Fitness Seller

Zwangere vrouw valt, krijgt miskraam en bekeuring

typisch telegraaf artikel ook weer :roflol:

" voor de vrouw wordt hulp gezocht "

WTF ? Wat dacht je van een boete voor het doen van valse beschuldigingen en het opzettelijk zwartmaken van in dit geval dan de politie.

WTF ? Wat dacht je van een boete voor het doen van valse beschuldigingen en het opzettelijk zwartmaken van in dit geval dan de politie.

Zo onsympathiek is de politie niet :) Trouwens, dan kunnen ze beter de telegraaf een proces aandoen.... Is veel meer geld te halen.

is streng zat geloof ik, verhaal gehoord dat iemand is afgekeurd omdat hij op de vraag. wat zou je doen als een klein meisje langs de straat staat te huilen. hij gaf antwoord ernatoe lopen en zegge dat ze moet ophouden met janke. is dus gewoon afgekeurd hierdoor.
Het goede antwoord was dan ook " ernaartoe lopen en vragen of ze id bij zich heeft".

munchhausen by proxy?

• Topic Starter Topic Starter
Realist waar in dat artikel zie jij staan dat "bekeuringen niet worden bijgehouden"?
Ik kan dat zelf niet vinden namelijk in dat artikel.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/11712679/___Vrouw_krijgt_miskraam_en_boete___.html

Wel vind ik ''De politie Groningen kan de boete niet vinden en zet sterk haar vraagtekens bij het verhaal. Er is dinsdag, toen het nieuws uitlekte, hard gezocht naar de boete, maar zonder resultaat.''

Bekeuringen worden wel degelijk bijgehouden..

Stond in het nieuwsbericht, zal wel verwijderd zijn.

Ik denk dat ze psychische hulp bedoelen :rolleyes:

Terug
Naar boven