XXL Nutrition

Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens

Lmao begrip voor de daders.. waar haal je dat nu weer vandaan. Haha.

010 zei: nee, ik heb geen oplossing gegeven
en wie jij bent om te handelen als politieman/vrouw? nou mss ben je wel een broer of een oom of een neef van iemand? of loop je dan ook weg?

Kom uit een zeer slimme hoog opgeleide intellectuele familie dus die kans schat ik klein in. De kans dat een van ons überhaupt op z'n plas beland schat ik ook erg klein in. Verder zijn we wijs genoeg om dingen niet uit te hand te laten lopen en ons te verlagen naar het laagste van het laagste. Soms is het gewoon wijs om je mond te houden en de confrontatie niet aan te gaan echter is dit voor sommige erg moeilijk te bevatten.

ow heerlijk! 'wij' zijn zo slim dat we er helemaal boven staan, zo slim zijn we, intellectueel zelfs.
als wij aangevallen worden ga ik keihard een moeilijk boek voorlezen! wtf dude
als je als meisje aangevallen wordt door een groep agressieve mocro's is er geen sprake van een vechtpartij he maar een mishandeling die je niet kan voorkomen

Mocht het zo zijn dat een van mijn familieleden wel belaagd wordt door dit soort tuig om een of andere reden dan ook zal ik uiteraard de bedoel proberen te sussen en 112 bellen, zou ik trouwens ook hebben gedaan als ik aanwezig was op die bewuste dag bij de plas.. zou in mijn hoofd beide partijen wel flink uitlachen van jesus hoe kan je zo ver gezonken zijn om je als beesten te gaan manifesteren in het openbaar.

ow aha, toch wel de boel sussen, bij elkaar houden eigenlijk
en ga nou geen heldendaden verzinnen vriend, je was er niet en je kan niet zeggen, als dan
lijkt wel een van de vele verzetshelden na wo2

Voor een ruzie van dit kaliber zijn meestal twee partijen nodig. Zo onschuldig waren deze twee dames echt niet, waarschijnlijk ook nog eens zo racistisch als de pokken. Boontje komt op zijn loontje. Neemt niet weg dat de reactie naar alle waarschijnlijkheid buiten proportie was.. maar wie een grote mond wilt geven kan wat terugverwachten en zeker als het gaat om een groep Marokkanen.. dat weet je op voorhand. Beetje naïef dus.

even een flashback: je neemt aan dat deze dames niet zo onschuldig waren, racistisch als de pokken zelfs. gebaseerd op wat ook alweer? onee, dat antwoord heb je nog steeds niet gegeven behalve dat je zoiets mag verwachten want het zijn mocro's..over discriminatie gesproken...maarrr als klap op de vuurpijl hadden de meisjes dat moeten weten dus eigen schuld, boontje..dus neem je de daders met deze gedachtengang in bescherming aangezien je de schuld ergens anders legt. helaas ben je net niet zo intellectueel om dat in te zien. kan je ook gewoon logisch voor nadenken maar da's weer net te min voor je waarschijnlijk

ik ben wel klaar met je, jij hoogopgeleide intellectuele heldendaadverzinnende slachtofferbejegenende en daarmee dader-in-bescherming-nemende webheld

