kfninjax
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
polen & oostblok is denk ik nog een heerlijkheid vergeleken met centraal azie![]()

hahaha 10 miljoen voor een trip naar China ? ... wat misschien wel een jaar duurt!!...
ik dacht dat jullie zo hardcore waren.... een heel jaar alleen maar lopen :S.... geen tijd om te trainen?....
nej.. ik blijf wel lekker eten,slapen en trainen![]()

Ff gekeken.. en een mooie route uitgezocht:
Nederland, Duitsland, Tsjechie, Slowakije, Oekraine, Rusland, Georgie, Turkije, Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan, China![]()
Met de vraag 'van Spanje naar Zweden, en terug' zou zijn.. zouden de kilometers een stuk aangenamer zijn![]()

Als je ziet dat mensen na de vierdaagse al helemaal verrot zijn en bijna niet meer kunnen lopen, lijkt het me een behoorlijk zware opgave. Zeker, als je in je achterhoofd houdt, dat je over bergen en dalen moet en het weer ook behoorlijk afwisselend zal zijn. Nog maar te zwijgen over de "gevaren" onderweg en ambtenaren, die je moet omkopen.
Ik zou het dus zeker doen.![]()
ik ook, ik neem wel een kilo'tje speed mee dan ben ik er sneller.

Moet je die mensen bij de vierdaagse dit soort geld aanbieden.. kijk hoe snel ze het dan kunnen lopen.
Och Och, wat een dubbelzinnigheid weer

Daar he je gelijk in. Echter, die blaren en kapotte voeten, doet het geld niks tegen.