ik zie ook niet wat er zo geweldig aan is

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

volgens mij is het met zonnen zo dat elke keer als je zont je een beetje schade oploopt, je kan kanker krijgen van een verbrande huid van 20 jaar geleden. De schade stapelt zich steeds op.
dus of je nou af en toe of heel veel achter elkaar gaat, je bouwt schade op elke keer dat je gaat en die kun je niet meer laten herstellen.
Na volgend jaar niet meer...er gaat een hoop veranderen in de zonnebankwereld.

Ik ga twee maal per week 15min en missschien nog een keertje extra voordat ik op stap ga. Zo erg zal het wel niet zijn.
Onder de zonnebank gaan voordat je gaat stappen heeft cosmetisch geen nut. Bruining zie je pas 6 uur na een zonnebank
Het is gewoon lekker. Je ontspant er van. Je voelt je weer lekker als je even in een dipje zat en naar de zonnebank gaat. Je wordt er bruin van (staat vaak beter dan lijkbleek). Het is goed tegen puistjes.
Dat zijn enkele redenen waarom het zo 'geweldig' is.
Normaal ben ik lijkbleek, maar met een lekker zonnebank kleurtje zie ik er stukken gezonder uit. Ik heb ook zeker minder of vrijwel geen last van puistjes meer sinds ik regelmatig zonnebank.laten ze tabak en alcohol dan ook meteen verbieden, net als zonnenbanken doen mensen dat uit eigen wil en is het slecht....
Bij ons in de gym hebben ze een zogenaamd zonnekanon, dit is een soort verticaal tosti ijzer waar je max 12 min onder mag, in het begin 4min en steeds wat langer..
Het voordeel is dat je 360 graden rondom gebruind wordt.
Het grote nadeel is mijns inziens dat er in 1 keer zoveel energie vrijkomt het daardoor slechter is als de gewone zonneband, maar daar lig je weer veel langer onder!
Wat zijn jullie meningen?
In zo'n zonnekanon moet je toch staan? Laat mij maar lekker liggen....
Hallo,
er wordt veel onzin geschreven of dat zonnebank nu gezond is of niet.
...
succes!