In begin had ik ook zoiets van 'het zijn gewoon een paar rotte appels' maar hoe meer ervaringen je ermee hebt hoe minder dat waar blijkt te zijn. Op een gegeven moment hadden we een Marokkaan bij ons werken, op het eerste zicht leek hij een prima kerel, werkte goed, je kon er goed mee praten. Na een tijd begonnen de problemen. Hij had geen zin om te werken dus deed alsof hij ziek was, ging met de auto van het bedrijf joyriden, er werd ontdekt dat hij een wapen had, in drugs deed enz. Telkens je denkt 'nu is het eens een goeie' ontdek je dat ze een duister kantje hebben of niet helemaal te vertrouwen zijn. Ja je hebt die paar uitzonderingen die naar de uni gegaan zijn en die worden dan vaak in de media getoond. De realiteit is dat het een generatie is die rot opgevoed is en combineer dat met hun Zuiders karakter en je krijgt ellende. Moeten ze daarom allemaal oprotten? Nee alleen de gevallen die al genoeg kansen hebben gekregen. Maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren, ze zijn hier veel te soft, en net daar maken die allochtonen misbruik van. Ze weten heel goed hoe zwak mensen hier zijn, hoe zacht de straffen zijn... Wat verwacht je nu als je een barbaar in een beschaafde samenleving dropt? Die gaat vrouwen lastig vallen, die gaat vechten met alles wat hem niet bevalt, die gaat de economie en het systeem plunderen. Allemaal fenomenen die we met eigen ogen kunnen zien. Maar je mag er niets over zeggen in de politiek, omdat het niet gepast is. En dus blijft het gewoon doorgaan.

Strongpost door strong80. Iets met spijkers en koppen.

[/B]
ow aha, toch wel de boel sussen, bij elkaar houden eigenlijk
en ga nou geen heldendaden verzinnen vriend, je was er niet en je kan niet zeggen, als dan
lijkt wel een van de vele verzetshelden na wo2

even een flashback: je neemt aan dat deze dames niet zo onschuldig waren, racistisch als de pokken zelfs. gebaseerd op wat ook alweer? onee, dat antwoord heb je nog steeds niet gegeven behalve dat je zoiets mag verwachten want het zijn mocro's..over discriminatie gesproken...maarrr als klap op de vuurpijl hadden de meisjes dat moeten weten dus eigen schuld, boontje..dus neem je de daders met deze gedachtengang in bescherming aangezien je de schuld ergens anders legt. helaas ben je net niet zo intellectueel om dat in te zien. kan je ook gewoon logisch voor nadenken maar da's weer net te min voor je waarschijnlijk

ik ben wel klaar met je, jij hoogopgeleide intellectuele heldendaadverzinnende slachtofferbejegenende en daarmee dader-in-bescherming-nemende webheld

Heb het eerder gedaan twee Marokkanen die stonden te vechten met 3 meisjes in de Albert Heijn heb nog nooit zo hard van mijn leven moeten lachen na die dag. Ondanks dat het zeer vermakelijk is om te zien hoe twee zwakzinnige imbecielen met het IQ van een sardien elkaar te lijf gaan zal ik altijd proberen om de boel niet te laten escaleren.. zie het als een soort van burgerplicht.

Gebaseerd op een aantal verklaringen die zijn afgelegd van getuigen. Heb dit tevens al eerder aangeven.. zoals ik al eerder zei je leest alleen de dingen die je wilt lezen. Heb ook al eerder aangeven hoe ik denk over dit soort groeperingen.. denk dat je geen bijster slim iemand hoeft te zijn om in te zien dat die niet al te positief is. Ik heb nergens de schuld ergens anders gelegd, geef alleen aan dat het handelen van de dames niet slim was. Voor de duizendste keer, soms is het WIJZER om weg te lopen i.p.v. de CONFRONTATIE aan te gaan als je dat echt niet kans inzien ben je niet zo snugger.

Heldendaad verzinnende? Het is verre van heldhaftig om weg te lopen van een confrontatie i.p.v. hem aan te gaan. In z'n geval ben ik niet heldhaftig maar is het wel het wijste wat je kan doen. Zoals ik al eerder zei wil ik niks met dat soort tuig te maken hebben. Het feit alleen hoe ze hun leven invullen is als een straf voor ze en pijnlijk om te zien. Die zwakzinnige zieltjes.. tja.. en ook nog eens een gevaar voor de samenleving. Ik blijf er in ieder geval ver uit de buurt. Zoals ik al eerder zei hoe ze hebben gereageerd is naar alle waarschijnlijkheid ver buiten proportie.. maar.. als je het nieuws wel eens leest is dat wat je van ze kan verwachten. Dat onze rechtsstaat zich dan van zich laat afweten in sommige gevallen kunnen wij niks aan doen. Het is gewoon wijs om dit soort mensen te mijden vroeg of laat belanden ze toch wel in de bak en/of krijgen ze een kogel van hun eigen soort.

