Fitness Seller

Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens

Ik keur het geweld niet goed. Maar als ze het zelf heeft uitgelokt door bepaalde (racistische) uitspraken eruit te gooien heb ik 0,0 medelijden met ze.

er "zomaar" op los slaan gebeurd meestal niet. Elk verhaal heeft twee kanten, tot we meer weten geloof ik niks van hun slachtoffer rol die ze nu spelen.

dus racisme is een argument om met een groep jongens geweld tegen 1 vrouw te gebruiken, okay..

en nee hoor, zomaar er op los slaan gebeurt meestal niet...pfff hahahaha
behalve bij racistische opmerkingen toch zoals je zelf zegt, en dan mag het nog ook

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wel opvallend dat er geen video's zijn opgedoken van omstanders..

Ik keur het geweld niet goed. Maar als ze het zelf heeft uitgelokt door bepaalde (racistische) uitspraken eruit te gooien heb ik 0,0 medelijden met ze.

er "zomaar" op los slaan gebeurd meestal niet. Elk verhaal heeft twee kanten, tot we meer weten geloof ik niks van hun slachtoffer rol die ze nu spelen.

+1 Als een b*ch uitspraken doet mag je haar gewoon tot de orde slaan. De echte slachtoffers zijn de mocros, die worden eerst beledigd en nu nog een agressief imago.

Dus ze hebben haar eerst in elkaar geslagen en daarna in het water gegooid? Want ze moesten haar uit het water halen. Dappere mocro's weer.

En al had ze een grote bek, er moet echt wel heel wat gebeuren wil de gemiddelde Nederlander een meisje in elkaar slaan.

hou je bek dicht yasmine

edit: ow wacht, jij bent yasmine helemaal niet:o

Het zijn eigenlijk nette jongens geweest die zonder enig kwaad in zich plotseling worden lastig gevallen door 2 meisjes en daarom met hun vrienden zichzelf moesten verdedigen tegen dit tuig.
Groot gelijk, die gasten verdienen een lintje en slachtofferhulp.
Geef ze ook maar meteen gratis karatelessen en een huis want dat verdienen die lieve arme jongens.
K*thoeren!

Commotie om niks. Ik vraag me toch af waarom ik nooit last heb van zulke schoffies? Is het dan toch actie reactie. Ik geloof ook niet in de heilige gezusterboontjes uit dit verhaal. Als je iemand beledigd weet je dat op je fl**ker kan krijgen.

Commotie om niks. Ik vraag me toch af waarom ik nooit last heb van zulke schoffies? Is het dan toch actie reactie. Ik geloof ook niet in de heilige gezusterboontjes uit dit verhaal. Als je iemand beledigd weet je dat op je fl**ker kan krijgen.

ik bespeur beschaving
o nee, toch niet

edit: echt, hoe de fok krijg je die gedachte rechtgepraat in je hoofd?
lekker voor je als je wijf, je zusje of je moeder het zou overkomen

en goh, waarom zou jou het niet overkomen? hoe kan dat nou joh..

Laatst bewerkt:

Waarschijnlijk omdat jij een grote kerel bent. Heb tegenwoordig zelden last van marokkanen en dat soort volk terwijl ik paar jaar terug iedere week gezeik had. Het is een beetje de makkelijkere mensen uitkiezen en pakken.

Ik zeg, ieder 80 uur taakstraf.

Groetjes,
PvdA-beleid

'Er zomaar op los slaan gebeurd meestal niet'

Is het een grote steen waar je onder leeft? :rolleyes:

Er worden selectief dingen in het nieuws gezet door de media.

"Hey weer een marrokaan die iemand in elkaar slaat! Snel een artikeltje schrijven!" Kunnen alle nederlanders weer klagen over hoe slecht de marrokanen zijn. Maar die 10 andere vechtpartijen waar nederlanders betrokken zijn zullen zo snel het nieuws niet halen.

