Fitness Seller

zwak bij overhead werk

TH79

Novice
Waardering
0
Een vraag voor de experts.

Ik vind van mezelf dat ik redelijk allround ben en in alle belangrijke oefeningen vrij sterk ben. Echter, ik ben relatief zwak bij staande drukoefeningen boven het hoofd. Graag zou ik jullie wat pointers vragen en mogelijke oplosrichtingen.

Hier de situatie. De oefeningen waar ik graag veel sterker in wil worden zijn de staande front press en de staande neck press. Ik zit echter al ruim anderhalf jaar op hetzelfde niveau; ongeveer 70kg voor 8 herhalingen. soms gaat het wat makkelijker, soms wat moielijker, maar over de hele zit er geen ontwikkeling in. Mijn triceps zijn vrij sterk, in elk geval veel sterker dan die 70 kg doet vermoden. Met smal bankdrukken draai ik setjes met 130 kilo en ik heb een PR van 110 kg bij de loglift.

Iemand enig idee om me te helpen? Als meer informatie nodig is kan dat natuurlijk altijd...

Is er een bepaald gedeelte dat mss gemakkelijker gaat (bewegingsgedeelte) mss meer op lockout trainen ofzo ?

• Topic Starter Topic Starter
roebbengert zei:
Is er een bepaald gedeelte dat mss gemakkelijker gaat (bewegingsgedeelte) mss meer op lockout trainen ofzo ?

Nee, er is geen bepaald gedeelte waar ik sterker of zwakker ben.

Terug
Naar boven