MuscleMeat

zônnè grôôte Vuurbal jonge....

• Topic Starter Topic Starter
Zijn feiten. Ik heb het zelf ook zo gedaan hoe jij het doet, ik heb ook 10% gedropt, meerdere keren zelfs.

Ik pak het nu anders aan, met beter resultaat.

Van 25% naar 15% is iets heel anders dan van 15 naar 8. Op een gegeven moment wil je lichaam niet meer lager, stagneert de progressie en zijn het die kleine dingen die je moet laten om het verschil te maken.

Dan is het nog zo dat ieders metabolisme anders is.

Dat classificatie model kan al meteen de vuilnisbak in zoals vele andere. Maar buiten dat snap ik niet waarom men carbs mijd in een cut na de training. Je hebt nu eenmaal carbs nodig kan me alleen geen betere tijd bedenken als around trainings time.

Maar goed ieder zijn ding zeg ik altijd maar.

Classificatiemodel van somatotypering?

Carbs mijden na training in de cut is voor extra vetverbranding, is wel riskant voor spierverlies en dus moet er goed gevoed worden met eiwitten.

Maar wat is het voordeel dan van carbs na de training in de cut? Aangezien er genoeg tijd is voor glycogeen terug aan te vullen.

Na een cheatweekend(Grote pot pindakaas leeg gelepeld) net een goeie chest training gehad.

Bench press

10x70
10x80
10x90(pr)
6x100(pr)
2x110(pr)
faal op 120

Ben veel incline werk aan het doen, denk dat het veel bijdraagt eraan.

Incline dumbbell press
10x30
10x32
8x36
8x40

Seated dumbbell curls
10x14
10x16
8x18

Overhead cable pullover
2 sets full stack, veel katrollen dus gewicht zegt geen reet.

incline bench press
10x40
10x50
8x60
8x70

3 pompsets
afbouwend tot 40k 10hh

2 sets bicep curls met cable, gewicht geen idee.

Hierna nog wat cardio op de loopband en crosstrainer gedaan, maar 150 kcal. Moest ervandoor.

Gr sjek

haha doe je goed een hele pot pindakaas leeg lepelen!
sterke bp sjek, gaat aardig voorruit met borst kracht.

vanochtend voor school 45 minuutjes op lage intensiteit gebokst met een maat. Ga dadelijk rustig beentjes en rug trainen.

Voeding vandaag:
Ontbijt: 8.30
50 gram whey
250ml melk
50 gram brinta

11.00
100 ml melk, 200 ml water.
50 gram whey

13.30
100 gram pandan rijst met 1 el chinees azijn.
100gram pangafilet

15.30
40 gram brinta
150ml melk
40 gram whey

Avondeten moet ik vandaag verplicht doen bij een restaurant. Pak wel iets gezonds van de kaart.

Weer 2 dagen op de rit met diëten. Moest werken met het jazzfestival in breda. Niet echt op m'n eten kunnen letten daardoor. Zondagavond een heerlijke kapsalon op, ben nu wel weer 2 dagen strak bezig. Ik ga de komende weken cyclen met carbs. 1 dag alleen bij de PWO maaltijd en de andere dag rond de 250 gram. Vetten houd ik ook laag en eiwit hoog.

Vandaag bij fitness first gaan trainen hier in breda op uitnodiging van een vriend. Eigenlijk alles hetzelfde als bij health city waar ik sport.

bench press
10x50
10x70
8x80
6x90
4x100
1x110
Repout, laag
20 herhalingen met 50k

Triceps extension achter de nek met EZ stang
10x27.5
10x32.5
8x40
6x45

Incline bench press
10x30
10x50
8x60
8x80

Incline dumbbell press
10x24
10x28
8x32
8x34

Cable tricep extension
10x25
10x30
10x35
10x40

Superset met rope. Meteen achter elkaar zonder rust
10x30
10x27.5
20x25
20x22.5
20x20
20x17.5
20x12.5

Kapot.

2 sets reverse grip extensions
2x35k.

Morgen alleen cardio op het programma.

true story.

ik heb voor mezelf ook gemerkt dat carbs na mn training in de cut gewoon dweilen met de kraan open is.

Wat een onzin!! Tis juist de tijd om ze te pakken, net als direct na het opstaan, anders verlies je spiermassa.

on topic; goed bezig, dacht dat je al lang bezig was met de cut? Ik wel iig, hoop as vrijdag op 7% te staan, ga vroeg op vakantie hehe. Succes iig.

Wat een onzin!! Tis juist de tijd om ze te pakken, net als direct na het opstaan, anders verlies je spiermassa.

on topic; goed bezig, dacht dat je al lang bezig was met de cut? Ik wel iig, hoop as vrijdag op 7% te staan, ga vroeg op vakantie hehe. Succes iig.

Dat is zo ontzettend persoonsafhankelijk, er is niet 1 standaard fysiek. Ik heb een halfjaar lang geen zak om m'n voeding gegeven en maakte nog steeds gains terwijl ik al 3.5 jaar flink train.

Fijne vak, btw ;)

Nee oke. 21 jaar ervaring met mijn eigen lichaam is onzin :roflol:

Ben beneuwd wat je ervan bakt.. vond je foto's vorig jaar erg goed..

@tractortje was je vorige week op het Basketbaltoernooi van SBU?

Elk lichaam is anders idd.
Ik heb nog nooit echt een cut gehouden maar ik weet bv dat ik echt flink onder onderhoud (niet dat ik weet hoeveel die precies is) moet eten om vet af te vallen terwijl je in theorie gewoon een paar 100cals onder onderhoud moet eten.

