AndroidHealthClinic

Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens

Die t*fus Marokkaantjes moeten gewoon gaan voetballen waar ze geen mensen lastig vallen.

Vroeger leerde ik van mijn ouders dat je je niet asociaal hoort te gedragen. Soms vraag ik me af wat die Marokkaantjes überhaupt leren van hun ouders, of beter gezegd, wat ze überhaupt leren in het algemeen.

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 22:24 ----------

Of gewoon preventief opruimen.

Als we ze nou allemaal naar Duitsland sturen met de trein, die hebben al jaren een verfijnde techniek in het op grote schaal een 'probleem' op te lossen. :trollface:

nee joh, tijn88 wil dat we met zn allen lekker weglopen voor het geweld
hij schuwt geen geweld hoor want hij heeft al een keer een kickbox wedstrijd gehad
maar voor de rest wel slim zijn want je weet hoe ze zijn dus aanpassen maar met zn allen!

nee joh, tijn88 wil dat we met zn allen lekker weglopen voor het geweld
hij schuwt geen geweld hoor want hij heeft al een keer een kickbox wedstrijd gehad
maar voor de rest wel slim zijn want je weet hoe ze zijn dus aanpassen maar met zn allen!

:o tegen zulke lui moet je gewoon in opstand komen.

Eigenlijk is t schandalig dat die omstanders niet ingegrepen hebben.. Dit is echt t type figuur wat je gewoon perongelijk dood moet slaan.

Die t*fus Marokkaantjes moeten gewoon gaan voetballen waar ze geen mensen lastig vallen.

Vroeger leerde ik van mijn ouders dat je je niet asociaal hoort te gedragen. Soms vraag ik me af wat die Marokkaantjes überhaupt leren van hun ouders, of beter gezegd, wat ze überhaupt leren in het algemeen.

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 22:24 ----------

Of gewoon preventief opruimen.

Als we ze nou allemaal naar Duitsland sturen met de trein, die hebben al jaren een verfijnde techniek in het op grote schaal een 'probleem' op te lossen. :trollface:

ja we ruilen wilders in voor goebels

Oh jawel, zullen genoeg mensen zijn die je een held vinden dan.

Beetje zoals Mandela dan, van uit de gevangenis strijden tegen de Marokkaanse gemeenschap?

Denk dat als je t lukraak doet dat je dan wel problemen krijgt maar als je een overvaller een bijl in de schedel slaat dat weinig mensen er een probleem mee zullen hebben. Op gekleurd Nederland na dan..

Als het Germaansche jongens waren geweest die de meisjes lastig vielen hadden de meisjes moeten zwijgen en hun onderdanige rol moeten accepteren. Als zij begeleid werden door een paar neven of broers hadden deze het kunnen oplossen met die mede-broeders die de meisjes lastig vielen. Maarja, het betrof een zandvolk en dan mag een vrouw er iets van zeggen vind ik. Maar omdat ze dus alleen waren is het uit de hand gelopen.

als het germaansche jongens waren geweest die de meisjes lastig vielen hadden de meisjes moeten zwijgen en hun onderdanige rol moeten accepteren. Als zij begeleid werden door een paar neven of broers hadden deze het kunnen oplossen met die mede-broeders die de meisjes lastig vielen. Maarja, het betrof een zandvolk en dan mag een vrouw er iets van zeggen vind ik. Maar omdat ze dus alleen waren is het uit de hand gelopen.

net op journaal weer vecht partij bij haarijnse plas politie heeft met grote moeite en

pepperspray 11 gasten kunnen arresteren

ik denk dat we niet hoeven te vragen waar deze gastjes vandaan komen he ??????????

Altijd die sensatieberichten in de media. Wie weet wat die meiden gedaan hebben, misschien verdienden ze het wel.

bad troll

tijn88 was je voor, doe geen moeite
niks troll, met eenzijdige berichtgeving van de media kan je niet oordelen over dit incident. Dit nieuws is er dus puur om marokkanen in een slecht daglicht te zetten

Juden! :mad:

cartman-jew-hater-copy-300x258.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zou ook zo reageren als ik net Ramadan achter de rug had.

Ik gedraag me niet asociaal, hoogstens irritant maar dan kun je negeren of weglopen. :o

Ik zou geen bal tegen wijven aan trappen en ze vervolgens ko slaan

de enige reden waarom ik dit niet zou doen is omdat ik geen zin heb in gerechtelijke vervolging. Sommige wijven verdienen wel degelijk een goede linkse hoek op hun smoel:)

de enige reden waarom ik dit niet zou doen is omdat ik geen zin heb in gerechtelijke vervolging. Sommige wijven verdienen wel degelijk een goede linkse hoek op hun smoel:)

Kan ik je geen ongelijk in geven.

Alleen in deze situatie lijkt me dat niet van toepassing

leipe mocro flavours

Terug
Naar boven