XXL Nutrition

Zusjes doodsbang na ruzie met Marokkaanse jongens

Hoeft niet is wel wijs.. kijk maar naar de uitkomst. Om je te gaan verlagen naar dat soort niveau zie ik persoonlijk niet zitten. Die gasten hebben niks te verliezen, hebben een minderwaardigheidscomplex waar je u tegen zegt, zijn niet vies van groep tegen individu geweldpleging, hebben psychische problemen en hebben geen idee waar ze mee bezig zijn en wat voor gevolgen die zou kunnen hebben voor een ander.

Dat is dan ook t kwalijke dat je niet normaal met dat volk kan communiceren.

Meestal begrijpen ze een doffe dreun tegen de schedelpan wel

Dat is dan ook t kwalijke dat je niet normaal met dat volk kan communiceren.

Meestal begrijpen ze een doffe dreun tegen de schedelpan wel

Begrijpen ze jouw doffe dreunen wel ja? Moet wel hard aankomen met die 50kg massa die erachter zit

Gewoon ouderwets met de trein depo...ren....

Krijg de schijt van dat k*t volk...

Lijkt me lastig met de trein naar afrika

omdat ze hoog opgeleid en intellectueel overkomt ze dit ws. niet?
dat is serieus je idee?
enig vermoeden hoe discriminerend dit is?
net zoals je uitspraak dat je het van mocro's mag verwachten dat ze agressiever reageren?

dat icm de meisjes die zich koest moesten houden (want dat is beter voor je) is dat een houding wat dit soort gedrag juist in de hand werkt

klappen is het enige wat ze verstaan, snap je?
als je wil dat het ooit stopt that is
de politie en politiek gaat dit niet voor je oplossen, kom uit je droom
je dient je wel te verlagen hoe jammer dat ook is

Als dit werkelijk waar je filosofie is en waar je van overtuigd bent stel ik voor om met een aantal gelijkgezinde de straten op te trekken en dit tuig aan te pakken. Denk dat I zyzyz I je wel wilt steunen in deze. Denk trouwens ook dat jullie een groot aantal mensen een plezier zullen doen of het handig uitgaat pakken voor jullie dat ter zijde. Voor mij ligt de meest humane en veiligste oplossing bij de PVV.

Als je echt denk dat onze staat dit probleem niet meer kan oplossen is het misschien handig om er zelf wat aan te doen, verrekt waarom zit je nog achter de computer als ik jou filosofie deelde was ik nu nog de straat opgegaan om het veilig te maken voor onze lieve burgers en Marokkaan vrij. Overigens snap ik jullie frustratie wel.

De traditionele politiek is verantwoordelijk voor het niet correct aanpakken van allochtone straatcriminelen die de NL samenleving al heel lang en veelvuldig terroriseren.

De traditonele politiek maakt het dat het probleem amper besproken mocht worden. Fortuyn heeft dit veranderd, JANMAAT werd genegeerd en men liep weg terwijl hij dicht bij de waarheid zat.
De traditionele politiek pakt de problemen niet goed aan, ze helpen de criminelen. Ze willen geen harde aanpak en geen harde straffen.
De traditionele politiek maakt het dat het probleem al zo lang doorettert terwijl dit al opgelost had kunnen zijn.

Het is tijd dat die traditionele politiek wordt afgestraft.

lul maar over je discriminerende opmerkingen heen hoor
dat mag jij omdat je zo slim bent

pvv en dan trots pochen over intellectuele voorgangers in je familie (..)
je bent in de war vriend

de staat kan het probleem wel oplossen maar wil (nog) niet

en bedankt voor je begrip zo vanuit je intellectuele hoogte, ik ontvang het in alle nederigheid
je voelt je wel eenzaam zeker op dbb met al die mensen die het niet halen bij jou intellect?

lul maar over je discriminerende opmerkingen heen hoor
dat mag jij omdat je zo slim bent

je bent in de war vriend

de staat kan het probleem wel oplossen maar wil (nog) niet

en bedankt voor je begrip zo vanuit je intellectuele hoogte, ik ontvang het in alle nederigheid
je voelt je wel eenzaam zeker op dbb met al die mensen die het niet halen bij jou intellect?

