Mjita
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 176
LaaT je niet opnaaien of serieus reageren op het lelijke evenbeeld van shrek, hij doet het er echt om
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LaaT je niet opnaaien of serieus reageren op het lelijke evenbeeld van shrek, hij doet het er echt om

Alles beter dan een slap aftreksel fungerend als verlengde van het belastingapparaat, wat eigenlijk tussen de benen van moeder regering had kunnen doorglippen de vieze vloer op
Nou, blijkbaar niet met zo'n uitspraak.
geen discussiepunt --> mooie van een mening
Does not compute..
Dat mag jij vinden, heb ik geen problemen mee. Zo lang ik het maar begrijp. Ik ben normaal voor het onderbouwen van een mening, alleen niet mbt deze kwestie.
Daarom praat ik veelal in ik vorm, dat ik het een egoistische daad vind wilt natuurlijk niet gelijk zeggen dat het een vaststaand feit is. Ik respecteer een ander zijn mening ook, ik merk wel dat er hier genoeg rondhangen die daar anders over denken....
Ik ga dat filmpje niet kijken, heb weinig met personen die zelfmoord plegen. In mijn ogen het toppunt van egoisme.
Depressies duren geen leven lang, dat komt met vlagen en er is genoeg medicatie en hulp voor te krijgen. Het verdriet wat iemand zijn of haar directe omgeving aan doet is absurt. Daarmee verwoest degene niet alleen zijn of haar eigen leven.... Puur egoisme.
Ofwel, je zegt dat in de situatie zoals jij hebt ervaren was het zo, vanuit jouw zienswijze, dat de persoon in kwestie een 'pure egoïst' was en dat het verdriet dat de directe omgeving wordt aangedaan absurd is. In jouw ervaring was het voor jouw idee zo dat depressies geen leven lang duren, met vlagen komen en dat medicatie helpen. In jouw ervaring, daarom praat je in de Ik vorm. Toch?
De meeste depressies komen met vlagen, zou jij met jou kennis moeten weten, ook dat er medicatie en hulp voor is, dat staat los van mijn ervaring. Mensen die aan depressie lijden die zijn niet continu depressief, of wil je gaan beweren dat het wel zo is?
In deze quote stel je dat een ieder die zelfmoord pleegt levens verwoest en handelt uit puur egoïsme.
Ik bestrijd dat. Ook op basis van eigen ervaring, maar vooral ook op basis van wat ik erover gehoord en gelezen heb uit de medische wetenschap.
**** man waar gaat dit heen hoe die gast ook zo trilt nee ouwe
Hij schrijft veel maar zegt eigenlijk niks, het houdt de discussies wel op gang in ieder geval.

Willen jullie dat ik het in HD format opneem met uhm ja 60 fps maar doen![]()
Heb vandaag een bestelling gedaan, een mooie m16:
![]()
Dus guys, verwacht wat mooies, ik wil ook het nieuws in amerika halen.