XXL Nutrition

Zoveel Fake?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shamrock

Cool Novice
Waardering
0
Is er echt zoveel fake gear op de markt? (zwarte markt)
Ik heb dus al 3x iets besteld bij een "dealer"en alle 3 de keren blijk ik fake gear gekregen te hebben. FRUSTREREND!!
Mijn vriendin heeft de spullen getest (werkt in een lab in belgie) en zei dat alle gear fake was. Te lage doseringen grondstoffen.
Nu ben ik dus nog steeds op zoek naar een betrouwbare dealer en overal hoor je maar van kijk uit, er zijn veel fakes in omloop
Is het dan echt zo erg? (hoeveelheden fakes op de markt bedoel ik.
Ik weet veel van anabolen, maar had\heb geen idee dat het zo erg was\is.
Wel erg lastig om zo een betrouwbare dealer te vinden. Misschien kunnen jullie me vertellen waarop ik moet letten voordat ik met een dealer in zee ga?
Ill keep searching haha
bedankt

[Link niet meer beschikbaar]

kan je geen advies geven mbt iemands betrouwbaarheid. wat wel een idee is om spullen op te sturen van je vakantieoord. op www.bodypage.nl staat wat, waar te koop is. weet je bijna zeker dat je echte spullen hebt in goede doseringen. of een idee koop spullen van g.s. of britisch dragon

koop van iemand die je kent , nooit van iemand kopen die zelf iets komt aanbieden .

Die er het minst over spreken , dat zijn de meestal diegenen die er het meeste over weten :D

Beter dat je nog iets hebt met weinig grondstoffen, is vaak zo ik denk dat 70% wel niet aan de juiste doseringen voldoen.
Nile susta is ook eentje met iets minder grondstoffen, maar daarom niet minder goed!

hee shamrock

die labtests willen we wel zien. Help de gemeenschap met het identificeren van fakes. Gewoon even het merk, LOT-nummer en uiterlijke kenmerken vermelden plus hoeveel erin zit. Alvast bedankt.

zelfs het halen van middellen in de buitenlandse apotheken biedt geen zekerheid meer. In Turkije wordt in de apotheken ook vollop fake shit verkocht je moet echt de juiste contacten hebben om zeker te zijn van je zaak. Verder als je een betrouwbare dealer hebt zal die er best mee instemmen om je geld terug te geven als jij kunt aantonene aan de hand van een labtest dat de spullenniet goed zijn.

heb met buitenlandse apotheken nog nooit shit gehad maar dat kwam waarschijnlijk ook door mijn imponerende uiterlijk ;)

dennis999 zei:
heb met buitenlandse apotheken nog nooit shit gehad maar dat kwam waarschijnlijk ook door mijn imponerende uiterlijk ;)

Aan wie denk je dan dat ze die spullen verkopen? Jij als imponerend toeristje bent nog altijd een snert-toerist aan wie ze rustig fakes verkopen. Over 2 weken ben je toch weer vertrokken. Dat je geen fakes hebt gekregen zegt meer iets over de goedheid van de apotheker dan over jouw voorkomen.

Shamrock, niemand ontkomt eraan. Ik heb jaren gelden weleens fake Primo, EQ en Deca gekocht. Maar slechts 1 stuks hè! :D Ik was zo slim om één flesje of ampul te kopen en daarmee naar huis te gaan, voor de computer zitten, fotootje maken en op boards knallen. Gewaarschuwd worden door mensen die er meer verstand van hadden dan ik en zo bespaar je jezelf rotzooi.

dbc01: die knipoog op t eind betekent dat t een grapje is. heb inderdaad geluk gehad.

Chemical zei:
zelfs het halen van middellen in de buitenlandse apotheken biedt geen zekerheid meer. In Turkije wordt in de apotheken ook vollop fake shit verkocht je moet echt de juiste contacten hebben om zeker te zijn van je zaak. Verder als je een betrouwbare dealer hebt zal die er best mee instemmen om je geld terug te geven als jij kunt aantonene aan de hand van een labtest dat de spullenniet goed zijn.

idd en topicstarter vraagt een beetje om problemen met zijn post,je weet nooit wie hier meeleest en je PM't om je problemen te bezorgen

Ik ken de regels niet

-1 gegeven

Laatst bewerkt door een moderator:
Ventjeventje toch.. Zn tweede post en gelijk proberen roids te verkopen onder het mom dat hij geen dealer is?!!? :whip:

oh oh... als de mod het ziet :eek:

Dicht + ban.

Je was me voor Jeroen :D Zero tolerance !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven