MuscleMeat

Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens

jullie hebben allemaal ook irakezen, turken, marokkanen en zo in de gym die zich kunnen gedragen toch? of gewoon nederlanders, polen, etc.... Vast ook die zich niet kunnen gedragen...
Toch zijn er zoveel stereotyperende generaliserende mensen, ook op dit forum, die willen dat ze allemaal maar oprotten. Sommigen kunnen hier ook wat bereiken en ook wat betekenen voor ons, denk ik :P

jullie hebben allemaal ook irakezen, turken, marokkanen en zo in de gym die zich kunnen gedragen toch? of gewoon nederlanders, polen, etc.... Vast ook die zich niet kunnen gedragen...
Toch zijn er zoveel stereotyperende generaliserende mensen, ook op dit forum, die willen dat ze allemaal maar oprotten. Sommigen kunnen hier ook wat bereiken en ook wat betekenen voor ons, denk ik :P

Inderdaad.. Een hoop ellende.

de meisjeS

jij je zin

maar ik dacht jij neemt vast aanstoot aan 2 s-en
gevoelig als je bent

edit: en dat grammarnazi gedoe ben ik al over gestopt tig posts geleden maar goed
als dat het enige is waar jij nu nog op wil reageren terwijl er zat posters jou bekritiseerd hebben op je standpunt (meisjes hebben de schuld), ga je gang
ga anders racisme roepen joh, dan doen mensen vaak als ze geen argument meer hebben

Lol.. nogmaals je leest en beticht mij van dingen die nooit gezegd zijn. Je zet dingen totaal buiten de context en je vermogen om begrijpend te lezen is dusdanig klein dat het eigenlijk geen zin heeft om nog verder met jou in discussie te gaan. Niks persoonlijks trouwens laat dat voorop staan. Als je niet zo sterk bent in begrijpend lezen adviseer ik je om daar aan te werken.. zal je een hoop vraagtekens voorkomen. Ik weet voor de rest natuurlijk ook niet in hoeverre je ontwikkeld bent dus zal het je voor de rest ook niet kwalijk nemen. Zoals ik hierboven al heb vermeld is het misschien een goed idee om naar de Haarrijnseplas af te reizen en daar je meesterlijke oplossing voor dit soort wangedrag te gaan profileren, hoop dat je een aantal meisjes kan redden.

Ik denk namelijk dat jij je daar wel thuis voelt op de Haarrijnseplas kan je lekker gaan knokken met een stel imbecielen die het IQ hebben van een zwakzinnige sardien. Als dit voor jou de oplossing is moet je dat lekker gaan doen.

Nee

Die jongeren zijn hier gewoon geboren en getogen, vaak van ouders die zelf hier ook al zijn geboren. Dus zijn in feite gewoon Nederlanders.

het enigste waarmee je die gasten treft is.. geld.. zoon betrokken bij vechtpartij ??? 1e waarschuwing

2e maal ouders gelijk korten op.. uitkering- bijstand- huursubsidie etc etc dreigen met huisuitzetting

maakt niet uit of hij thuis woont hij is een k*t product van u k*t opvoeding de hele familie moet bloeden

voor wat hij doet moet je kijken hoe hij de t*ring word geslagen door zijn vader

lubbers zei vroeger al die lege kazernes gebruiken als heropvoedings kampen morgen gelijk doen

het word tijd dat er hier in nederland weer eens een echte nationalistische partij komt met een schoonmaak ploeg die die k*t gasten gelijk de hersens in slaat

munt betaal je met gelijke munt terug

"NOGMAALS LEZEN.. JA IK GEEF AAN DAT HET DE SCHULD IS VAN DE ZUSJES HELEMAAL CORRECT. NOGMAALS ER VALT HELEMAAL GEEN GEWELD TE ACCEPTEREN ALS JE GEWOON WIJS BENT EN WEGLOOPT VOORDAT JE HET *BERHAUPT ZOVER UIT DE HAND LAAT LOPEN.