Als de zusjes zich vrijwillig op de picknicktafel werpen en hun benen open doen, dan worden zij gedekt door onze Marokkaanse medemens, en is het gedaan met het gezeik.

In begin had ik ook zoiets van 'het zijn gewoon een paar rotte appels' maar hoe meer ervaringen je ermee hebt hoe minder dat waar blijkt te zijn. Op een gegeven moment hadden we een Marokkaan bij ons werken, op het eerste zicht leek hij een prima kerel, werkte goed, je kon er goed mee praten. Na een tijd begonnen de problemen. Hij had geen zin om te werken dus deed alsof hij ziek was, ging met de auto van het bedrijf joyriden, er werd ontdekt dat hij een wapen had, in drugs deed enz. Telkens je denkt 'nu is het eens een goeie' ontdek je dat ze een duister kantje hebben of niet helemaal te vertrouwen zijn. Ja je hebt die paar uitzonderingen die naar de uni gegaan zijn en die worden dan vaak in de media getoond. De realiteit is dat het een generatie is die rot opgevoed is en combineer dat met hun Zuiders karakter en je krijgt ellende. Moeten ze daarom allemaal oprotten? Nee alleen de gevallen die al genoeg kansen hebben gekregen. Maar dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren, ze zijn hier veel te soft, en net daar maken die allochtonen misbruik van. Ze weten heel goed hoe zwak mensen hier zijn, hoe zacht de straffen zijn... Wat verwacht je nu als je een barbaar in een beschaafde samenleving dropt? Die gaat vrouwen lastig vallen, die gaat vechten met alles wat hem niet bevalt, die gaat de economie en het systeem plunderen. Allemaal fenomenen die we met eigen ogen kunnen zien. Maar je mag er niets over zeggen in de politiek, omdat het niet gepast is. En dus blijft het gewoon doorgaan.

mooi stuk en sterke punten :thumb:

Als de zusjes zich vrijwillig op de picknicktafel werpen en hun benen open doen, dan worden zij gedekt door onze Marokkaanse medemens, en is het gedaan met het gezeik.

T probleem is dat niemand ze wilt tussen hun benen en daarom raken ze zo gefrustreerd.

In Marokko nken ze dan gewoon dieren of nken ze elkaar zelfs in de reet. True story

Heb het eerder gedaan twee Marokkanen die stonden te vechten met 3 meisjes in de Albert Heijn heb nog nooit zo hard van mijn leven moeten lachen na die dag. Ondanks dat het zeer vermakelijk is om te zien hoe twee zwakzinnige imbecielen met het IQ van een sardien elkaar te lijf gaan zal ik altijd proberen om de boel niet te laten escaleren.. zie het als een soort van burgerplicht.

Gebaseerd op een aantal verklaringen die zijn afgelegd van getuigen. Heb dit tevens al eerder aangeven.. zoals ik al eerder zei je leest alleen de dingen die je wilt lezen. Heb ook al eerder aangeven hoe ik denk over dit soort groeperingen.. denk dat je geen bijster slim hoeft te zijn om in te zien dat die niet al te positief is. Ik heb nergens de schuld ergens anders gelegd, geef alleen aan dat het handelen van de dames niet slim was. Voor de duizendste keer, soms is het WIJZER om weg te lopen i.p.v. de CONFRONTATIE aan te gaan als je dat echt niet kans inzien ben je niet zo snugger.

nee je leest nu je eigen woorden niet terug, je gaf ze de schuld, letterlijk
en dan haal ik dingen uit een context?

Heldendaad verzinnende?

'ja ik had ingegrepen bij de plas als ik er geweest zou zijn..'

