MuscleMeat

Zonnebank

gewoon 2x per week (kort wel) ben ik nu bezig tot ik de kleur heb die ik wil, dan met 1x per week onderhouden

lol menen jullie dat serieus van dat 1x in de week =/

ben er laatst nog een week aan een stuk elke dag een half uur, en dan gewoon elke week weer een keertje hoe het uitkomt.

de bedoeling is dat je bruin wordt. niet dat je er dalijk ook huidkanker bij krijgt en dat je gezicht over 10jaar als een verrimpelde graft*k erbij hangt.

lol menen jullie dat serieus van dat 1x in de week =/

ben er laatst nog een week aan een stuk elke dag een half uur, en dan gewoon elke week weer een keertje hoe het uitkomt.

dat hangt er vanaf hoe straf de lamp is. en als jij elke dag een half uur onder de lamp zit dan zou je al zwart zien. --> bak maar lekker verder tot je een kankerkippetje bent.

Elke dag is zeer ongezond idd en al helemaal slecht voor je huid. Max 1 keer per week.

Ik ging eerst elke week 20 minuten, en nu 1 keer in de 2 weken, en het lijkt net of ik flink op vakantie ben geweest, zo bruin.
Dus zo vaak in een week is echt niet nodig hoor en ook nog eens zeer ongezond.

Ik ging eerst elke week 20 minuten, en nu 1 keer in de 2 weken, en het lijkt net of ik flink op vakantie ben geweest, zo bruin.
Dus zo vaak in een week is echt niet nodig hoor en ook nog eens zeer ongezond.

Ik heb weleens van die bruinings-pillen gezien 'tan tablets'. Helpt dat? Moet je dat eigenlijk ter ondersteuning doen? Hoe werkt dat eigenlijk? (Is het wel gezond?)

Ik heb weleens van die bruinings-pillen gezien 'tan tablets'. Helpt dat? Moet je dat eigenlijk ter ondersteuning doen? Hoe werkt dat eigenlijk? (Is het wel gezond?)

Ik heb daar nog nooit iets over gehoord. Klinkt niet echt gezond ;-).
Kies gewoon een goeie zonnestudio uit met goeie banken, dan komt het ook wel goed met bruin worden. Die banken zijn sterkter, je hoeft minder vaak, scheelt je in geld en in gezondheid denk ik.

Dat zijn gewoon supplementen,niet echt schadelijk.Volgens de fabrikanten word je er sneller bruin van en blijf je je tint ook langer behouden.

Je zou het 3 weken voordat je onder de zon/zonnebank gaat moeten gebruiken of kijk gewoon op de verpakking.Of het ook echt helpt,geen idee.Ik heb het wel eens gebruikt,maar ik lig nooit onder de zon of onder de zonnebank.

ik had een vraagje kan je onder de zonnebank zonder je bh?
want ik heb gehoort dat je tepels niet onder de straling mogen komen...

en is het ook erg als je je slipje niet aanhebt onder de zonnenbank:P

Haha,nooit zo over nagedacht.Maar ik heb alles uit,anders krijg je van die stomme witte strepen.Je zou gevoelige plekken eventueel kunnen insmeren met zonnebrandcreme.

haha ja precies, die witte strepen/ plekken vind ik dus zo lelijk(A)

gewoon 18 minuten knallen onder de heftigste die er is doe dit een paar keer en je zal bruin zijn :D

Ik lig gewoon 1x in de twee weken 15-18minuten onder die van 900watt.

na 2 jaar lang 1a2 maal per week naar de zonnebank te gaan kon ik me kleur mooi behouden, ook 2 kuurtjes met melanotan gedaan..maar 2 weken geleden kreeg ik een wondje aan een geboorteplek. de dermatoloog besliste om hem eruit te snijden. vanmiddag het resultaat van het labo onderzoek en de draadjes verwijderen. hopelijk is het geen melanoom:(

Terug
Naar boven