Fitness Seller

zonder shirtje

Het is irritant als je tegen iemand aan stoot die in z'n bote bast staat te zweten. Dan zit je meteen helemaal onder.

das wel vies jah

Ben eens naar zijn Hücké feest geweest, (wat voor feest??)
Zo eentje van Normaal (ooo die)

Nou binnen 2 min word je shirt van je lichaam af gerost en sta je daar in je bloote pens. Mwa nie er.
Ik vind het wel leuk want idereen zat onder de bier en je gliberder gewooon door de menigte door, erg funny.

Jopie

• Topic Starter Topic Starter
jopiepoekie zei:
Ben eens naar zijn Hücké feest geweest, (wat voor feest??)
Zo eentje van Normaal (ooo die)

Nou binnen 2 min word je shirt van je lichaam af gerost en sta je daar in je bloote pens. Mwa nie er.
Ik vind het wel leuk want idereen zat onder de bier en je gliberder gewooon door de menigte door, erg funny.

Jopie

ook veel warme personen met een gat op zo'n feest jopie ?

Wahaha,
Zekers.....
Maar niets gescoord.....
Tja zo ben ik niet, ahum. :o

Dus, bij het nummer vrouw havekamp gaan alle schirts omhoog van de meisjes, YHA BABY. :hedbang:

Dat is wel leuk, verder deed ik toen nog niet aan bb en was ik dus smoor, mijn broer had nog in de vijver gezwommen... dus we waren er goed door. :nanner:

Jopie

Op een party zonder shirt moet absoluut kunnen, doen meer mensen. Begrijp wel dat een groot gedeelte van de mensen daar jou een patser vind en asociaal. Verder ziet het er een beetje goedkoop uit, draag dan iets leuks. En btw, op tropische temperaturen kun je je kleden. Dus dat warmte argument vind ik een beetje tjah, lulkoek. Ik zal het niet zo snel doen.

Op hardcore feesten is het idd anders, maarja daar heeft iedereen er scheit aan. Dikke vette scheit zelfs. Liever 5000man zonder shirt dan 30 met voetbalshirts.

@ Kale, hoe zit het eigenlijk op die gabberfeesten is dat nog een beetje relaxed. Of lopen er voornamelijk van die wankahs met rechterhandje te zwaaien, keltische sieraden en wijven met stropdassen en kisten?

tijdje terug naar Duitsland geweest naar een feessie. man, wat ik daar tegen t lijf liep..:p niet normaal

al die mo..duitsers:D in Aussies, cavellootjes (1o?:)), kale kletsen, gabberwijffies met opgeschoren kapsels en bijbehorende staart, de oude typisch duitste Adidas-vesten waren ook veelvuldig uit de kast gehaald, Nike's en kisten waren goed vertegenwoordigd qua schoeisel, en een en al ouderwets HAKKUH:)

kortom, nostalgie alom met een toch wel gemoedelijk sfeertje vooral als ze hoorden dat je uit Nederland kwam

hoe t in Nederland is:dunno:

dandyman zei:
tijdje terug naar Duitsland geweest naar een feessie. man, wat ik daar tegen t lijf liep..:p niet normaal

al die mo..duitsers:D in Aussies, cavellootjes (1o?:)), kale kletsen, gabberwijffies met opgeschoren kapsels en bijbehorende staart, de oude typisch duitste Adidas-vesten waren ook veelvuldig uit de kast gehaald, Nike's en kisten waren goed vertegenwoordigd qua schoeisel, en een en al ouderwets HAKKUH:)

kortom, nostalgie alom met een toch wel gemoedelijk sfeertje vooral als ze hoorden dat je uit Nederland kwam

hoe t in Nederland is:dunno:

Heb het ook gehoord dat van Mofrika..is echt een reis back into time.
The good old dayz...dayz 2 remember!

op hardcore feesten zie je het heel vaak wel

hardcore feesten zijn dat ook de best

Floyd zei:
Op een party zonder shirt moet absoluut kunnen, doen meer mensen. Begrijp wel dat een groot gedeelte van de mensen daar jou een patser vind en asociaal. Verder ziet het er een beetje goedkoop uit, draag dan iets leuks. En btw, op tropische temperaturen kun je je kleden. Dus dat warmte argument vind ik een beetje tjah, lulkoek. Ik zal het niet zo snel doen.

Op hardcore feesten is het idd anders, maarja daar heeft iedereen er scheit aan. Dikke vette scheit zelfs. Liever 5000man zonder shirt dan 30 met voetbalshirts.

