NOGMAALS LEZEN.. JA IK GEEF AAN DAT HET DE SCHULD IS VAN DE ZUSJES HELEMAAL CORRECT. NOGMAALS ER VALT HELEMAAL GEEN GEWELD TE ACCEPTEREN ALS JE GEWOON WIJS BENT EN WEGLOOPT VOORDAT JE HET *BERHAUPT ZOVER UIT DE HAND LAAT LOPEN.
Als beide dames de confrontatie niet waren aangegaan zaten ze morgen weer lekker in het zonnetje op desbetreffend strandje/plas of wat het ook was.
Ahh kijk nu is het ineens stel.. gaan we het verhaal helemaal aanpassen. En STEL dit was het geval zou ik geen van beide als slachtoffer aanwijzen.. zoals ik al eerder heb gezegd is er waarschijnlijk aanleiding geweest om zo buiten proportie te reageren. Of dit wel of niet juist is, is een ander vraagstuk die uiteraard met een NEE beantwoord hoort te worden. Wat ik gewoon bedoel te zeggen is heel simpel.. je leest het alleen zo moeilijk of wilt het gewoon niet lezen. BEIDE DAMES ZIJN NIET ZO ONSCHULDIG ALS ZE DOEN VOORKOMEN. Stel nou dat een van de Marokkanen als eerst fysiek is belaagd.. zoals meerdere verklaringen aangeven ?
rustig baas
je kiest dus partij voor de (waarschijnlijke) daders en niet voor de slachtoffers
dat klonk me ietwat apart in de oren dus moest het even zeker weten
ik hoop dat je vriendin een rustig type is
ik zei stel om de vertroebeling uit de story te halen, dus van de tegenstrijdige getuigenverklaringen, hoe zou je dan tegen het verhaal aankijken?
dat was mijn idee, ga maar niet weer beginnen over begrijpend lezen oid, wat dat betreft..
maar goed, ja als dat zo zou zijn (eerst een mocro belaagd) dan is ie door een meisje belaagd
wow, nou zeg, dat zal ernstig geweest zijn kan ik me voorstellen, een heuse vernedering zo in het openbaar ook nog
was dat dat meisje nou maar besneden geweest had ze vast niet zo wild en wulps gedaan, toch

maar on a serious tip: dan duw je zo'n meisje weg, of klem je haar niet al te hard even vast
de-escalerende handeling en pas als zij de benadering start, dat dus
een groepje mocro's moet vast wel 2 zusjes kunnen handelen zonder de verwondingen die er nu optraden
blijft toch wel typisch he dat autochtonen zelden zo in het nieuws komen..
(jaja er is zat problematiek qua slaan achter de voordeur bij autochtonen etc, niet minder erg, wel anders)