Van alle gevechten die er gebeuren hoe vaak daarvan is dat zonder enige aanleiding denk je? :o Vrouwen zijn in deze maatschappij sneller geneigd een grote bek op te zetten omdat je "vrouwen niet mag slaan". Mannen weten beter, en kijken wel wat meer uit voordat ze stoer gaan lopen doen.

Ik keur het geweld niet goed.

^ Aan alle anderen. Begrijpen lezen. Not even once.

Laatst bewerkt:
Er worden selectief dingen in het nieuws gezet door de media.

"Hey weer een marrokaan die iemand in elkaar slaat! Snel een artikeltje schrijven!" Kunnen alle nederlanders weer klagen over hoe slecht de marrokanen zijn. Maar die 10 andere vechtpartijen waar nederlanders betrokken zijn zullen zo snel het nieuws niet halen.

Van alle gevechten die er gebeuren hoe vaak daarvan is dat zonder enige aanleiding denk je? :o

^ Aan alle anderen. Begrijpen lezen. Not even once.

je blijft erbij dat vrouwen slaan okay is?
door een groep jongetjes

ze wordt k.o. uit het water gevist waar ze haar hebben achtergelaten maar ze zit in een slachtofferrol?
misschien omdat ze slachtoffer is van fysiek geweld? zou het kunnen?
of is de groep het slachtoffer van de maatschappij en mogen ze dit doen als reactie op al die stoute nederlanders?

begrijpend leven, not even once

Laatst bewerkt:
Ik ben het ermee eens dat je niet alles weet, en dat het dus zo kan zijn dat zij een hele grote bek heeft opgezet. Maar dan mogen ze alsnog op het vliegtuig naar Marokko gezet worden :)

je blijft erbij dat vrouwen slaan okay is?
door een groep jongetjes

ze wordt k.o. uit het water gevist waar ze haar hebben achtergelaten maar ze zit in een slachtofferrol?
misschien omdat ze slachtoffer is van fysiek geweld? zou het kunnen?

begrijpend leven, not even once

En waar zeg ik dit?

Actie = Reactie. Omdat je een vrouw bent moet je niet denken dat je een grote bek kan geven zonder consequenties te verwachten. Dat is mijn mening. Als ze zielig gaat doen na het uitgelokt te hebben heb ik er geen medelijden voor. Wat hun gedaan hebben wordt er niet gezegd, dat hebben ze heel handig "vergeten".

Snap je het verschil tussen geen medelijden hebben en iets goedkeuren? Het is namelijk een wereld van verschil. Ik keur geweld in welke vorm dan ook niet goed. Vooral niet 6 tegen 1. Maakt niet uit of het mannen of vrouwen zijn.

"uit het water gevist" Is hier waarschijnlijk flink overdreven. Het is onwaarschijnlijk dat ze in het water zaten te vechten. Hoogstens wat natten voeten. Het is makkelijk dingen te verdraaien in de media. Snap je dat?

Ze zoeken natuurlijk ook het liefst de zwakkeren uit.

Een corrigerend tikje mag ( als ze het daadwerkelijk uitlokken ), maar om nou vervolgens de hele crew erbij te halen om het er nog is lekker in te trappen en dan in het water gooien gaat te ver.

En het reist tegenwoordig wel echt de pan uit met het geweld. En de helft van de tijd is het ook alleen maar omdat je iemand toevallig verkeerd aankijkt of totaal niet aanstaat.

Voor een ruzie van dit kaliber zijn meestal twee partijen nodig. Zo onschuldig waren deze twee dames echt niet, waarschijnlijk ook nog eens zo racistisch als de pokken. Boontje komt op zijn loontje. Neemt niet weg dat de reactie naar alle waarschijnlijkheid buiten proportie was.. maar wie een grote mond wilt geven kan wat terugverwachten en zeker als het gaat om een groep Marokkanen.. dat weet je op voorhand. Beetje naïef dus.

Uit gescholden worden door twee vrouwen is inderdaad een goede reden om ze dusdanig af te tuigen dat ze bewusteloos raken, om ze vervolgens achter te laten in het water.. :rolleyes:

Terug
Naar boven