AndroidHealthClinic

Zweed (21) pleegt live zelfmoord op internet

Spitsnieuws niet meer, god wat lopen er daar mong*len rond zeg. Op geenstijl wil ik weleens de gevestigde 'intellectuelen' trollen :D

Gevestigde intellectuelen. :o
Doet me denken aan dat plaatje over die vergelijking tussen het internet en de Paralympics, wie post dat plaatje even?

Zieke shit..

Gevestigde intellectuelen. :o
Doet me denken aan dat plaatje over die vergelijking tussen het internet en de Paralympics, wie post dat plaatje even?

Kennelijk moeite met aanhalingstekens, maar dat terzijde.

Ja, we kennen allemaal dat plaatje maar verder slaat het natuurlijk nergens op. Het is wat nuttiger om een discussie inhoudelijk te beoordelen dan op basis van het medium dat die gevoerd wordt. Was de digitale woordenwisseling tussen Ramdas en Zwagerman ook onzin want haha ze discussieerden via het internet?

Niet te veel discussieren he, anders moet ik straks vanaf het werk zo veel terug lezen....:D

Klaaswitz, dat jij eigenlijk nog geen ban hebt gehad.

Komt omdat Klaas vrijwel altijd gelijk heeft.

Ja, we kennen allemaal dat plaatje maar verder slaat het natuurlijk nergens op. Het is wat nuttiger om een discussie inhoudelijk te beoordelen dan op basis van het medium dat die gevoerd wordt. Was de digitale woordenwisseling tussen Ramdas en Zwagerman ook onzin want haha ze discussieerden via het internet?

Ik vond dat plaatje wel humor.

O en om er nog even inhoudelijk op in te gaan. Ja het klopt wat je zegt, beter beoordeel je wat er inhoudelijk gezegd wordt. Kanttekening daarbij is dat er nogal wat geroepen wordt op het internet en er volgens mij niet veel mensen zijn die een discussie op waarde gaan schatten. Misschien zie ik dit verkeerd, maar er zijn betere manieren om je visie naar voren te brengen. Het plaatje waar ik op doelde schetst dan ook een beeld wat alleen op discussies over het internet van toepassing is, omdat het in deze vorm nergens anders terug te vinden is. Discussiëren op internet vind ik zelf vooral makkelijk om aan oppervlakkige informatie te komen, of leuk ter amusement.

Nou ja goed, ik ben het wel met je eens dat ik soms een opmerking van een mede-internetter iets te serieus neem. Zie je bij anderen ook veel ja, maar waarom ook niet. Ook dat kan een vorm van amusement zijn. Zo'n gast zit dan achter z'n pc gewoon een kreet de digitale wereld in te helpen en dan ga ik er stevig op in alsof het ergens over gaat. :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Staat volgens mij ook gewoon in de forumregels.

Zo niet, dan moet dit zo snel mogelijk worden toegevoegd aan de forumregels.

djeezes..

Nou ja goed, ik ben het wel met je eens dat ik soms een opmerking van een mede-internetter iets te serieus neem. Zie je bij anderen ook veel ja, maar waarom ook niet. Ook dat kan een vorm van amusement zijn. Zo'n gast zit dan achter z'n pc gewoon een kreet de digitale wereld in te helpen en dan ga ik er stevig op in alsof het ergens over gaat. :roflol:

vorig jaar op BB.com ook een live zelfmoord van een aandachtsnegert..

misschien ook op DBB, ik zal geen namen noemen maar Pedobear knows;)

Zeg maar wat iedereen hier met jou doet, ga jij daar een beetje proberen?

HardcoreNL, nog steeds bezig met zijn stijl boven inhoud toneelstukje. Wie ben je nu eigenlijk zelf HardcoreNL?

@HardcoreNL
Ik spreek uit ervaring, negeer die vent. Hij gaat van zelf wel een keertje dood.

Klaaswitz, jij gaat met mij mee.. Je bent een cadeautje voor m'n vrouw

Hij had beter naar SBS6 kunnen kijken...
Dan had hij zich DOOD geërgerd aan al die k*t reclames om de 5 minuten!

Laatst bewerkt:
Klaaswitz: je houdt van hem, je haat hem....

Terug
Naar boven