Discrimineren? Omdat ik veronderstel dat iemand die intellectueel beter ontwikkeld is minder snel in dit soort taferelen zal belanden? Is niks discriminerend aan.. is gewoon een feit lol. Zelfde geld voor het feit dat Marokkanen inderdaad agressiever zijn dan de gemiddelde burger in Nederland.

Deze vergelijking gaat niet helemaal op.. en dat ook nog van iemand die met de filosofie leeft dat je geweld uitsluitend moet beantwoorden met geweld. En de rest van je inhoudsloze lap tekst.. tja.. daar ga ik niet eens op in. Nederland kent meer simpele zielen dan we denken, haha.

Discrimineren? Omdat ik veronderstel dat iemand die intellectueel beter ontwikkeld is minder snel in dit soort taferelen zal belanden? Is niks discriminerend aan.. is gewoon een feit lol. Zelfde geld voor het feit dat Marokkanen inderdaad agressiever zijn dan de gemiddelde burger in Nederland.

Deze vergelijking gaat niet helemaal op.. en dat ook nog van iemand die met de filosofie leeft dat je geweld uitsluitend moet beantwoorden met geweld. En de rest van je inhoudsloze lap tekst.. tja.. daar ga ik niet eens op in. Nederland kent meer simpele zielen dan we denken, haha.

vergelijking, waar lees je een vergelijking dan?

jij zegt dat ik met die filosofie leef, niet ik
over context en er uit trekken gesproken hahah

loop er maar voor weg en bel geert, opgelost!

je verhaal wordt er niet beter op

Waar is Yasmine trouwens om met lange en saai weglezende stukjes aan te tonen dat 'onderwijs' alles zal oplossen ? Onderwijs waar elke allochtoon al van kan genieten sinds het jaar 0 ? Of is hij cijfers aan het uitzoeken over witte boorden krimi bij blanke Nederlanders waardoor er zogenaamd wel balans is in criminaliteit.

Yasmine zou een prototype geweest kunnen zijn van een wegkijkende, slinkse, Pvda/GL type die zich graag inzet voor het welzijn van allochtonen en het leven in een multiculti samenleving maar er zelf niet in wonende. Yasmine zou de huidige Pvda ook omschrijven als extreemrechts denk ik ? Yasmine waar is u ? We hebben u nodig om de mensen te laten zien hoe de oplossing NIET moet.

vergelijking, waar lees je een vergelijking dan?

jij zegt dat ik met die filosofie leef, niet ik
over context en er uit trekken gesproken hahah

loop er maar voor weg en bel geert, opgelost!

je verhaal wordt er niet beter op

Je loopt me net uit te leggen hoe geweldpleging de enige oplossing is lol.. en dat als ik mijn hoop vestig op onze staat lekker verder kan dromen. Begrijpend lezen zoals ik al eerder zei is voor menig een nog een moeilijke taak. Dingen lezen die je niet wilt lezen en de dingen die je wel leest helemaal je eigen draai aangeven en uit de contest opvatten, je lijkt wel een Marokkaan.

Zoals ik je ook al eerder heb verteld verlaag ik me liever niet tot dat niveau.. ga jij maar lekker een groep oprichten met gelijkgezinde en de buurten veilig maken. En als je niet weet wat bedoeld wordt met het woord vergelijking in die contest.. .. tja...... ik denk inderdaad dat we je beter het slagveld op kunnen sturen. :rolleyes:

Sommige mensen zijn nou eenmaal de slimste niet en werken liever met hun handen en zijn doeners i.p.v. denkers denk dat dit ook opgaat in het menselijke doen en laten van een persoon. I rest my case.. ik zie je vast wel verschijnen in een van de krantenartikelen waar twee zwakzinnige groepen met het IQ van een sardien het nodig vonden om elkaar te lijf te gaan onder het mom van.. ''IK BUK NIET VOOR GEWELD''.

