- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mediahype..... je slaat de spijker direct op z'n kop......
Ik denk dat het beter is mensen zoals Ylja en Neset niet meer in de Media verschijnen,
ze worden alleen voor aap gezet.
Hier nog even een stukje uit RTL Nieuws.
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2009/week25/vr_1930_doping.avi_plain.xml
160.000 fitnessgangers zijn aan de doping, 60.000 daarvan gebruiken middelen die hun gezondheid ernstig kunnen schaden. Een greep uit de medicijnkast:
Afslankmiddelen
Niet alle voedingssupplementen zijn onschuldig. Neem nu de afslankmiddeltjes. Vetverbranders zijn populair. Het zijn preparaten die de stofwisseling opjagen. Zeer bekend is de zogenaamde stacker, een combinatie van cafeïne en efedrine. Met een beetje pech ga je van dit paardenmiddel beven en krijg je hartkloppingen en hartritmestoornissen.
Anabole steroïden
Om spierballen te kweken nemen sommigen hun toevlucht tot het in de bilspier injecteren van anabole steroïden. Met agressie, depressie en paranoia als gevolg. Of mogelijk hiv als je de naald met de hele kleedkamer deelt. Terwijl de spierballen groeien, krimpen de zaadballen door anabolengebruik. Mannen kunnen er ook borsten en heupen van krijgen. Bij vrouwen hebben anabolen andere gevolgen: denk Oostduitse sportvrouwen.
Clenbuterol
Dit zware geneesmiddel tegen astma kan in geringe mate de spiergroei bevorderen doordat het de afbraak van spiereiwit tegengaat. Maar weegt dat op tegen de chronische hoofdpijn, misselijkheid, duizeligheid, angst- en paniekaanvallen, het continu trillen van de spieren (tremor), hartritmestoornissen en hartfalen?
Groeihormoon
Hiervan gaan voornamelijk je botten groeien: je kaken, voorhoofd, ellebogen, handen en voeten worden groter. In combinatie met insulinemisbruik kun je ervan in coma raken. Hormoon van de zwarte markt kan een vervalsing zijn. Of erger nog, het is een partij gedestilleerd groeihormoon die besmet is met het hiv-virus of Creutzfeldt-Jacob.
Bron:RTL nieuws
Haha wat ene ****ing onzin ook weer. Ze doen net of die bijwerkingen er 100% komen
en dat in het seizoen van de snelle kuurtjes voor het strand.... goede timing wel.
Het gaat hier hoofdzakelijk dus ook over afslankmiddelen he die zo gevaarlijk zijn...... nou als je die mensen wilt gaan weren dan houd je geen huisvrouw meer over op de gym....
1 op de 100 man, waar praten we in godsnaam over? Die politici moeten echt altijd met een probleem aankomen, wat eigenlijk geen probleem is..... Dat ze zich maar druk maken over de starters op de arbeidsmarkt.....
EN wat versta jij onder afslank? DNP, tren(word toch ook gebruikt voor afslanken?)T3 ?
Of meer in de trend van stackers/efedrine/clen

Ik hou me daar niet zo mee bezig....... ben 130 kilo![]()

als je bepaalde veronderstellingen schendt die ten grondslag liggen aan een goede aselecte steekproef is de kans idd groot dat je resultaten vertekend raken, hiervoor moet je controleren. ik vraag mij af in hoeverre de steekproef hier representatief is, maar denk dat de mogelijke bias wel in het voordeel van bodybuilders werkt...dat is wel de theorie erachter maar je kan maar al te goed de resultaten beinvloeden...ze zullen toch veel meer onderzoeken doen waarmee de standpunten uit denhaag en de algemene indruk worden bevestigd...dan zegt zo'n steekproef natuurlijk weinig meer
dat laatste is waar, maar stel dat er maar 1 gym in je stad is? dat maakt het al een stuk lastiger.Idd, niet te controleren. In principe komt het nu al wel eens voor dat een sportschool iemand weigert maar dan is het nog discriminatie.
