AndroidHealthClinic

Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens

alleen als het een groepje is natuurlijk, anders durven ze niet.
schijthekel aan dat soort groepsgedrag. ben geen voorstander van Wilders maar op zo'n momenten..

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 21:05 ----------

Ik vind dat wel ver gaan, schuld van de meisjes omdat ze voor zichzelf opkomen?
Schuld of geen schuld, je gaat toch geen meisje in elkaar stampen met een paar jongens omdat ze je beledigd heeft? In welke wereld leven we?

Echt he... Nu denk je wel weer van ja Wilders heeft wel een punt...

NOGMAALS LEZEN.. JA IK GEEF AAN DAT HET DE SCHULD IS VAN DE ZUSJES HELEMAAL CORRECT. NOGMAALS ER VALT HELEMAAL GEEN GEWELD TE ACCEPTEREN ALS JE GEWOON WIJS BENT EN WEGLOOPT VOORDAT JE HET *BERHAUPT ZOVER UIT DE HAND LAAT LOPEN.

Als beide dames de confrontatie niet waren aangegaan zaten ze morgen weer lekker in het zonnetje op desbetreffend strandje/plas of wat het ook was.

Ahh kijk nu is het ineens stel.. gaan we het verhaal helemaal aanpassen. En STEL dit was het geval zou ik geen van beide als slachtoffer aanwijzen.. zoals ik al eerder heb gezegd is er waarschijnlijk aanleiding geweest om zo buiten proportie te reageren. Of dit wel of niet juist is, is een ander vraagstuk die uiteraard met een NEE beantwoord hoort te worden. Wat ik gewoon bedoel te zeggen is heel simpel.. je leest het alleen zo moeilijk of wilt het gewoon niet lezen. BEIDE DAMES ZIJN NIET ZO ONSCHULDIG ALS ZE DOEN VOORKOMEN. Stel nou dat een van de Marokkanen als eerst fysiek is belaagd.. zoals meerdere verklaringen aangeven ?

rustig baas

je kiest dus partij voor de (waarschijnlijke) daders en niet voor de slachtoffers
dat klonk me ietwat apart in de oren dus moest het even zeker weten
ik hoop dat je vriendin een rustig type is

ik zei stel om de vertroebeling uit de story te halen, dus van de tegenstrijdige getuigenverklaringen, hoe zou je dan tegen het verhaal aankijken?
dat was mijn idee, ga maar niet weer beginnen over begrijpend lezen oid, wat dat betreft..

maar goed, ja als dat zo zou zijn (eerst een mocro belaagd) dan is ie door een meisje belaagd
wow, nou zeg, dat zal ernstig geweest zijn kan ik me voorstellen, een heuse vernedering zo in het openbaar ook nog
was dat dat meisje nou maar besneden geweest had ze vast niet zo wild en wulps gedaan, toch :)
maar on a serious tip: dan duw je zo'n meisje weg, of klem je haar niet al te hard even vast
de-escalerende handeling en pas als zij de benadering start, dat dus
een groepje mocro's moet vast wel 2 zusjes kunnen handelen zonder de verwondingen die er nu optraden

blijft toch wel typisch he dat autochtonen zelden zo in het nieuws komen..
(jaja er is zat problematiek qua slaan achter de voordeur bij autochtonen etc, niet minder erg, wel anders)

Laatst bewerkt:
Zijn er hier nu echt r**ards die de dames de schuld geven en de daders goedpraten? Er is niets wat 2 zusjes konden doen dat de reactie van dat Marokkaans tuig kan rechtvaardigen. Dit is gewoon aso tuig dat opzettelijk ruzie zoekt om wat te doen te hebben. Werken daar zijn ze immers te goed voor. Oprotten met dat ongedierte, zonder pardon.

trieste jongens zeg.. !

kwam er laatst ook een paar tegen, fietste door het centrum om vervolgens een terrasje te pakken met mijn vriendin.
Groepje van een man of 5-6 hadden het lef om even te fluiten en geluidjes te maken richting vriendin terwijl ik er naast fietste. Machteloos sta je dan, je weet dat je het niet kan winnen..
Had nog wel even flink gescholden en mijn fietspomp in mijn hand gehad, maar uiteindelijk op verzoek van vriendin toch maar doorgefietst, maar goed ook.

wat ze ermee willen bereiken weet ik niet, alsof er ooit een meid meteen om zou draaien en op dat getjirp af komt.. mong*len.

