MuscleMeat

Zwangere vrouw valt, krijgt miskraam en bekeuring

2012jongens
dit is een mooi bewijs

K*t kind echt waarom kunnen mensen hun kinderen niet bij zich houden. Wordt ook altijd knettergek als ik in de stad ben en overal rot kinderen zonder enigzins rekening te houden met iemand in het wild rondrennen en tegen je aan lopen.

Wat mij betreft gewoon aanklagen de ouders.

En jij bent volwassen geboren neem ik aan? Het kind is 5 jaar! Dan lopen kinderen (niet alleen kinderen trouwens) wel eens in de weg. Als het allemaal klopt dat is het een vreselijk ongeluk, maar het blijft een ongeluk. Dit soort dingen kan niemand voorkomen.

Rare reactie dit..:eek:

K*t kind echt waarom kunnen mensen hun kinderen niet bij zich houden. Wordt ook altijd knettergek als ik in de stad ben en overal rot kinderen zonder enigzins rekening te houden met iemand in het wild rondrennen en tegen je aan lopen.

In de supermarkt ook. Met die speciale k*t kinder boodschappenwagentjes.
Move b*ch!

Spoor jij wel?

Pff jezus vent wat mankeert jouw? Je bent altijd en alleen maar negatief en ken niks anders als zeiken..

volgens mij snap jij de betekenis van zeiken en negatief niet :rolleyes:

Wat mij betreft een perm ban .
OOK ik ben klaar hier............

lol moet je eens goed luisteren. Je hebt verdomme een kind van 5 die je los laat rennen op een perron wat al zowieso gevaarlijk is en een hinder is in drukte voor ander mensen. Ja dat het een kind is en er niets van snapt snap ik ja. Maar als ouder kan je wel nadenken. Hou gewoon je kind netjes bij me. Is dat echt zo raar?

En dit is nog wel een kind van 5. Ik zie dagelijks dit soort tafarelen met kinderen van 2-3 jaar. Daar hebben ze buggies voor gemaakt.

Grappig het is nu niemands fout volgens jullie, maar als dat rennende kind nu zelf iets ernstigs had gehad zat iedereen te roepen wat een waardeloze ouders die niet hun eigen kind in de gaten kunnen houden.

En jij bent volwassen geboren neem ik aan? Het kind is 5 jaar! Dan lopen kinderen (niet alleen kinderen trouwens) wel eens in de weg. Als het allemaal klopt dat is het een vreselijk ongeluk, maar het blijft een ongeluk. Dit soort dingen kan niemand voorkomen.

Rare reactie dit..:eek:

Dus het is volgens jou normaal om je kind van 5 op een drukke perron wanneer een trein aankomt rijden en mensen uit stappen maar attendloos zijn ding laten doen? Tuurlijk het blijft een vreselijk ongeluk, maar dat betekent alsnog dat de ouders beter op hun kind hadden moeten letten al helemaal in zo'n situatie.

Hey geintje /\ :D

Gewoon de kenmerken van een politiestaat. Alles volgens het boekje, geen medeleven. Het verbaast me ook totaal niet dat die job zo'n figuren aantrekt. Heb zelf nog nooit één goede ervaring gehad met politie. Zelfs als ze je helpen blijven ze nog arrogant gedragen en lachen om je situatie. De opleiding voor die job moet gewoon eens grondig aangepakt worden, meer ten dienste van de burger ipv pesterijen en lastigvallen.

Gewoon de kenmerken van een politiestaat. Alles volgens het boekje, geen medeleven. Het verbaast me ook totaal niet dat die job zo'n figuren aantrekt. Heb zelf nog nooit één goede ervaring gehad met politie. Zelfs als ze je helpen blijven ze nog arrogant gedragen en lachen om je situatie. De opleiding voor die job moet gewoon eens grondig aangepakt worden, meer ten dienste van de burger ipv pesterijen en lastigvallen.

je trekt nu wel zware conclusies op basis van 1 getuigenis.

Toen ik op I love techno naar een persoon met ademstilstand toesnelde en vlug door de troep dope-ramptoeristen moest stuiven kreeg ik ook een aanklacht dat ik "gerichte ellebogen had gegeven zonder waarschuwing".

je trekt nu wel zware conclusies op basis van 1 getuigenis.

Toen ik op I love techno naar een persoon met ademstilstand toesnelde en vlug door de troep dope-ramptoeristen moest stuiven kreeg ik ook een aanklacht dat ik "gerichte ellebogen had gegeven zonder waarschuwing".
Zoals ik zei het is ook op basis van elk contact met politie dat ik al heb gehad. Kan geen enkel positief voorbeeld noemen. En dat lag niet altijd aan mij, ook al mag ik ze sowieso niet.

...De opleiding voor die job moet gewoon eens grondig aangepakt worden, meer ten dienste van de burger ipv pesterijen en lastigvallen.
Daar zit de denkfout, de politie moet rendabel zijn en geld opleveren. Vandaar dat het uitschrijven van boetes prioriteit heeft boven het van dienst zijn van burgers.

Aan de identificatieplicht kan ik alleen voldoen met mijn rijbewijs. Mijn paspoort is niet meer geldig om ik weiger mijn vingerafdrukken af te staan maar ik moet eerlijk toegeven dat ik nog nooit om identificatie gevraagd ben door de wouten.

Naar alle waarschijnlijkheid een BS verhaal van een zwangere meid met aandachtstekort. Net als dat verzonnen verhaal laatst van die vrouw die beweerde dat ze was bekeurd omdat ze haar 3-jarig zoontje tegen een boom had laten piesen.

Naar alle waarschijnlijkheid een BS verhaal van een zwangere meid met aandachtstekort. Net als dat verzonnen verhaal laatst van die vrouw die beweerde dat ze was bekeurd omdat ze haar 3-jarig zoontje tegen een boom had laten piesen.
Dat tot daar an toe maar een miskraam als leugen :o

Realist waar in dat artikel zie jij staan dat "bekeuringen niet worden bijgehouden"?
Ik kan dat zelf niet vinden namelijk in dat artikel.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11712679/___Vrouw_krijgt_miskraam_en_boete___.html

Wel vind ik ''De politie Groningen kan de boete niet vinden en zet sterk haar vraagtekens bij het verhaal. Er is dinsdag, toen het nieuws uitlekte, hard gezocht naar de boete, maar zonder resultaat.''

Bekeuringen worden wel degelijk bijgehouden..

Waar of niet waar??

Als het waar is dan is het in en in triest natuurlijk.

geloof er niks van

eerder al bericht dat de politie nergens een bon kon schreven in het systeem die op deze plek was uitgeschreven.

wss een onzinverhaal, of helemaal verdraaid door de media om allemaal vingertjes naar de politie te kunnen wijzen

Lijkt me logisch dat bekeuringen bijgehouden worden toch, anders kun je net zo goed niet betalen? Als het waar is is het natuurlijk een schande van die agenten

Terug
Naar boven