- Waardering
- 3.208
Omg wat is dat met die wijven
Zijn er een paar ontsnapt uit de inrichting oid?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er een paar ontsnapt uit de inrichting oid?Omg wat is dat met die wijvenZijn er een paar ontsnapt uit de inrichting oid?
" voor de vrouw wordt hulp gezocht "
WTF ? Wat dacht je van een boete voor het doen van valse beschuldigingen en het opzettelijk zwartmaken van in dit geval dan de politie.
Trouwens, dan kunnen ze beter de telegraaf een proces aandoen.... Is veel meer geld te halen.kan me hier zo boos over maken he, alleen maar politie in een slecht daglicht zetten..En there we go ...
[Link niet meer beschikbaar]
EDIT: plaatje voor maximaal effect:
http://troll.me/images/yu-no-guy/i-told-you-so-y-u-no-trust-me.jpg
Het goede antwoord was dan ook " ernaartoe lopen en vragen of ze id bij zich heeft".is streng zat geloof ik, verhaal gehoord dat iemand is afgekeurd omdat hij op de vraag. wat zou je doen als een klein meisje langs de straat staat te huilen. hij gaf antwoord ernatoe lopen en zegge dat ze moet ophouden met janke. is dus gewoon afgekeurd hierdoor.
Realist waar in dat artikel zie jij staan dat "bekeuringen niet worden bijgehouden"?
Ik kan dat zelf niet vinden namelijk in dat artikel.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/11712679/___Vrouw_krijgt_miskraam_en_boete___.html
Wel vind ik ''De politie Groningen kan de boete niet vinden en zet sterk haar vraagtekens bij het verhaal. Er is dinsdag, toen het nieuws uitlekte, hard gezocht naar de boete, maar zonder resultaat.''
Bekeuringen worden wel degelijk bijgehouden..
" voor de vrouw wordt hulp gezocht "
WTF ? Wat dacht je van een boete voor het doen van valse beschuldigingen en het opzettelijk zwartmaken van in dit geval dan de politie.

Ik had ut ook gezien / gelezenStond in het nieuwsbericht, zal wel verwijderd zijn.