AndroidHealthClinic

Zwartwit-approach m.b.t. bodybuilding

Ik stoor me aan lui die overal verstand van hebben maar niet de gains om het te bewijzen.
Ik stoor me overigens aan lui die vragen naar je manier van eten en trainen en dan na een paar weken terugkomen en alles hebben opgezocht op het al wetende internet, en je dan vertellen dat je het helemaal verkeerd doet. En yep precies, ook geen fysiek om dat te ondersteunen.

Ik stoor me aan lui die overal verstand van hebben maar niet de gains om het te bewijzen.
Ik stoor me overigens aan lui die vragen naar je manier van eten en trainen en dan na een paar weken terugkomen en alles hebben opgezocht op het al wetende internet, en je dan vertellen dat je het helemaal verkeerd doet. En yep precies, ook geen fysiek om dat te ondersteunen.
Hoe was de meet gisteren? Zag je voorbij komen op wat foto's. Zag er leuk uit allemaal.

Hoe was de meet gisteren? Zag je voorbij komen op wat foto's. Zag er leuk uit allemaal.
FF off-topic dan. Was weer leerzaam en met allemaal gelijken onder elkaar. Dus steun en herkenning.
Kreeg een lesje Jack Zwolle beentraining. Na de eerste oefening al trillende beentjes.
Echt een aanrader, dus als je wilt deelnemen zoek dan bodybuildingunited op facebook op.

Beetje laat, maar in

:choco:
Volgens de keuringsdienst van waarde in ieder geval...

Ik erger me aan alle ecto's in dit topic die denken verstand ervan te hebben. Ga dammen ofzo

Ik erger me ook aan al dat brosciencegelul zoals anabolic window en meer van die zever. In veel van die zaken zal best enige kern van waarheid zitten, maar is vooral interessant voor mensen die op hoog niveau wedstrijden doen. Het punt is alleen dat je gastjes van 85kg bij 16% zich druk ziet maken over de kleinste details, terwijl ze maar eerst eens consequent moeten trainen en gewoon vooral genoeg moeten vreten. Het is allemaal geen rocket science en behalve AAS zijn er geen shortcuts waarmee je ineens keihard vooruit gaat. Gewoon normaal doen zeg ik altijd.

Om deze reden begeef ik me eigenlijk nauwelijks nog in het voedings en supplementen topic. Eerder was ik ook bereid om newbies in de gym te helpen maar aangezien zij het toch beter weten ben ik hier ook mee gestopt. Een enkele keer is het wel eens voorgekomen dat een newbie mij zgn. advies wilde geven. Het enige wat ik hierop hoef te antwoorden is "kijk naar mijn fysiek en naar jouw fysiek" en dan is het gesprek ook wel afgelopen. Ik concentreer me lekker op mezelf en daarmee heb ik het gelukkig druk genoeg.

Terug
Naar boven