Fitness Seller

Zwaar werk

maarja stratenleggen kun je ook in je tuin ervaren. Is het zware dan dat het fulltime is?

Ook, maar het wordt vooral veroorzaakt doordat tuinen nogal eens bestraat worden met betontegels e.d. van 50x50cm of 40x60cm .
Die zijn al gauw 25-30kg per stuk en dan is het nog niet eens het tillen zelf, maar de precisie-plaatsing en aansluiting.

Als ik zo'n 70-80 van die tegels op die manier door mijn handen laat gaan, dan ben ik echt volkomen gesloopt.

Ik ben echt wel wat gewend en niet de slapste, maar doe-het-zelf eens een dagje en het zal je volledig duidelijk worden! :)

Ook, maar het wordt vooral veroorzaakt doordat tuinen nogal eens bestraat worden met betontegels e.d. van 50x50cm of 40x60cm .
Die zijn al gauw 25-30kg per stuk en dan is het nog niet eens het tillen zelf, maar de precisie-plaatsing en aansluiting.

Als ik zo'n 70-80 van die tegels op die manier door mijn handen laat gaan, dan ben ik echt volkomen gesloopt.

Ik ben echt wel wat gewend en niet de slapste, maar doe-het-zelf eens een dagje en het zal je volledig duidelijk worden! :)
Ken je die ouwe grindtegels nog van vroeger.🤪

Heb ik ooit onder gelegen met m’n been toen ik in groep 4 zat. Dat deed wel even pijn 😂
Die lag bij ons over de hele tuin en ze vonden het blijkbaar een goed idee om mij daar te leren fietsen zonder zijwielen. Alles lag open, dat waren echt kleredingen

Van 1400 tot 2200 gewerkt zwaar leven

Weet iemand al een normaal antwoord te geven op wat een ijzervlechter nou doet?

• Like
Waarderingen: K82
Bukken is wel kut, moeten letterlijk alle kruispunten van al dat staal zo gebonden worden?

Weet iemand al een normaal antwoord te geven op wat een ijzervlechter nou doet?
Screenshot_20240420_105846_com.android.chrome.jpg

Sorry, wat ze doen dat zwaar is.

In dat filmpje bijvoorbeeld staan 4 vd 5 toe te kijken terwijl nummer 5 lichtjes met een hand materiaal dat door een kraan getild wordt op z'n plek leid. Nummer 6 in de kraan heeft het ook niet zo zwaar denk ik. Het bukken leek nog het zwaarste, als je zo letterlijk elke kruising van elke stalen buis moet vastmaken.

Vroeg mij dus af wat er zwaar aan was. Vergeleken met stratenmaker of verhuizer bijvoorbeeld die duidelijk continu zwaar bezig zijn.

Terug
Naar boven