Idd trieste figuren..

Afgelopen zomer liep ik met een vriend naar een kroegje, komt er zo'n figuur ons richting opgelopen en loopt tegen mij aan (terwijl echt zat ruimte was om langs elkaar te lopen) door die actie viel die bijna omver en begon met te schelden en te dreigen etc. Heb 'm uitgelachen en ben verder gelopen, eenmaal in de kroeg snapte ik wel waarom die zo'n grote smoel had, want al z'n vrienden stonden in die kroeg. :rolleyes:

Paar jaar terug na het stappen, met een maatje van me, mijn vriendin destijds en nog een vriendin van haar lopend naar huis. Dames liepen voor ons en ik me maatje erachter, ze hoorde wat in een steegje dus draaien hun hoofd om richting het steegje en voor ik het wist hoor ik uit dat steegje; kom hier dan kanker h**r waarna ik iemand uit dat steegje zie schieten met iets in zijn handen.

Bleek 't marokkaan te zien die stond te snuiven in dat steegje en dat gene wat die in zijn handen had was een afgebroken fiets standaard. :rolleyes:

Zijn er hier nu echt r**ards die de dames de schuld geven en de daders goedpraten? Er is niets wat 2 zusjes konden doen dat de reactie van dat Marokkaans tuig kan rechtvaardigen. Dit is gewoon aso tuig dat opzettelijk ruzie zoekt om wat te doen te hebben. Werken daar zijn ze immers te goed voor. Oprotten met dat ongedierte, zonder pardon.

yes they do exist..

terug naar india

jeetje Tijn88, zullen toch niet dezelfde zijn?
of hun neven, of broers?

weer een groep mocro's gepest door een paar zusjes
en dan worden ze nog gepakt ook

stoute wereld!

Het is natuurlijk schandalig om ze zomaar op te pakken. Alleen maar omdat ze een half strandje leeg jatten, iedereen intimideert en mishandeld. Had vast ook netjes uitgesproken kunnen worden met een drankje. Uiteraard op kosten van de gemeente.

Ik moest het stukje 2x lezen want dacht ff dat ik het verkeerd zag.. Maar blijkbaar ligt de schuld bij de gene die voor zichzelf opkomen en niet over zich laten lopen.

Onderstaande zal Tijn88 het dan ook wel mee eens zijn. Want die hebben het er namelijk ook zelf naar gemaakt!

Doet me een beetje denken aan die meisjes die verkracht worden maar het ook zelf "gezocht" hebben.

:duh:

Ik vind ook dat meisjes onder begeleiding van een jongen of man uit moeten gaan zodat ze beschermd kunnen worden. We kunnen wel doen alsof we in een ideale samenleving leven in ons westerse landje, maar dit die Berbers tonen gewoon oerinstinct en dat moeten de Nederlanders ook doen in plaats van huilen en vervolgens er niks aan doen.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/08/steeds_maar_weer_racistroepers.html#more

Racisten allemaal!!

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 21:53 ----------

Ik vind ook dat meisjes onder begeleiding van een jongen of man uit moeten gaan zodat ze beschermd kunnen worden. We kunnen wel doen alsof we in een ideale samenleving leven in ons westerse landje, maar dit die Berbers tonen gewoon oerinstinct en dat moeten de Nederlanders ook doen in plaats van huilen en vervolgens er niks aan doen.

Geen idee of je het meent maar als je dit ook maar een beetje meent dan ben je echt een debiel.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/08/steeds_maar_weer_racistroepers.html#more

Racisten allemaal!!

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 21:53 ----------

Geen idee of je het meent maar als je dit ook maar een beetje meent dan ben je echt een debiel.

er kan.. nooit . nooit .nooit. nooit .nooit .nooit .nooit nooit. nooit. ook maar 1 reden in de wereld zijn waarom

je met 6-7 man 1 iemand in elkaar moet slaan wat je ook zegt .... daar bestaat geen excuus voor

Door de komst van de multiculturele samenleving is Nederland geoernaniseerd. Nederlanders moeten uit hun droomwereldje zonder geweld en rechtssysteem komen en de oer-Germaan in zich wakker maken. Waren wij niet de gene die de Romeinen versloegen in de Slag bij het Teutburgerwoud? En dan laten wij ons verslaan zonder terug te vechten tegen een of ander woestijnvolkje? Wodan vergeve U onze ten schanding making van onze dappere voorouders...
En ja, ik meen het.

