XXL Nutrition

Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens

Doet me een beetje denken aan die meisjes die verkracht worden maar het ook zelf "gezocht" hebben.

:duh:

En waar zeg ik dit?

Actie = Reactie. Omdat je een vrouw bent moet je niet denken dat je een grote bek kan geven zonder consequenties te verwachten. Dat is mijn mening. Als ze zielig gaat doen na het uitgelokt te hebben heb ik er geen medelijden voor. Wat hun gedaan hebben wordt er niet gezegd, dat hebben ze heel handig "vergeten".

Snap je het verschil tussen geen medelijden hebben en iets goedkeuren? Het is namelijk een wereld van verschil. Ik keur geweld in welke vorm dan ook niet goed. Vooral niet 6 tegen 1. Maakt niet uit of het mannen of vrouwen zijn.

"uit het water gevist" Is hier waarschijnlijk flink overdreven. Het is onwaarschijnlijk dat ze in het water zaten te vechten. Hoogstens wat natten voeten. Het is makkelijk dingen te verdraaien in de media. Snap je dat?

Slachtofferrol, dat is iets waar jij ze van beticht he, niet ik.

Er zitten consequenties aan je acties, zo werkt dat, dat is niet jouw mening maar een natuurwet.

Mijn mening is dat je pas een vrouw slaat als ze jouw slaat en dan doe je dat op zo'n manier dat zij stopt. De-escalerend dus. Niet, wat ze ook gezegd heeft of deed, met meerdere mannetjes erop inhakken. Beschaving noemen ze dat ook wel.

Tuurlijk verdraait de media zaken, of zijn zaken simpelweg niet duidelijk, kan ook. En 'mocro' is vast een wat spectaculairder en dus aantrekkelijker dan 'autochtoon'.

Laat ik het zo zeggen, de boys hebben de schijn tegen..

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 17:48 ----------

Voor een ruzie van dit kaliber zijn meestal twee partijen nodig. Zo onschuldig waren deze twee dames echt niet, waarschijnlijk ook nog eens zo racistisch als de pokken. Boontje komt op zijn loontje. Neemt niet weg dat de reactie naar alle waarschijnlijkheid buiten proportie was.. maar wie een grote mond wilt geven kan wat terugverwachten en zeker als het gaat om een groep Marokkanen.. dat weet je op voorhand. Beetje naïef dus.

Heb je meestal he bij een vechtpartij, 2 partijen...
Ws. bedoel je 2 partijen die schuldig zijn, hoezo dan, anders zou dat noooiot kunnen gebeuren
Juist wel toch aangezien mocro's volgens jou (discriminerende opmerking) extra agressief zijn?

Hoezo waren die 2 zusjes niet onschuldig?
Hoezo waren ze ws. zo racistisch als de pokken?

Laatst bewerkt:
Wat als een man, 6 marrokanen helemaal de t*ring in schold.
Zou je het dan zielig vinden als hij in elkaar geslagen wordt?

Er wordt hier naar mijn mening veelste snel geoordeeld. En omdat het vrouwen zijn zullen ze wel keurige dames zijn die niks fout deden. Er staat duidelijk dat er omstanders zijn die zeggen dat zij zijn begonnen, terwijl die omstanders gewoon families waren als je het artikel mag geloven.

Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen.

Er werd dus gescholden door hun, maar dat zijn ze vergeten. Als je met marrokanen te maken hebt komen de racistische opmerkingen al snel naar buiten. Ook als de persoon zelf niet racistisch is.

Er worden selectief dingen in het nieuws gezet door de media.

"Hey weer een marrokaan die iemand in elkaar slaat! Snel een artikeltje schrijven!" Kunnen alle nederlanders weer klagen over hoe slecht de marrokanen zijn. Maar die 10 andere vechtpartijen waar nederlanders betrokken zijn zullen zo snel het nieuws niet halen.

Van alle gevechten die er gebeuren hoe vaak daarvan is dat zonder enige aanleiding denk je? :o Vrouwen zijn in deze maatschappij sneller geneigd een grote bek op te zetten omdat je "vrouwen niet mag slaan". Mannen weten beter, en kijken wel wat meer uit voordat ze stoer gaan lopen doen.

^ Aan alle anderen. Begrijpen lezen. Not even once.

Ik had het in dat stukje niet eens zo zeer over Marokkanen, maar over zinloos geweld in het algemeen.
Als jij wilt ontkennen dat dat simpelweg niet (te) vaak voorkomt, ben je zeer naïef of je leeft onder die door eerder genoemde steen.

En je spreekt jezelf gigantisch tegen in onderstaand stukje: (iedereen die begrijpend leest ziet dat, behalve jij. Misschien zelf een cursus begrijpend lezen volgen.)