Het is verre van heldhaftig om weg te lopen van een confrontatie i.p.v. hem aan te gaan. In z'n geval ben ik niet heldhaftig maar is het wel het wijste wat je kan doen. Zoals ik al eerder zei wil ik niks met dat soort tuig te maken hebben. Het feit alleen hoe ze hun leven invullen is als een straf voor ze en pijnlijk om te zien. Die zwakzinnige zieltjes.. tja.. en ook nog eens een gevaar voor de samenleving. Ik blijf er in ieder geval ver uit de buurt. Zoals ik al eerder zei hoe ze hebben gereageerd is naar alle waarschijnlijkheid ver buiten proportie.. maar.. als je het nieuws wel eens leest is dat wat je van ze kan verwachten. Dat onze rechtsstaat zich dan van zich laat afweten in sommige gevallen kunnen wij niks aan doen. Het is gewoon wijs om dit soort mensen te mijden vroeg of laat belanden ze toch wel in de bak en/of krijgen ze een kogel van hun eigen soort.

is idd wijzer aangezien je anders bij de tandarts en ehbo uitkomt, klopt
maar het meest wijze is om te doen wat hier in dit land gebruikelijk is
dus niet laten intimideren omdat je vrouw bent of whatever
en als dat gedwarsboomd wordt dan ga je alsnog door, desnoods met je vuisten, een andere taal verstaan ze niet, dat is nu toch wel bekent?
het blijkt namelijk dat als je dergelijke lui de ruimte geeft, je het onderspit delft
kan niet de bedoeling zijn toch?

en omdat je het kan verwachten moet je het maar accepteren?
en mijden gaat moeilijk he als ze jou opzoeken om rotzooi te trappen

ik snap nog steeds de link met je intellectuele familie niet trouwens
jij?

Maar ze hebben wel en masse hun Marokkaans paspoort.

Daar heb je volledig gelijk in. Daar moeten ze gewoon hard in zijn. Ben je Nederlander of Marokkaan, kiezen aan de grens. Geen Nederlander, ga maar terug naar je eigen volk dan.

Maar met het beleid hier in Nederland, is dat er over 100 jaar nog niet.

Hier nog meer gezeik bijdiezelfde Haarrijnseplas:

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1047883/rellen-haarrijnseplas-na-gedoe-over-telefoon.html

VLEUTEN - De heftige confrontatie met de politie maandagavond bij de Haarrijnseplas in Vleuten ontstond na een dolletje tussen twee groepen jongeren. Dat zegt een meisje dat betrokken was bij de vechtpartij, waarbij elf jongeren werden gearresteerd..

Het gedoe over de telefoon ontstond tussen een groep met vooral Marokkaanse jongens en Nederlandse meisjes aan de ene kant, en een groep met vooral Antilliaanse en Surinaamse jongeren en Nederlandse meisjes aan de andere kant. Volgens het betrokken meisje, dat bij de laatste groep hoort, zaten de partijen elkaar uit te dagen en wilde de laatste groep op een gegeven moment een meisje uit de andere club in het water gooien.

Weer allemaal allochtonen en de Nederlanders zijn zeker weer van die 'allochtonensletjes' die geen fatsoenlijk NL meer spreken.

Klinkt wel als een super leuke plek om te zijn.

is idd wijzer aangezien je anders bij de tandarts en ehbo uitkomt, klopt
maar het meest wijze is om te doen wat hier in dit land gebruikelijk is
dus niet laten intimideren omdat je vrouw bent of whatever
en als dat gedwarsboomd wordt dan ga je alsnog door, desnoods met je vuisten, een andere taal verstaan ze niet, dat is nu toch wel bekent?
het blijkt namelijk dat als je dergelijke lui de ruimte geeft, je het onderspit delft
kan niet de bedoeling zijn toch?

en omdat je het kan verwachten moet je het maar accepteren?
en mijden gaat moeilijk he als ze jou opzoeken om rotzooi te trappen

ik snap nog steeds de link met je intellectuele familie niet trouwens
jij?

Die link is in het leven geroepen toen jij mij vroeg hoe ik zou reageren als het een van mijn familieleden zou betreffen.. toen heb ik je aangeven dat de kans klein is dat een van hen dit zou kunnen overkomen.

