XXL Nutrition

Zwaar werk

Blijkbaar lees jij nog slechter dan ik.

Ik vind post bezorgen zwaar werk. Jij vond dat zo hilarisch dat je er een heel topic voor aan maakt.
Jij vindt spoelkeuken zwaar werk. Je doet hard je best aan te geven waarom je het zwaar vindt. Mag ik nu wèl een andere mening hebben of ga je dan weer een ander topic aanmaken?

Geen ruzie maken ! #doeeenslief

Het verschilt echt per restaurant. Bij sommige restaurants is de spoel 1 grote terror. Lange dag rammen, amper rust. In sommige tenten is het heel rustig. Zeggen dat de spoelkeuken per definitie geen zwaar werk is is een nogal op gebakken kucht gefundeerde uitspraak.

Aldus iemand die wel eens in verschillende keukens komt.

Begrijpelijk

Bijlagen

• ik_vind_post_bezorgen_zwaar.png
    ik_vind_post_bezorgen_zwaar.png
    389,7 KB · Weergaven: 41
Zo heb ik een baantje in de sooel gehad die echt chill was. Momenteel spring ik in een restaurant sons bij in de spoel omdat het gewoon te druk is. En ik ben kok.

• Topic Starter Topic Starter
Het verschilt echt per restaurant. Bij sommige restaurants is de spoel 1 grote terror. Lange dag rammen, amper rust. In sommige tenten is het heel rustig. Zeggen dat de spoelkeuken per definitie geen zwaar werk is is een nogal op gebakken kucht gefundeerde uitspraak.

Aldus iemand die wel eens in verschillende keukens komt.
En dat verschil is er niet in die mate bij postbezorging.

Je zult maar post bezorgen in de vorm van pakketten met halterschijven van 25kg per pakket.......de hele dag door bezorgen....best gesjouw met die schijven dan....vrij pittig.

Nou, on topic dan.

Ik heb in de spoelkeuken gewerkt :trollface:

Terug
Naar boven