Als beide dames de confrontatie niet waren aangegaan zaten ze morgen weer lekker in het zonnetje op desbetreffend strandje/plas of wat het ook was. "

dit zijn jouw woorden, 2 pages terug
dan kan ik niet anders concluderen dan dat je daarmee partij kiest voor de daders
en vervolgens kan ik niet begrijpend lezen, okay..
het kan niet zo zijn dat je een mening hebt die niet breed gedragen wordt en die je zelf niet helemaal helder uiteen weet te zetten?

en jouw oplossing pas ik voor, ik zie liever dat de houding van gezagsdragers verandert in het voordeel van de slachtoffers

en nee niks persoonlijks, dat kan ook niet hé aangezien je me niet persoonlijk kent

haha train je thuis of expres ergens waar alleen blanken binnen mogen? :D:D of bedoel je dat ze er wel zijn maar zich daar ook niet kunnen gedragen

Degene die bij mijn gym komen doen ofwel aan kickboksen (dat gaat dan nog goed), of ze liggen op elkaar met telefoon te spelen. (True story)
Dit vind ik ongehoord gedrag aangezien ze de plekken innemen waar ik misschien wel even wil staan.

het enigste waarmee je die gasten treft is.. geld.. zoon betrokken bij vechtpartij ??? 1e waarschuwing

2e maal ouders gelijk korten op.. uitkering- bijstand- huursubsidie etc etc dreigen met huisuitzetting

maakt niet uit of hij thuis woont hij is een k*t product van u k*t opvoeding de hele familie moet bloeden

voor wat hij doet moet je kijken hoe hij de t*ring word geslagen door zijn vader

lubbers zei vroeger al die lege kazernes gebruiken als heropvoedings kampen morgen gelijk doen

het word tijd dat er hier in nederland weer eens een echte nationalistische partij komt met een schoonmaak ploeg die die k*t gasten gelijk de hersens in slaat

munt betaal je met gelijke munt terug

Jouw maat was Janmaat?

"NOGMAALS LEZEN.. JA IK GEEF AAN DAT HET DE SCHULD IS VAN DE ZUSJES HELEMAAL CORRECT. NOGMAALS ER VALT HELEMAAL GEEN GEWELD TE ACCEPTEREN ALS JE GEWOON WIJS BENT EN WEGLOOPT VOORDAT JE HET *BERHAUPT ZOVER UIT DE HAND LAAT LOPEN.

Als beide dames de confrontatie niet waren aangegaan zaten ze morgen weer lekker in het zonnetje op desbetreffend strandje/plas of wat het ook was. "

dit zijn jouw woorden, 2 pages terug
dan kan ik niet anders concluderen dan dat je daarmee partij kiest voor de daders
en vervolgens kan ik niet begrijpend lezen, okay..
het kan niet zo zijn dat je een mening hebt die niet breed gedragen wordt en die je zelf niet helemaal helder uiteen weet te zetten?

en jouw oplossing pas ik voor, ik zie liever dat de houding van gezagsdragers verandert in het voordeel van de slachtoffers

en nee niks persoonlijks, dat kan ook niet hé aangezien je me niet persoonlijk kent

Wonderbaarlijke conclusie lol.. als je meerdere berichten van mij hebt gelezen zie je duidelijk hoe ik de daders afschrijf als een stel zwakzinnige imbecielen met het IQ van een sardien echter geef ik wel aan dat de meisjes niet zo onschuldig zijn als ze doen voorkomen en dat het wijzer was om weg te lopen i.p.v. de confrontatie aan te gaan. Wie zijn wij om partij te kiezen voor iets waar we de fijne feitjes niet eens van kennen.. sta volkomen neutraal in deze.

.. dit is MIJN oplossing lol.. daar zijn de gezagdragers voor helaas doen ze niet altijd wat wij het liefst van ze zien. Jou oplossing was om het conflict aan te gaan en niet te bukken voor het geweld, heldhaftige held. Zoals ik al eerder zei buk ik liever voor het geweld dan het geweld aan te gaan met een groep dat zich gedraagt als een stel apen die voor het eerst van hun leven een banaan zien en 9/10 keer niks te verliezen hebben omdat ze al een aantal delicten op hun naam hebben staan en geen ambities hebben in het leven. Ja, ik loop liever weg dan me te verlagen tot het laagste van de samenleving. Hiervoor hebben we inmiddels de gezagdragers.. wie ben ik om te handelen als een politieman/vrouw?