Ik keur het geweld niet goed. Hier zeg je idd dat je het geweld niet goed keurt. Maar als ze het zelf heeft uitgelokt door bepaalde (racistische) uitspraken eruit te gooien heb ik 0,0 medelijden met ze. Vervolgens zeg jij dit?

er "zomaar" op los slaan gebeurd meestal niet. Elk verhaal heeft twee kanten, tot we meer weten geloof ik niks van hun slachtoffer rol die ze nu spelen.

Er wordt hier naar mijn mening veelste snel geoordeeld. En omdat het vrouwen zijn zullen ze wel keurige dames zijn die niks fout deden. Er staat duidelijk dat er omstanders zijn die zeggen dat zij zijn begonnen, terwijl die omstanders gewoon families waren als je het artikel mag geloven.

Er werd dus gescholden door hun, maar dat zijn ze vergeten. Als je met marrokanen te maken hebt komen de racistische opmerkingen al snel naar buiten. Ook als de persoon zelf niet racistisch is.

Klikken op de deur aub.
m1dy4hfw0lq8.jpg

okay, ff een klein lesje westerse normen voor jou

Nee joh gekkie, dan is het normaal, dat hoort zo toch als je verbaal bejegend wordt dat je dan fysiek reageert?
Je kan namelijk niet anders omdat je mond erdoor verlamd raakt. Laat staan dat je je gewoon niet geraakt voelt, dat gaat helemaal tegen je trots en verstand in!

Misschien hebben de broers en neven en zijzelf het er wel naar gemaakt dat er snel geoordeeld kan worden? je slaat geen vrouwen, dat is de (ongeschreven) regel in het vrije westen. Zeker niet met een groep. Dat het wel gebeurd is een tweede maar de afkeuring is in ieder geval o.a. hier op gebaseerd. Weer wat geleerd!

Ja dus? Er zou gescholden zijn? En dan? Dan komen, omdat het tegen mocro's gericht zou zijn al snel racistische opmerkingen erbij? En dan? Dan mag je (of moet je voor je 'trots'?) slaan?

"Oppakken, vastzetten en uitzetten"
Helemaal mee eens!

Hoe wil je mensen uitzetten die hier geboren zijn? Typische hersenscheet van Wilders.

bismallah!

Hoe kan zoiets gebeuren als er zoveel mensen bij staan? Niemand die komt helpen. ???

Waarschijnlijk omdat jij een grote kerel bent. Heb tegenwoordig zelden last van marokkanen en dat soort volk terwijl ik paar jaar terug iedere week gezeik had. Het is een beetje de makkelijkere mensen uitkiezen en pakken.

Klinkt zo bekend, "vroeger" werd ik ook vaak uitgedaagd maar als je ook maar iets groter bent zegt niemand meer wat.

Er worden selectief dingen in het nieuws gezet door de media.

"Hey weer een marrokaan die iemand in elkaar slaat! Snel een artikeltje schrijven!" Kunnen alle nederlanders weer klagen over hoe slecht de marrokanen zijn. Maar die 10 andere vechtpartijen waar nederlanders betrokken zijn zullen zo snel het nieuws niet halen.

Van alle gevechten die er gebeuren hoe vaak daarvan is dat zonder enige aanleiding denk je? :o Vrouwen zijn in deze maatschappij sneller geneigd een grote bek op te zetten omdat je "vrouwen niet mag slaan". Mannen weten beter, en kijken wel wat meer uit voordat ze stoer gaan lopen doen.

^ Aan alle anderen. Begrijpen lezen. Not even once.

Ben jij echt Yasmine?
Wat die wijven ook gezegd hebben, ze hebben geen enkel recht om met een groep die wijven aan te vallen en vervolgens zo hard te slaan dat ze buiten bewust zijn raakt.

Een corrigerende tik moet kunnen voor een vrouw met grof taalgebruik :D

Maar dit gaat nergens meer over, ik gok 40 uur schoffelen, 20 voorwaardelijk

Slachtofferrol, dat is iets waar jij ze van beticht he, niet ik.

Er zitten consequenties aan je acties, zo werkt dat, dat is niet jouw mening maar een natuurwet.

Mijn mening is dat je pas een vrouw slaat als ze jouw slaat en dan doe je dat op zo'n manier dat zij stopt. De-escalerend dus. Niet, wat ze ook gezegd heeft of deed, met meerdere mannetjes erop inhakken. Beschaving noemen ze dat ook wel.

Tuurlijk verdraait de media zaken, of zijn zaken simpelweg niet duidelijk, kan ook. En 'mocro' is vast een wat spectaculairder en dus aantrekkelijker dan 'autochtoon'.

Laat ik het zo zeggen, de boys hebben de schijn tegen..

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 17:48 ----------

Heb je meestal he bij een vechtpartij, 2 partijen...
Ws. bedoel je 2 partijen die schuldig zijn, hoezo dan, anders zou dat noooiot kunnen gebeuren
Juist wel toch aangezien mocro's volgens jou (discriminerende opmerking) extra agressief zijn?

Hoezo waren die 2 zusjes niet onschuldig?
Hoezo waren ze ws. zo racistisch als de pokken?