@ Kale, hoe zit het eigenlijk op die gabberfeesten is dat nog een beetje relaxed. Of lopen er voornamelijk van die wankahs met rechterhandje te zwaaien, keltische sieraden en wijven met stropdassen en kisten?

Tja, tuurlijk zijn er aardig wat wazi's (wannabe nazi's), maar moet je gewoon schijt aan hebben. Ik zie nu toch weer vaak dat je aussies uit de kast worden getrokken. veel maxies. Er zijn er flink veel die dat doen, omdat lonsdale, f perry,pitbull, enz, enz een slechte naam hebben (door die wazi's). De sfeer is en blijft super op die feesten. Trouwens, vroeger liepen er ook genoeg met hun rechterhand omhoog, dat blijf je houden :s

Ik kan me nog een paar jaar geleden herinerren op wintersport in Frankrijk, een gappie van me net een nieuwe tattoo laten zetten op ze rug stond hij GVD elke avond zonder shirt in een of andere disco de wijven af te schrikken met ze dikke lijf. Ging die deur om de twee minuten open stoot kouwe lucht naar binnen haha echt triest. Als de temperaturen echt tropisch zijn (en dat worden ze op housefeesten, ken me xclusive holland nog voor de geest halen) dan moet zonder shirt zeker kunnen. Ik vind het alleen een beetje wack om koud twee minuten binnen je shirt al uit te trekken.

Ik vind u een janet als je je t-shirt uitdoet om je spieren te tonen.

Als je serieus traint, kan iedereen het zien zelfs als je een dikke pull aandoe.

Ik doe nooit mijn t-shirt uit en zal het ook nooit doen.

M4yD4y zei:
Ik vind u een janet als je je t-shirt uitdoet om je spieren te tonen.

Als je serieus traint, kan iedereen het zien zelfs als je een dikke pull aandoe.

Ik doe nooit mijn t-shirt uit en zal het ook nooit doen.

:haha:

Maar ben ook van het opinie dat het belachelijk oogt als je daar met je blote lijf staat, zeker om je tatoo dan nog eens te showen.

Zelfs t-shirts zonder mouwen vind ik al te om mee uit te gaan, vind dat zo van : "he mensen kijk naar mij ik train , ik heb een ferme bicep ... maar kijk dan toch ik wil aandacht"

Maar op bepaalde feesten kan ik het dan wel verstaan, love parade, city parade ... in de volle zon liep ik ook met men bloot lijf hoor ...
Maar in de discotheek ... no way ..

Speedy G. zei:
:haha:

Maar ben ook van het opinie dat het belachelijk oogt als je daar met je blote lijf staat, zeker om je tatoo dan nog eens te showen.

Zelfs t-shirts zonder mouwen vind ik al te om mee uit te gaan, vind dat zo van : "he mensen kijk naar mij ik train , ik heb een ferme bicep ... maar kijk dan toch ik wil aandacht"

Maar op bepaalde feesten kan ik het dan wel verstaan, love parade, city parade ... in de volle zon liep ik ook met men bloot lijf hoor ...
Maar in de discotheek ... no way ..

Indeed, in discotheek geen zicht.
Op die grote festivals enzo kan ik da nog verstaan.

Mja t-shirts zonder mouwen belachelijk. Zelfs die stretch stofkes of mouwen die spannen vind ik maar niks...

Maar bon ieder zijn ding natuurlijk.

Als je gaat stappen in een discotheek of club is het zeker not done. Vind idd shirts zonder mouwen al patserig.
En het moet wel errug heet zijn wil ik me shirt uittrekken!

Op een groot feest, tja, eigenlijk kan het niet. staat idd erg patserig. Maar als meer dan de helft van de mensen het doet en het is heeeeeeel erg heet. tja..

Voor de rest:
EEN TATOO ZET JE VOOR JEZELF! Om stoer te doen hoeft het echt niet, want ik denk dat meer dan 50% van de jongeren een tat heeft.
Vind het trouwens nog triester om je shirt uit te trekken OMDAT je een tattoo hebt en ermee wil showen. ("Kijk daar heb je hem die graag z'n tattoo wil laten zien")

Heb op zich niets tegen tattoo's hoor, heb er zelf 2. Stoer he? :P

'k vind tattoo's en piercings maar niks :p

Is wel lekker hoor zo'n dikke vette ring door je snikkel

• Topic Starter Topic Starter
ik ben een patser jongens, laten we dat niet vergeten

Terug
Naar boven