Zo lief en onschuldig waren ze volgensmij niet. Geloof er niks van dat ze niet meer weet wat er gezegd werd :o

Ja iemand die een bal tegen je aan trapt uitschelden en wegduwen als ze irritant dicht bij komen is abnormaal gedrag wil je zeggen?

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 22:08 ----------

Door de komst van de multiculturele samenleving is Nederland geoernaniseerd. Nederlanders moeten uit hun droomwereldje zonder geweld en rechtssysteem komen en de oer-Germaan in zich wakker maken. Waren wij niet de gene die de Romeinen versloegen in de Slag bij het Teutburgerwoud? En dan laten wij ons verslaan zonder terug te vechten tegen een of ander woestijnvolkje? Wodan vergeve U onze ten schanding making van onze dappere voorouders...
En ja, ik meen het.

Helaas krijg je als je een Marokkaantje dood knuppelt helaas geen waardering in deze maatschappij.

Origineel gepost door Jeraszi
Zo lief en onschuldig waren ze volgensmij niet. Geloof er niks van dat ze niet meer weet wat er gezegd werd

was met die grensrechter ook toch? of kon het toen wel dat ze het echt vergeten waren wat ze ook alweer gezegd hadden?
wet nie mier, begraip nie

Gewoon een voice-activated pistool aan elke nette burger geven en laten zien hoe je het gebruikt. Pistool is 24/7 vergrendeld en gaat alleen "open" op geprogrammeerde geluid, iets in de zin van:
'Ewa! Waz met jou?....Heb je probleem?'
Moet wel gesproken worden met een marokkaans accent :P

NOGMAALS LEZEN.. JA IK GEEF AAN DAT HET DE SCHULD IS VAN DE ZUSJES HELEMAAL CORRECT. NOGMAALS ER VALT HELEMAAL GEEN GEWELD TE ACCEPTEREN ALS JE GEWOON WIJS BENT EN WEGLOOPT VOORDAT JE HET *BERHAUPT ZOVER UIT DE HAND LAAT LOPEN.

Als beide dames de confrontatie niet waren aangegaan zaten ze morgen weer lekker in het zonnetje op desbetreffend strandje/plas of wat het ook was.

Ahh kijk nu is het ineens stel.. gaan we het verhaal helemaal aanpassen. En STEL dit was het geval zou ik geen van beide als slachtoffer aanwijzen.. zoals ik al eerder heb gezegd is er waarschijnlijk aanleiding geweest om zo buiten proportie te reageren. Of dit wel of niet juist is, is een ander vraagstuk die uiteraard met een NEE beantwoord hoort te worden. Wat ik gewoon bedoel te zeggen is heel simpel.. je leest het alleen zo moeilijk of wilt het gewoon niet lezen. BEIDE DAMES ZIJN NIET ZO ONSCHULDIG ALS ZE DOEN VOORKOMEN. Stel nou dat een van de Marokkanen als eerst fysiek is belaagd.. zoals meerdere verklaringen aangeven ?

Die t*fus Marokkaantjes moeten gewoon gaan voetballen waar ze geen mensen lastig vallen.

Vroeger leerde ik van mijn ouders dat je je niet asociaal hoort te gedragen. Soms vraag ik me af wat die Marokkaantjes überhaupt leren van hun ouders, of beter gezegd, wat ze überhaupt leren in het algemeen.

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 22:24 ----------

Gewoon een voice-activated pistool aan elke nette burger geven en laten zien hoe je het gebruikt. Pistool is 24/7 vergrendeld en gaat alleen "open" op geprogrammeerde geluid, iets in de zin van:
'Ewa! Waz met jou?....Heb je probleem?'
Moet wel gesproken worden met een marokkaans accent :P

Of gewoon preventief opruimen.

Als we ze nou allemaal naar Duitsland sturen met de trein, die hebben al jaren een verfijnde techniek in het op grote schaal een 'probleem' op te lossen. :trollface:

Terug
Naar boven