Het gaat je goed heldhaftige

"geweld uitsluitend beantwoorden met geweld"

jouw woorden, heb ik nergens gezegd, als jij het in mn woorden wil lezen kan je het wel lezen ja, dan wel
ik bedoel echter; in dit geval

en als je denkt dat de staat dit gaat oplossen zou ik pvda stemmen, op zn minst, die houden je de mooiste versie van dat sprookje voor
pvv-ers zijn niet zo intellectueel meen ik, en als je daar nu juist je vertrouwen in stelt..dat wordt 'em niet joh

de hautaine houding is toch niet van de lucht hoor getuige je woorden:
"Sommige mensen zijn nou eenmaal de slimste niet en werken liever met hun handen en zijn doeners i.p.v. denkers denk dat dit ook opgaat in het menselijke doen en laten van een persoon."

succes met je familie en hun intellect

ps. als ik je zusje of moeder de t*fus ingeslagen zie worden zal ik doorlopen
en het blijft de schuld van de zusjes

ja... die zei tenminste meteen recht voor zijn raap waar het om ging .

pim fortuin ook als die nog had geleefd en ooit premier was geworden hadden we nu zeker een paar wetten

gehad om dit soort primitieve geitenn**kers echt het land uit te zetten

ps. als ik je zusje of moeder de t*fus ingeslagen zie worden zal ik doorlopen
en het blijft de schuld van de zusjes

Troost je, die kans schat ik erg klein in. Wel opgevoed en hebben vanuit huis niet mee gekregen om de confrontatie aan te gaan met zwakzinnige mensen met het IQ van een sardien die alleen kunnen communiceren met hun vuisten en grof taalgebruik. Ze zijn wijs genoeg om een situatie in te schatten en te handelen naar dat gene wat het meest effectieve is en minste ellende bezorgd. Verlagen naar het niveau van het ander komt niet voor in onze woordenboek.

Neem het je overigens wel kwalijk dat je gewoon zou doorlopen, een beetje man met normen en waarden ziet het op z'n minst als burgerplicht om twee zwakbegaafde groeperingen/individuen uit elkaar te halen en de boel vredelievend tot bedaarden te brengen. Ik zou jou zusjes ook niet aan hun lot overlaten ;). 112 bellen is wel het minste wat je kan doen. Je was toch z'n heldhaftige vechtersbaasje?

niet reageren hoor op wat er echt toe doet

onze woordenboek
tot bedaarden

intellectueel? ja toch? want wie ben jij om aan je zelf te twijfelen?
zelfs al twijfelen er meerdere aan jou

ja... die zei tenminste meteen recht voor zijn raap waar het om ging .

pim fortuin ook als die nog had geleefd en ooit premier was geworden hadden we nu zeker een paar wetten

gehad om dit soort primitieve geitenn**kers echt het land uit te zetten

Ja want een premier creeert hoogstpersoonlijk zelf allerlei wetten natuurlijk zonder dat ze gesteund hoeven te worden door de kamers.

Ja want een premier creeert hoogstpersoonlijk zelf allerlei wetten natuurlijk zonder dat ze gesteund hoeven te worden door de kamers.
Pim Fortuyn was vrij goed in overtuigen, dus ik denk zeker dat hij dat voor elkaar had kunnen krijgen ;)

niet reageren hoor op wat er echt toe doet

onze woordenboek
tot bedaarden

intellectueel? ja toch? want wie ben jij om aan je zelf te twijfelen?
zelfs al twijfelen er meerdere aan jou

Heb ik al meerdere malen gedaan alleen begrijp jij er weinig tot niets van of wil je dit gewoon niet begrijpen, denk trouwens dat je het gewoon niet KAN begrijpen. En ik twijfel nooit aan mezelf heb immers geen minderwaardigheidscomplex dus weet me in elke situatie prima te manifesteren. En weet niet waar je het vandaan haalt dat zoveel mensen aan mij twijfelen lol en dan nog.. wat doet het ertoe. Laat me noch koud noch warm.

- Onvoltooid verleden tijd, om nou elk woord op te gaan zoeken in het woordenboek, haha.

Terug
Naar boven