Fitness Seller

Zou jij voor 10 miljoen euro naar china lopen??

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha 10 miljoen voor een trip naar China ? ... wat misschien wel een jaar duurt!!...

ik dacht dat jullie zo hardcore waren :D .... een heel jaar alleen maar lopen :S.... geen tijd om te trainen?....

nej.. ik blijf wel lekker eten,slapen en trainen :D

polen & oostblok is denk ik nog een heerlijkheid vergeleken met centraal azie ;)

Ff gekeken.. en een mooie route uitgezocht:

Nederland, Duitsland, Tsjechie, Slowakije, Oekraine, Rusland, Georgie, Turkije, Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan, China :banana:

Met de vraag 'van Spanje naar Zweden, en terug' zou zijn.. zouden de kilometers een stuk aangenamer zijn :rolleyes:

tuurlijk, ik sluit van te voren een lening af zodat ik de benodigde spullen had en betaalde mn rekeningen later wel af met mn 10.000.000(10 met 6 nullen = 10 miljoen)

hahaha 10 miljoen voor een trip naar China ? ... wat misschien wel een jaar duurt!!...

ik dacht dat jullie zo hardcore waren :D .... een heel jaar alleen maar lopen :S.... geen tijd om te trainen?....

nej.. ik blijf wel lekker eten,slapen en trainen :D

Dude, daarna kan je zolang je wilt naakt trainen in je eigen gym met allemaal playboy bunnies. Een prive trainster en al... zwembadje hier, jacuzi daar... hardcore :rolleyes:

als jij een wandelkaart regelt, sure.

Ff gekeken.. en een mooie route uitgezocht:

Nederland, Duitsland, Tsjechie, Slowakije, Oekraine, Rusland, Georgie, Turkije, Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan, China :banana:

Met de vraag 'van Spanje naar Zweden, en terug' zou zijn.. zouden de kilometers een stuk aangenamer zijn :rolleyes:

klinkt goed :)

moet je ongeveer 104 dagen lopen, als je constant doorstapt aan 4km/u, je bent dus met slapen bij 1 jaar onderweg.
Als ik iemand meekreeg in een soort mobilehome die mijn spullen draagt en waar ik in kan pitte zou ik geen sec twijfelen, maar dan doe ik het wel in een jaartje of 2, alles op het gemakje, tegen dan ben ik 22, strijk ik de 10.000.000 miljoen € op en kan ik op pensioen. Met dat geld koop ik dan het hilton bedrijf op, laat het failliet gaan zdat Paris geen nagel meer heeft om aan haar gat te krabben en laat ik ze mij ppen voor 5€ :eyebrow:

Laatst bewerkt:
Als je ziet dat mensen na de vierdaagse al helemaal verrot zijn en bijna niet meer kunnen lopen, lijkt het me een behoorlijk zware opgave. Zeker, als je in je achterhoofd houdt, dat je over bergen en dalen moet en het weer ook behoorlijk afwisselend zal zijn. Nog maar te zwijgen over de "gevaren" onderweg en ambtenaren, die je moet omkopen.

Ik zou het dus zeker doen.:D

Moet je die mensen bij de vierdaagse dit soort geld aanbieden.. kijk hoe snel ze het dan kunnen lopen.

haha ja dat is ook weer zo :D

Een jaar elke dag lopen, en op de straat slapen hmm...

Ik zou het proberen :D

10 miljoen ?

'tuurlijk. Volgbusje erbij en ik loop wel hoor. Mooi langs de zijderoute.

Ik zou het zelfs voor 1 miljoen al doen hoor

ik ook, ik neem wel een kilo'tje speed mee dan ben ik er sneller.

Als je in Nederland betrapt wordt op een kilo speed.. okay, paar jaartjes cel hoogstens.. wordt je echter in een land als China betrapt met dergelijke geintjes :eek:

Ik zou het ook wel doen, de motivatie is er.. Misschien een vriend van me meepraten.. Enige nadeel is dat je ook geld nodig hebt voor paspoorten voor elk land enzo.. of mag je gewoon legaal elke grens over.. lopen :P

I'm in for it! kassa kassa

zou jij voor 10 miljoen euro naar china lopen??

eeeuuuhhmmm, zeker weten, en als't moet nog terug ook ;)

ik zou het ook wel doen hoor ik denk alleen dat ik er dan niet een half jaar tot 1 jaar over doe maar meer iets van 3-4 jaar weet hoe veel je dan meemaakt daar een dag daar een dag je zo kan je ook je voeten en benen beschermen tegen blessures:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven