010
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
Lmao begrip voor de daders.. waar haal je dat nu weer vandaan. Haha.
010 zei: nee, ik heb geen oplossing gegeven
en wie jij bent om te handelen als politieman/vrouw? nou mss ben je wel een broer of een oom of een neef van iemand? of loop je dan ook weg?
Kom uit een zeer slimme hoog opgeleide intellectuele familie dus die kans schat ik klein in. De kans dat een van ons überhaupt op z'n plas beland schat ik ook erg klein in. Verder zijn we wijs genoeg om dingen niet uit te hand te laten lopen en ons te verlagen naar het laagste van het laagste. Soms is het gewoon wijs om je mond te houden en de confrontatie niet aan te gaan echter is dit voor sommige erg moeilijk te bevatten.
ow heerlijk! 'wij' zijn zo slim dat we er helemaal boven staan, zo slim zijn we, intellectueel zelfs.
als wij aangevallen worden ga ik keihard een moeilijk boek voorlezen! wtf dude
als je als meisje aangevallen wordt door een groep agressieve mocro's is er geen sprake van een vechtpartij he maar een mishandeling die je niet kan voorkomen
Mocht het zo zijn dat een van mijn familieleden wel belaagd wordt door dit soort tuig om een of andere reden dan ook zal ik uiteraard de bedoel proberen te sussen en 112 bellen, zou ik trouwens ook hebben gedaan als ik aanwezig was op die bewuste dag bij de plas.. zou in mijn hoofd beide partijen wel flink uitlachen van jesus hoe kan je zo ver gezonken zijn om je als beesten te gaan manifesteren in het openbaar.
ow aha, toch wel de boel sussen, bij elkaar houden eigenlijk
en ga nou geen heldendaden verzinnen vriend, je was er niet en je kan niet zeggen, als dan
lijkt wel een van de vele verzetshelden na wo2
Voor een ruzie van dit kaliber zijn meestal twee partijen nodig. Zo onschuldig waren deze twee dames echt niet, waarschijnlijk ook nog eens zo racistisch als de pokken. Boontje komt op zijn loontje. Neemt niet weg dat de reactie naar alle waarschijnlijkheid buiten proportie was.. maar wie een grote mond wilt geven kan wat terugverwachten en zeker als het gaat om een groep Marokkanen.. dat weet je op voorhand. Beetje naïef dus.
even een flashback: je neemt aan dat deze dames niet zo onschuldig waren, racistisch als de pokken zelfs. gebaseerd op wat ook alweer? onee, dat antwoord heb je nog steeds niet gegeven behalve dat je zoiets mag verwachten want het zijn mocro's..over discriminatie gesproken...maarrr als klap op de vuurpijl hadden de meisjes dat moeten weten dus eigen schuld, boontje..dus neem je de daders met deze gedachtengang in bescherming aangezien je de schuld ergens anders legt. helaas ben je net niet zo intellectueel om dat in te zien. kan je ook gewoon logisch voor nadenken maar da's weer net te min voor je waarschijnlijk
ik ben wel klaar met je, jij hoogopgeleide intellectuele heldendaadverzinnende slachtofferbejegenende en daarmee dader-in-bescherming-nemende webheld