Ik denk dat onze opinie over het hele gebeuren niet eens zo gek ver van elkaar vandaag ligt echter kan jij wel nog het een en het ander bijspijkeren als het gaat om begrijpend lezen. Je zet dingen volkomen buiten de context en leest alleen de dingen die je wilt lezen.

ik heb er meer dan 1 zien reageren op jouw woorden
die concludeerden hetzelfde als ik
ben jij dan niet helder geweest als je toch iets anders ermee bedoelt?
of zijn er dan diverse mensen slecht in begrijpend lezen?

ikke normaal, rest is gekkie

ik heb er meer dan 1 zien reageren op jouw woorden
die concludeerden hetzelfde als ik
ben jij dan niet helder geweest als je toch iets anders ermee bedoelt?
of zijn er dan diverse mensen slecht in begrijpend lezen?

ikke normaal, rest is gekkie

Dan zijn er ''diverse mensen'' slecht in begrijpend lezen en jij in het bijzonder bent enorm slecht in begrijpend lezen maar dat weet je zelf ook wel.

Dan zijn er ''diverse mensen'' slecht in begrijpend lezen en jij in het bijzonder bent enorm slecht in begrijpend lezen maar dat weet je zelf ook wel.

juist ja, zoals ik al zei, jij normaal, de rest gek

nu snap ik je begrip voor de daders

In begin had ik ook zoiets van 'het zijn gewoon een paar rotte appels' maar hoe meer ervaringen je ermee hebt hoe minder dat waar blijkt te zijn. Op een gegeven moment hadden we een Marokkaan bij ons werken, op het eerste zicht leek hij een prima kerel, werkte goed, je kon er goed mee praten. Na een tijd begonnen de problemen. Hij had geen zin om te werken dus deed alsof hij ziek was, ging met de auto van het bedrijf joyriden, er werd ontdekt dat hij een wapen had, in drugs deed enz. Telkens je denkt 'nu is het eens een goeie' ontdek je dat ze een duister kantje hebben of niet helemaal te vertrouwen zijn. Ja je hebt die paar uitzonderingen die naar de uni gegaan zijn en die worden dan vaak in de media getoond. De realiteit is dat het een generatie is die rot opgevoed is en combineer dat met hun Zuiders karakter en je krijgt ellende. Moeten ze daarom allemaal oprotten? Nee alleen de gevallen die al genoeg kansen hebben gekregen. Maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren, ze zijn hier veel te soft, en net daar maken die allochtonen misbruik van. Ze weten heel goed hoe zwak mensen hier zijn, hoe zacht de straffen zijn... Wat verwacht je nu als je een barbaar in een beschaafde samenleving dropt? Die gaat vrouwen lastig vallen, die gaat vechten met alles wat hem niet bevalt, die gaat de economie en het systeem plunderen. Allemaal fenomenen die we met eigen ogen kunnen zien. Maar je mag er niets over zeggen in de politiek, omdat het niet gepast is. En dus blijft het gewoon doorgaan.

