Jay Impel zei:
Ik dacht dat da al lang gedaan was?
Ik zie da toch ni meer veel gabbers enzo, tov een jaar of 3-4 geleden (belgië).
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jay Impel zei:
jopiepoekie zei:Ben eens naar zijn Hücké feest geweest, (wat voor feest??)
Zo eentje van Normaal (ooo die)
Nou binnen 2 min word je shirt van je lichaam af gerost en sta je daar in je bloote pens. Mwa nie er.
Ik vind het wel leuk want idereen zat onder de bier en je gliberder gewooon door de menigte door, erg funny.
Jopie

niet normaal
in Aussies, cavellootjes (1o?
), kale kletsen, gabberwijffies met opgeschoren kapsels en bijbehorende staart, de oude typisch duitste Adidas-vesten waren ook veelvuldig uit de kast gehaald, Nike's en kisten waren goed vertegenwoordigd qua schoeisel, en een en al ouderwets HAKKUH

CQ_Demolisher zei:
dandyman zei:tijdje terug naar Duitsland geweest naar een feessie. man, wat ik daar tegen t lijf liep..niet normaal
al die mo..duitsersin Aussies, cavellootjes (1o?
), kale kletsen, gabberwijffies met opgeschoren kapsels en bijbehorende staart, de oude typisch duitste Adidas-vesten waren ook veelvuldig uit de kast gehaald, Nike's en kisten waren goed vertegenwoordigd qua schoeisel, en een en al ouderwets HAKKUH
kortom, nostalgie alom met een toch wel gemoedelijk sfeertje vooral als ze hoorden dat je uit Nederland kwam
hoe t in Nederland is![]()
Floyd zei:Op een party zonder shirt moet absoluut kunnen, doen meer mensen. Begrijp wel dat een groot gedeelte van de mensen daar jou een patser vind en asociaal. Verder ziet het er een beetje goedkoop uit, draag dan iets leuks. En btw, op tropische temperaturen kun je je kleden. Dus dat warmte argument vind ik een beetje tjah, lulkoek. Ik zal het niet zo snel doen.
Op hardcore feesten is het idd anders, maarja daar heeft iedereen er scheit aan. Dikke vette scheit zelfs. Liever 5000man zonder shirt dan 30 met voetbalshirts.
@ Kale, hoe zit het eigenlijk op die gabberfeesten is dat nog een beetje relaxed. Of lopen er voornamelijk van die wankahs met rechterhandje te zwaaien, keltische sieraden en wijven met stropdassen en kisten?
M4yD4y zei:Ik vind u een janet als je je t-shirt uitdoet om je spieren te tonen.
Als je serieus traint, kan iedereen het zien zelfs als je een dikke pull aandoe.
Ik doe nooit mijn t-shirt uit en zal het ook nooit doen.

Speedy G. zei:
Maar ben ook van het opinie dat het belachelijk oogt als je daar met je blote lijf staat, zeker om je tatoo dan nog eens te showen.
Zelfs t-shirts zonder mouwen vind ik al te om mee uit te gaan, vind dat zo van : "he mensen kijk naar mij ik train , ik heb een ferme bicep ... maar kijk dan toch ik wil aandacht"
Maar op bepaalde feesten kan ik het dan wel verstaan, love parade, city parade ... in de volle zon liep ik ook met men bloot lijf hoor ...
Maar in de discotheek ... no way ..