Je hoeft het niet te accepteren je kan ook gewoon wijs zijn en de mensen inschakelen die dit soort tuig horen aan te pakken (gezagvoerders) of je sluit je aan bij een partij die het meeste past bij je ideaal in dit geval is de PVV een mooie partij met duidelijke en effectieve standpunten. Voor een confrontatie zijn altijd twee partijen nodig weglopen is zo moeilijk nog zo niet als je een beetje bij verstand bent.

En de politiek en blindkijkers maar wijzen dat blanke Nederlandse jongeren ook dit soort fratsen uithalen. Nou bij lange na niet in zulke getale want de gemiddelde opvoeding en waardes liggen op een stuk hoger niveau.

Maar het is de politiek die zovele jaren voor allochtonen is opgekomen, positieve discriminatie in combinatie met niet aanpakken van loshandige allochtonen en de blanke NL jongere is over het algemeen geïntimideerd door allochtonen en de politiek heeft dat in de kaart gespeeld.

Die link is in het leven geroepen toen jij mij vroeg hoe ik zou reageren als het een van mijn familieleden zou betreffen.. toen heb ik je aangeven dat de kans klein is dat een van hen dit zou kunnen overkomen.

Je hoeft het niet te accepteren je kan ook gewoon wijs zijn en de mensen inschakelen die dit soort tuig horen aan te pakken (gezagvoerders) of je sluit je aan bij een partij die het meeste past bij je ideaal in dit geval is de PVV een mooie partij met duidelijke en effectieve standpunten. Voor een confrontatie zijn altijd twee partijen nodig weglopen is zo moeilijk nog zo niet als je een beetje bij verstand bent.

Dus die meisjes moeten weglopen omdat die etters een bal tegen hun aan trappen?

Een knuppel tegen t hoofd is een redelijkere manier van antwoord geven op dat tuig

Daar heb je volledig gelijk in. Daar moeten ze gewoon hard in zijn. Ben je Nederlander of Marokkaan, kiezen aan de grens. Geen Nederlander, ga maar terug naar je eigen volk dan.

Maar met het beleid hier in Nederland, is dat er over 100 jaar nog niet.

Laten we zeggen kies een paspoort, kies je voor NL paspoort kun je hem verliezen bij 2 of meer overtredingen van niveau. Geen snelheid of door rood ligt lopen.

Stok achter de deur om je te gedragen.

Maar goed laten we hopen dat deze twee meisjes en hun familie ook hebben geleerd en bij de komende verkiezingen correct zullen stemmen en niet op de partijen die het indirect veroorzaakt hebben dat talloze mensen op dergelijke wijze in aanraking kwamen met cultuurverrijkers.

Maar sommigen zullen helaas immer blind blijven.

Dus die meisjes moeten weglopen omdat die etters een bal tegen hun aan trappen?

Een knuppel tegen t hoofd is een redelijkere manier van antwoord geven op dat tuig

Hoeft niet is wel wijs.. kijk maar naar de uitkomst. Om je te gaan verlagen naar dat soort niveau zie ik persoonlijk niet zitten. Die gasten hebben niks te verliezen, hebben een minderwaardigheidscomplex waar je u tegen zegt, zijn niet vies van groep tegen individu geweldpleging, hebben psychische problemen en hebben geen idee waar ze mee bezig zijn en wat voor gevolgen die zou kunnen hebben voor een ander.

Wie wilt met mij knokploeg oprichten omg. Amsterdam

omdat ze hoog opgeleid en intellectueel overkomt ze dit ws. niet?
dat is serieus je idee?
enig vermoeden hoe discriminerend dit is?
net zoals je uitspraak dat je het van mocro's mag verwachten dat ze agressiever reageren?

dat icm de meisjes die zich koest moesten houden (want dat is beter voor je) is dat een houding wat dit soort gedrag juist in de hand werkt

klappen is het enige wat ze verstaan, snap je?
als je wil dat het ooit stopt that is
de politie en politiek gaat dit niet voor je oplossen, kom uit je droom
je dient je wel te verlagen hoe jammer dat ook is

Terug
Naar boven