In begin had ik ook zoiets van 'het zijn gewoon een paar rotte appels' maar hoe meer ervaringen je ermee hebt hoe minder dat waar blijkt te zijn. Op een gegeven moment hadden we een Marokkaan bij ons werken, op het eerste zicht leek hij een prima kerel, werkte goed, je kon er goed mee praten. Na een tijd begonnen de problemen. Hij had geen zin om te werken dus deed alsof hij ziek was, ging met de auto van het bedrijf joyriden, er werd ontdekt dat hij een wapen had, in drugs deed enz. Telkens je denkt 'nu is het eens een goeie' ontdek je dat ze een duister kantje hebben of niet helemaal te vertrouwen zijn. Ja je hebt die paar uitzonderingen die naar de uni gegaan zijn en die worden dan vaak in de media getoond. De realiteit is dat het een generatie is die rot opgevoed is en combineer dat met hun Zuiders karakter en je krijgt ellende. Moeten ze daarom allemaal oprotten? Nee alleen de gevallen die al genoeg kansen hebben gekregen. Maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren, ze zijn hier veel te soft, en net daar maken die allochtonen misbruik van. Ze weten heel goed hoe zwak mensen hier zijn, hoe zacht de straffen zijn... Wat verwacht je nu als je een barbaar in een beschaafde samenleving dropt? Die gaat vrouwen lastig vallen, die gaat vechten met alles wat hem niet bevalt, die gaat de economie en het systeem plunderen. Allemaal fenomenen die we met eigen ogen kunnen zien. Maar je mag er niets over zeggen in de politiek, omdat het niet gepast is. En dus blijft het gewoon doorgaan.

xn8dhz.jpg

Jou oplossing was om het conflict aan te gaan en niet te bukken voor het geweld, heldhaftige held. Zoals ik al eerder zei buk ik liever voor het geweld dan het geweld aan te gaan met een groep dat zich gedraagt als een stel apen die voor het eerst van hun leven een banaan zien en 9/10 keer niks te verliezen hebben omdat ze al een aantal delicten op hun naam hebben staan en geen ambities hebben in het leven. Ja, ik loop liever weg dan me te verlagen tot het laagste van de samenleving. Hiervoor hebben we inmiddels de gezagdragers.. wie ben ik om te handelen als een politieman/vrouw?

Ik denk dat onze opinie over het hele gebeuren niet eens zo gek ver van elkaar vandaag ligt echter kan jij wel nog het een en het ander bijspijkeren als het gaat om begrijpend lezen. Je zet dingen volkomen buiten de context en leest alleen de dingen die je wilt lezen.

nee, ik heb geen oplossing gegeven
en wie jij bent om te handelen als politieman/vrouw? nou mss ben je wel een broer of een oom of een neef van iemand? of loop je dan ook weg?

juist ja, zoals ik al zei, jij normaal, de rest gek

nu snap ik je begrip voor de daders

Lmao begrip voor de daders.. waar haal je dat nu weer vandaan. Haha.

nee, ik heb geen oplossing gegeven
en wie jij bent om te handelen als politieman/vrouw? nou mss ben je wel een broer of een oom of een neef van iemand? of loop je dan ook weg?

Kom uit een zeer slimme hoog opgeleide intellectuele familie dus die kans schat ik klein in. De kans dat een van ons überhaupt op z'n plas beland schat ik ook erg klein in. Verder zijn we wijs genoeg om dingen niet uit te hand te laten lopen en ons te verlagen naar het laagste van het laagste. Soms is het gewoon wijs om je mond te houden en de confrontatie niet aan te gaan echter is dit voor sommige erg moeilijk te bevatten.

Mocht het zo zijn dat een van mijn familieleden wel belaagd wordt door dit soort tuig om een of andere reden dan ook zal ik uiteraard de bedoel proberen te sussen en 112 bellen, zou ik trouwens ook hebben gedaan als ik aanwezig was op die bewuste dag bij de plas.. zou in mijn hoofd beide partijen wel flink uitlachen van jesus hoe kan je zo ver gezonken zijn om je als beesten te gaan manifesteren in het openbaar.

Laatst bewerkt:
Degene die bij mijn gym komen doen ofwel aan kickboksen (dat gaat dan nog goed), of ze liggen op elkaar met telefoon te spelen. (True story)
Dit vind ik ongehoord gedrag aangezien ze de plekken innemen waar ik misschien wel even wil staan.

hahaha nice :D

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 10:43 ----------

maar ja wat heb ik er tegenin te brenggen, helemaal niks. Jij was daar misschien al eerder lid, tis jouw grond niet de hunnie

---------- Post toegevoegd 6 August 2013 om 10:43 ----------

haha mooie playboy was het toch he. Was echt wel in voor een lolletje hoor ookal heeft de media dat beeld van hem wel helemaal de grond in getrapt...

Terug
Naar boven