Natuurlijk bedoel ik 2 partijen die schuldig zijn.. dat spreekt voor zich toch, lol. Dat die twee zusjes niet onschuldig zijn spreekt ook voor zich. Je geeft trouwens ook al antwoord op je tweede vraag als je een beetje begrijpend kan lezen en mensenkennis hebt. Ben uiteraard aan het suggereren want ik ken de details ook niet.. maar zoals ik al eerder zei.. wie een grote mond wilt geven kan wat terugverwachten en zeker als het gaat om een groep Marokkanen.. dat weet je op voorhand. Beetje naïef dus. Ben er heilig van overtuigd dat het scenario dat ik probeer te schetsen nog niet zo gek veel verschillend is met dat gene wat er is gebeurd.

Wat ze gezegd hebben zijn ze ook ineens vergeten.. stomme domme blonde snolletjes. Lekker binnen blijven dit soort meisjes, zijn een gevaar voor de omgeving en nog meer een gevaar voor hun eigen welzijn. Huisvrouwtjes in wording. Een wijs iemand was gewoon weggelopen.

''Ik ben ertussen gesprongen om mijn zusje te helpen. Wat allemaal geroepen is weet ik niet meer.''

''Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen.''

''Ik ga er nooit meer heen. Ik durf sinds het gebeuren bijna niet meer de straat op.''

Goed zo, weer een huisvrouwtje met mannelijk gedrag die plaats mag nemen achter het aanrecht.

Waarom kunnen die ''mensen'' gewoon niet volwassen reageren of gewoon helemaal niet.

Grow the **** up brainwashed kamelen mutanten.

ALLAH AKBAR

Sterf dit volk pls.

Natuurlijk bedoel ik 2 partijen die schuldig zijn.. dat spreekt voor zich toch, lol. Dat die twee zusjes niet onschuldig zijn spreekt ook voor zich. Je geeft trouwens ook al antwoord op je tweede vraag als je een beetje begrijpend kan lezen en mensenkennis hebt. Ben uiteraard aan het suggereren want ik ken de details ook niet.. maar zoals ik al eerder zei.. wie een grote mond wilt geven kan wat terugverwachten en zeker als het gaat om een groep Marokkanen.. dat weet je op voorhand. Beetje naïef dus. Ben er heilig van overtuigd dat het scenario dat ik probeer te schetsen nog niet zo gek veel verschillend is met dat gene wat er is gebeurd.

Wat ze gezegd hebben zijn ze ook ineens vergeten.. stomme domme blonde snolletjes. Lekker binnen blijven dit soort meisjes, zijn een gevaar voor de omgeving en nog meer een gevaar voor hun eigen welzijn. Huisvrouwtjes in wording. Een wijs iemand was gewoon weggelopen.

''Ik ben ertussen gesprongen om mijn zusje te helpen. Wat allemaal geroepen is weet ik niet meer.''

''Er zijn ook verklaringen dat de vrouwen met schelden en duwen zijn begonnen.''

''Ik ga er nooit meer heen. Ik durf sinds het gebeuren bijna niet meer de straat op.''

Goed zo, weer een huisvrouwtje met mannelijk gedrag die plaats mag nemen achter het aanrecht.

jammer dat je niet op m'n vragen ingaat maar wel poepjes praat.
(willens en wetens zaken suggereren, aannames maken waar je heilig van overtuigd bent, zonder problemen accepteren dat mocro's aggressiever zijn en dat geen punt vinden, zelfs de ander dan naïef noemen)

en je laatste zin kan je niet echt menen of heb je je moeder nooit gekend en vrouwenhaat opgebouwd?

conclusie, je bukt voor geweld van jonge marokkanen en je hebt een flinke hekel aan vrouwen
dhimmitude noemen ze dat

not sure if srs..

Niemand zegt dat de vrouwen iets verkeerds deden maar ik denk niets wat in proportie staat om zo uit te halen. Tuurlijk kan het verhaal iets complexer zijn maar de meisjes hebben denk ik niet geslagen want dan kun je best een klap terugkrijgen.

Helaas weten we allemaal hoe een aantal Marokkanen in NL te werk gaat, die lokken wat uit en als je ze er op aanspreekt ben jij de boeman.

Er zijn ook best Nederlanders zullen zijn die net zo handelen maar die kans ligt vele malen kleiner. Net als schietpartijen is de kans dat het 'weer' allochtonen zijn veel groter dan een NL'er. Vandaar dat 'we' graag de nadruk op allochtonen leggen want die gaan 3 of 4 keer zo vaak de mist...dus dat is een belangrijker probleem dan die 1 op de 4 die NL'er is.

(zijn even aangenomen cijfers maar je begrijpt hopelijk wat ik bedoel)
Het is dan ook vreemd om te zeggen maar als allochtonen zich hielden aan dezelfde criminaliteitscijfers hadden als NL'ers er waarschijnlijk nooit een haan naar gekraaid had.

Terug
Naar boven