een belediging voor mensen zoals ik en vele anderen met mij hier die zich kapot vreten en trainen om een mooie package te creeeren.

Musclegrowth takes time baby...

+1


en it keeps getting worse every year... :rolleyes:
 
Dit is echt triest.
De zomer komt eraan en opeens willen al die onozele apen zonder trainen ff snel breed worden.
Ik vind die gedachtegang werkelijk een belediging voor mensen zoals ik en vele anderen met mij hier die zich kapot vreten en trainen om een mooie package te creeeren.

Musclegrowth takes time baby...



mooi gezegd bro!
t is dat je zelf een vrek bent met de karma, anders had je gehad.
 
mooi gezegd bro!
t is dat je zelf een vrek bent met de karma, anders had je gehad.

Hahahahaha..

Daar heb je helemaal gelijk in bro,

Naast Sanca ben ik toch wel 1 van de grootste karma hoeren hier ;-)

Nee hoor...

Ik hou me eigenlijk nooit bezig met karma.
 
Back
Naar boven