En wilde jij nou nog een keer trainen of hoe zat dat? ;)

Ik heb nog nooit echt een cut gehouden maar ik weet bv dat ik echt flink onder onderhoud (niet dat ik weet hoeveel die precies is) moet eten om vet af te vallen terwijl je in theorie gewoon een paar 100cals onder onderhoud moet eten.

Als je geen cardio doet wel ja, het is juist de bedoeling om met cardio die tekort te creëren.

Wanneer pak je dan KH als je t niet doet na t opstaan en de training iig. Ik snap echt wel dat er nuanceverschillen zijn, ik ben niet dom, maar dit gaat tegen elke redenering in in mijn ogen, maar misschien kun je wat toelichten dan?

ngbbs4b9df68ab5032.jpg

Ik maok ûm Kapot....

Kolere man waar ben jij uitgekomen vent....hoe kan het groeien...damn !

Iedereen moet zelf uitvinden wat voor hem van toepassing is. Een maat van mij kan zoveel carbs eten als hij wil, als hij zijn vetten laag houd valt hij af, moet ik niet doen. Ik moet zowel laag in vet als in carbs.

Ben beneuwd wat je ervan bakt.. vond je foto's vorig jaar erg goed..

@tractortje was je vorige week op het Basketbaltoernooi van SBU?

Heb wel wat massa gepakt afgelopen jaar, ondanks mijn salto mortale in het trappengat thuis.

Joa, géére, k*tstudent die ik ben, ik behoor het niet eens druk te hebben verdomme!

Kun je aanstaande week een keer 's avonds?

Als je geen cardio doet wel ja, het is juist de bedoeling om met cardio die tekort te creëren.

Ik denk dat dat weinig uitmaakt, het gaat om het totaal, wat niet betekend dat je 1000kcal onder onderhoud moet gaan eten. Liever het verschil maken met cardio dan te snijden in je voeding, maar in theorie blijft het hetzelfde.
(qua resultaat, door meer te eten krijg je natuurlijk wel meer vita's en mineralen binnen die je goed kunt gebruiken terwijl je zakt in bf.)

Kolere man waar ben jij uitgekomen vent....hoe kan het groeien...damn !

Ikke nie geheel begrijpe nie?

ik ben dieje rooie nie hé!

Joa, géére, k*tstudent die ik ben, ik behoor het niet eens druk te hebben verdomme!

Kun je aanstaande week een keer 's avonds?

Met je dagen tot 6 :roflol:

Maar een dinsdag kwam toch het best uit? (voor mij zijn de ma, do en vrij sowieso geen optie voorlopig) dus want mij betreft dinsdag 1 juni :D (volgende week word lastig) Maar ik laat het tegen die tijd wel weten want zon student als jij houd vast niet van longterm plannen.

Met je dagen tot 6 :roflol:

Maar een dinsdag kwam toch het best uit? (voor mij zijn de ma, do en vrij sowieso geen optie voorlopig) dus want mij betreft dinsdag 1 juni :D (volgende week word lastig) Maar ik laat het tegen die tijd wel weten want zon student als jij houd vast niet van longterm plannen.

Haha, goeie... Laten we die voorlopig dan aanhouden!

gr,
sjek

Zit nu op 98.8 met sportkleding aan.

Was een lekkere training vanavond, rug en schouders.

Deadlift, was alweer een week of 3/4 geleden dat ik deze voor het laatst gedaan had.

w-up
12x70
10x125
8x165
6x185
8x120

Dumbbell press
10x20
10x24
8x26
6x32

High row
Full stack, 67.5, 10 reps, 2 sets gedaan.
10x50
15x40

Side raise
10x8
10x10
10x12
10x10
10x8

Lat pulldown machine.
10x40
10x60
10x80
8x90
15x60

Bend over row.
10x45
10x65
10x75
8x75

Echt strict gedaan deze.

Achterkant schouders met kinetic wall.

Lekker tempo erin gehouden, hierna nog 20 min cardio gedaan. Hartslag ging al snel richting de 160, piekte daar niet bovenuit. tien minuutjes gefietst en 10 min op de crosstrainer gestaan.

Voeding vandaag was echt weinig, had weinig pauze op school en stond pas om half 11 op

m1:
40 gram brinta
500ml melk
35gram whey

m2:
100 gram donker roggebrood
100 gram kalkoenfillet

Had nog 4 eieren bij voor 15.00 maar had geen moment om te eten.

avondeten
200 gram rundergehakt
100 gram rijst
1 el curry
1 el chillysaus
1 el sambal.

21.00
50 gram whey

22.30
250ml magere kwark.

Ik vind roggebrood echt niet te vreten. Heb je overigens geen last van vocht met dat brood in je dieet? Ik merk echt heel veel verschil als ik bijvoorbeeld rijst en brood uit mijn dieet laat.

Ik vind roggebrood echt niet te vreten. Heb je overigens geen last van vocht met dat brood in je dieet? Ik merk echt heel veel verschil als ik bijvoorbeeld rijst en brood uit mijn dieet laat.

Jow,

Nee, helemaal niet. Roggebrood is idd niet lekker nee maar je kunt er wel 100 gram van eten en maar 34 gram carbs binnenkrijgen, vult als een malle en bevat slechts 1.2gram vet. Ook nog eens 8gr eiwit btw.

Ik word echt een vochtbom van cruesli en noodles.

Terug
Naar boven