MuscleMeat

zonder shirtje

CQ_Demolisher

Ripped Bodybuilder
Waardering
1
op feesten..

ik herinner me dit jaar op shockers in de rai dat ik de hele avond zonder shirt zat te stampen, mann ik ging uit me dak!!zonder shirtje dans ik het liefst, ik zweet dan nauwelijks en kan bijna 3 uur non stop dansen!(zonder pilletje pls..), het is natuurlijk niet de dress-code en gek genoeg zie ik weinig mensen zonder shirt, vooral geen vrouwen :(, kan aan shockers gelegen hebben maarja..

dansen jullie zonder shirt?, ik vroeg me dit ook af omdat ik een grote tattoo op me rug wil zetten, zodat mensen die kunnen zien :P:D

Laatst bewerkt:
Neej, ik vind het veels te patserig...

Ligt er ook aan op welke feestjes je dat gaat doen he..
Ik zie mezelf mn shirt niet snel uittrekken op een RnB-Bubblinfeestje maar heb wel es zonder shirt op een hardcore-party uit me dak gegaan dus ligt beetje aan de sfeer enzo..

niet echt, ik wil de mensen niet bang maken haha ;)

• Topic Starter Topic Starter
MmS zei:
Ligt er ook aan op welke feestjes je dat gaat doen he..
Ik zie mezelf mn shirt niet snel uittrekken op een RnB-Bubblinfeestje maar heb wel es zonder shirt op een hardcore-party uit me dak gegaan dus ligt beetje aan de sfeer enzo..
aankomende feesten:qlimax, innercity en misshien hq..moet nog zien

het zijn geen hardcore feesten maar toch

CQ_Demolisher zei:
op feesten..

ik herinner me dit jaar op shockers in de rai dat ik de hele avond zonder shirt zat te stampen, mann ik ging uit me dak!!zonder shirtje dans ik het liefst, ik zweet dan nauwelijks en kan bijna 3 uur non stop dansen!(zonder pilletje pls..), het is natuurlijk niet de dress-code en gek genoeg zie ik weinig mensen zonder shirt, vooral geen vrouwen :(, kan aan shockers gelegen hebben maarja..

dansen jullie zonder shirt?, ik vroeg me dit ook af omdat ik een grote tattoo op me rug wil zetten, zodat mensen die kunnen zien :P:D
heb dit jaar op shockers geen ontblote mafkees zien stuiteren hoor ;)

maar nee ik trek zeker mn shirt niet uit.
CQ-Demolisher zei:
zie je vaak mensen die dat doen dan?
99% van de mensen die ik dat zie doen zijn skizzo's of vieze bodybuilders met een strak leren pakje aan ofzo :rolleyes:

op houseparties wel vaak strak shirtje zonder mouwen, that's it.

vroeger 1 keer gedaan... ik was onder invloed èn op een hardcore party

Ik vind het ook veels te patserig. Alhoewel ik wel ooit de neiging heb om het te doen als zo'n schrale gabber mij een dirty look geeft en naar mij kijkt alsof hij super breed is.

:( slecht idee ?

ja ik vind het een beetje zielig staan. kan me niet voorstellen dat iemand het zó warm heeft. Gewoon een beetje patsen, je lichaam wel érg graag laten zien. En om die reden een tattoo laten zetten is helemaal slecht. En om dan om die tattoo te laten zien je shirt uit te doen, tja, is ook niet mijn ding... Doe gewoon een lekker gek hempie aan en laat die ook aan.

D. zei:
ja ik vind het een beetje zielig staan. kan me niet voorstellen dat iemand het zó warm heeft. Gewoon een beetje patsen, je lichaam wel érg graag laten zien. En om die reden een tattoo laten zetten is helemaal slecht. En om dan om die tattoo te laten zien je shirt uit te doen, tja, is ook niet mijn ding... Doe gewoon een lekker gek hempie aan en laat die ook aan.
dude, als je 3 uur op hardstyle aan het bouncen bent dan krijg je het ZO warm

ik weet hoe warm je het dan kunt krijgen ;)
maar alsnog geen reden om mn shirt uit te doen. Heb het tijdens trainen ook wel eens warm, tijdens het werk ook wel eens.
Op het strand mag je zonder shirt lopen, maar ik vind als je uitgaat dat het niet hoort. Maar ja het is mijn mening, al zie ik op houseparty´s ook dat het vnl. neo´s zijn of patserige bb-ertjes. Ik ben geen van beide, jij?

D. zei:
ik weet hoe warm je het dan kunt krijgen ;)
maar alsnog geen reden om mn shirt uit te doen. Heb het tijdens trainen ook wel eens warm, tijdens het werk ook wel eens.
Op het strand mag je zonder shirt lopen, maar ik vind als je uitgaat dat het niet hoort. Maar ja het is mijn mening, al zie ik op houseparty´s ook dat het vnl. neo´s zijn of patserige bb-ertjes. Ik ben geen van beide, jij?

ik ben wel een patser

De enige keer dat ik in mn blote pens liep was bij concert van Normaal maar waren er minder met shirt aan

Op een groot feest moet 't kunnen, al doe ik 't zelf nooit. In een club is het echt 'not done'. En de mensen die 't wel in een club doen, hebben toevallig vaak een grote tattoo op de rug.

Als je zoiets doet, doe 't voor jezelf en niet om aan iedereen te showen hoe stoer je bent.

**** it, als ik het bloed en bloedheet heb, dan gaat dat shirt gewoon uit. (ga dan ook alleen naar hardcore feesten)

bestaat da nog hardcore?? :s

je moest eens weten M4yD4y ;)

Terug
Naar boven