AndroidHealthClinic

Zwarte vrijdag A.K.A. (Black friday 2021)

In 4 sicke zwarte vrijdag deals die van pas komen bij 't inrichten van een huis.

Net voor 200 euro bij ryderwear besteld, nu maar hopen dat dat van die "customs and duties" ook klopt :o
Screenshot_20211116-175950_Chrome.jpg

Ik vind dit topic nogal discrimineren, kan dit hernoemd worden naar Roet vrijdag aub?

@XXL Nutrition

In de categorie durf te vragen..

René, jullie doen vast ook iets leuks voor Black Friday.
Kun je vast een exclusieve DBB sneak peak geven van jullie plannen? :D

Buiten de EU is sowieso extra's € meende ik. Tenzij het als gift verstuurd wordt?
Bij vqfit hoefde ik ook geen extra kosten te betalen en een maatje van me had bij fathersons in de uk besteld en moest daar net als bij ryderwear nu ook extra verzendkosten betalen en dan waren er ook geen invoerkosten/btw. Geen idee hoe dat geregeld wordt verder.

Bij vqfit hoefde ik ook geen extra kosten te betalen en een maatje van me had bij fathersons in de uk besteld en moest daar net als bij ryderwear nu ook extra verzendkosten betalen en dan waren er ook geen invoerkosten/btw. Geen idee hoe dat geregeld wordt verder.
Extra verzendkosten als in vat kosten? Dat is bij ebay gelijk je import kosten.

VQ nog nooit extra kosten betaald

Iemand van de dames die op vQ heeft besteld en hoe de maten zitten vooral van de leggings ?

Iemand hier ervaring met die shorts/track pants van Ryderwear? Beetje true to size?

Ik vind black friday best racistisch. Is Akwasi al in dit topic geweest?

Terug
Naar boven