Ik zie het al voor me, ik kan dadelijk nog in een handje vol sportscholen terecht omdat de rest me te gespierd vind om natural te zijn.
Maar goed, aan de andere kant: Weigert de sportschool jou dan weet je meteen dat het geen sportschool voor jou is en heb je geen geld verspild aan een jaarabbo voor je daar achter komt.
zelfs binnen deze groepen bestaan vele uiteenlopende visies, dan is het gewoon een kwestie van slim shoppen bij elke groep en je krijgt je punt. beter is een constructief debat.Ze kunnen de discussie toch laten gaan tussen gebruikers/naturels/ artsen. kun je allemaal uitnodigen lijkt me.Maargoed dat gaat toch niet gebeuren![]()
grappig ook dat alleen de negatieve zaken en niet de positieve zaken worden neergezet. nog grappiger is dat ze ook hier blijkbaar vooral doelen op bodybuilders, terwijl uit het onderzoek duidelijk naar voren komt dat zij niet de grootste gebruikers zijn. het is dus wel duidelijk hoe dit issue weer geframed wordt hier.Ik denk dat het beter is mensen zoals Ylja en Neset niet meer in de Media verschijnen,
Hier nog even een stukje uit RTL Nieuws.
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2009/week25/vr_1930_doping.avi_plain.xml
160.000 fitnessgangers zijn aan de doping, 60.000 daarvan gebruiken middelen die hun gezondheid ernstig kunnen schaden. Een greep uit de medicijnkast:
Afslankmiddelen
Niet alle voedingssupplementen zijn onschuldig. Neem nu de afslankmiddeltjes. Vetverbranders zijn populair. Het zijn preparaten die de stofwisseling opjagen. Zeer bekend is de zogenaamde stacker, een combinatie van cafeïne en efedrine. Met een beetje pech ga je van dit paardenmiddel beven en krijg je hartkloppingen en hartritmestoornissen.
Anabole steroïden
Om spierballen te kweken nemen sommigen hun toevlucht tot het in de bilspier injecteren van anabole steroïden. Met agressie, depressie en paranoia als gevolg. Of mogelijk hiv als je de naald met de hele kleedkamer deelt. Terwijl de spierballen groeien, krimpen de zaadballen door anabolengebruik. Mannen kunnen er ook borsten en heupen van krijgen. Bij vrouwen hebben anabolen andere gevolgen: denk Oostduitse sportvrouwen.
Clenbuterol
Dit zware geneesmiddel tegen astma kan in geringe mate de spiergroei bevorderen doordat het de afbraak van spiereiwit tegengaat. Maar weegt dat op tegen de chronische hoofdpijn, misselijkheid, duizeligheid, angst- en paniekaanvallen, het continu trillen van de spieren (tremor), hartritmestoornissen en hartfalen?
Groeihormoon
Hiervan gaan voornamelijk je botten groeien: je kaken, voorhoofd, ellebogen, handen en voeten worden groter. In combinatie met insulinemisbruik kun je ervan in coma raken. Hormoon van de zwarte markt kan een vervalsing zijn. Of erger nog, het is een partij gedestilleerd groeihormoon die besmet is met het hiv-virus of Creutzfeldt-Jacob.
Bron:RTL nieuws
Ik denk dat het beter is mensen zoals Ylja en Neset niet meer in de Media verschijnen,
Anabole steroïden
Zie ik een beeld voor me van 15 bodybuilders die na het trainen even een dikke spuit testo doorgeven terwijl ze zch aan het omkleden zijn... 
Zie ik een beeld voor me van 15 bodybuilders die na het trainen even een dikke spuit testo doorgeven terwijl ze zch aan het omkleden zijn...
![]()
wat een schijtargumentEcht iets om het weer als junkerig gedrag te laten lijken, alsof er ook maar één iemand is die een spuit van iemand anders gebruikt....mja, als je je chick met de hele kleedkamer deelt heb je het zelfdewat een schijtargument