- Waardering
- 1.271
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo,
er wordt veel onzin geschreven of dat zonnebank nu gezond is of niet.
Kijk om je heen en je hebt het antwoord:
1. Iemand die veel in de zon werkt heeft een donkerbruine dikke lederachtige huid met diepe rimpels. Havenmeesters en wegenwerkers enz...
2. Het ' licht ' uit zonnebanklampen is IDENTIEK als het zonnelicht, het maakt geen verschil of je veel op het strand rondloopt of veel onder de zonnebank gaat.
3. We spreken over UVA en UVB want Infrarood is gewoon warmte en dringt niet in de huis in. UV wel, de A oppervlakkig in de huid de B diep in de huid.
A= zal de cellen van de nog levende huid versneller doen sterven
B= je voelt deze straling door een euforisch gevoel dat je ook voelt op je beenderen ( knoken) de straling gaat immers tot op het been!
Nu, als je overdrijft is het ongezond, als je niet overdrijft is het niet schadelijk als je geen zonlicht hebt is het ook ongezond. Dus maximum 10 maal 30 minuten per jaar onder de zonnebank is een regel.
Rimpels krijg je waar je je huid plooit, dus... plooi je huid niet. Kijk naar jezelf wanneer je lacht en pas je lach aan. Je zal misschien met me lachen nu, maar het is makkelijker dan je denkt. Je voorhoogd en je ogen aan de zijkant die mag je niet meer fronzen.
HYDRATEREN is de boodschap, altijd hydrateren.. 's morgens en ' s avonds en ook in de dag als het warm is... neem NIVEA blauwe potten er is niks beters, dit is ontwikkeld tijdens auswitch, wwII ( ik lach er niet mee hé, het komt van Bayer geloof ik die destijds van Hitler testen mocht doen op mensenhuid) Er zit huidverwant product in... afkomstig van koeieuier. ( geheim)
Ikzelf ben nu 39 jaar en heb geen rimpels. Niks, maar ik ben dan ook consequent in wat ik hier geschreven heb. Nogmaals een droge huid rekt niet, een volle- cellen huis is dat wel.
Bewijs? Kijk naar dikke vrouwen en je ziet dat ze minder rimpels hebben dan magere vrouwen. Die dikke vrouwen hebben een dikkere vetlaag onderaan waardoor de huid zo niet moet plooien maar die hebben ook een elastische huid door verbeterde hydratering. ( zweten veel meer bij warmte... )
conclusie: Zonnebank is het verschuiven van schoonheid van later naar vroeger. Doe je het veel heb je een egale huid en oog je mooier maar heb je later een minder egale huid en oog je ouder...
Overdrijf je niet wordt je wél mooier en later maar een héél klein beetje lelijker... of: het is een win-situatie als je niet overdrijft!
succes!