AndroidHealthClinic

Zweed (21) pleegt live zelfmoord op internet

LaaT je niet opnaaien of serieus reageren op het lelijke evenbeeld van shrek, hij doet het er echt om

Geen zorgen, ik hap niet zo snel. Ik heb al meerdere discussies van Klaaswitz gevolgd en heb mijn profielschetsje al lang klaar:D

Hij schrijft veel maar zegt eigenlijk niks, het houdt de discussies wel op gang in ieder geval.

Stevige uithaal hoor, vooral die Shrek belediging man. Beetje minder bruut mag ook wel hoor. Zeg ik het straks tegen die domme moeder van je.

Alles beter dan een slap aftreksel fungerend als verlengde van het belastingapparaat, wat eigenlijk tussen de benen van moeder regering had kunnen doorglippen de vieze vloer op

Tja, een overheid met een feminiene aanpak zoals wij in Nederland hebben wordt vaak gedemoniseerd maar voorbeelden van landen met geen overheid en bureaucratie vind je vooral in het Midden-Oosten. De geur die daar hangt ga je als West-Europeaan van over je nek.

-

Laatst bewerkt:
Nou, blijkbaar niet met zo'n uitspraak.

Wat denk je nou, dat ik hier tot in de details ga treden? Als ik zelfmoord een egoistische daad vind dan is dat mijn mening, waarom ik die mening heb is en blijft prive.

Is voor mij verder ook geen diuscussiepunt, dat is dan weer het mooie van een mening hebben.

geen discussiepunt --> mooie van een mening

Does not compute..

Ja, maar het slaat nog steeds nergens op.

Dat mag jij vinden, heb ik geen problemen mee. Zo lang ik het maar begrijp. Ik ben normaal voor het onderbouwen van een mening, alleen niet mbt deze kwestie.

Ok, dat respecteer ik. Ik zeg enkel dat je niet op basis van een persoonlijke ervaring ofwel incident theorieën kan vormen. Met anekdotisch bewijs kan je geen causale verbanden trekken.

Daarom praat ik veelal in ik vorm, dat ik het een egoistische daad vind wilt natuurlijk niet gelijk zeggen dat het een vaststaand feit is. Ik respecteer een ander zijn mening ook, ik merk wel dat er hier genoeg rondhangen die daar anders over denken....

Daarom praat ik veelal in ik vorm, dat ik het een egoistische daad vind wilt natuurlijk niet gelijk zeggen dat het een vaststaand feit is. Ik respecteer een ander zijn mening ook, ik merk wel dat er hier genoeg rondhangen die daar anders over denken....

Ofwel, je zegt dat in de situatie zoals jij hebt ervaren was het zo, vanuit jouw zienswijze, dat de persoon in kwestie een 'pure egoïst' was en dat het verdriet dat de directe omgeving wordt aangedaan absurd is. In jouw ervaring was het voor jouw idee zo dat depressies geen leven lang duren, met vlagen komen en dat medicatie helpen. In jouw ervaring, daarom praat je in de Ik vorm. Toch?

Ik ga dat filmpje niet kijken, heb weinig met personen die zelfmoord plegen. In mijn ogen het toppunt van egoisme.

Depressies duren geen leven lang, dat komt met vlagen en er is genoeg medicatie en hulp voor te krijgen. Het verdriet wat iemand zijn of haar directe omgeving aan doet is absurt. Daarmee verwoest degene niet alleen zijn of haar eigen leven.... Puur egoisme.

In deze quote stel je dat een ieder die zelfmoord pleegt levens verwoest en handelt uit puur egoïsme.

Ik bestrijd dat. Ook op basis van eigen ervaring, maar vooral ook op basis van wat ik erover gehoord en gelezen heb uit de medische wetenschap.

In ieder geval, tijd om naar bed te gaan.

Laatst bewerkt:
Ofwel, je zegt dat in de situatie zoals jij hebt ervaren was het zo, vanuit jouw zienswijze, dat de persoon in kwestie een 'pure egoïst' was en dat het verdriet dat de directe omgeving wordt aangedaan absurd is. In jouw ervaring was het voor jouw idee zo dat depressies geen leven lang duren, met vlagen komen en dat medicatie helpen. In jouw ervaring, daarom praat je in de Ik vorm. Toch?

De meeste depressies komen met vlagen, zou jij met jou kennis moeten weten, ook dat er medicatie en hulp voor is, dat staat los van mijn ervaring. Mensen die aan depressie lijden die zijn niet continu depressief, of wil je gaan beweren dat het wel zo is?

In deze quote stel je dat een ieder die zelfmoord pleegt levens verwoest en handelt uit puur egoïsme.

Ik bestrijd dat. Ook op basis van eigen ervaring, maar vooral ook op basis van wat ik erover gehoord en gelezen heb uit de medische wetenschap.

Ik weet ook wel dat die mensen ernstig ziek zijn en niet hun zelf zijn tijdens depressies. Het is allemaal erg zat. Ik vind het ook geen probleem dat je mijn mening bestrijdt. Als we allemaal de zelfde mening hadden was het maar een saaie bedoeling.

En ik mag nog lang niet naar bedje toe..... nachtdienst sucks

Godver na die Antonie Kamerling weer zo'n nutteloos topic over zelfdoding. Dacht dat elke depressieveling toch wel naar voren waren gekomen in het Kamerling topic, maar komt toch nog altijd een of andere debiel die het nodig vindt om het over zijn eigen ervaringen te hebben.
Ben wel enigszins benieuwd over Klaas zijn deprssieve ervaringen, gewoon pure interesse. Wil je er over praten jongen?

**** man waar gaat dit heen hoe die gast ook zo trilt nee ouwe

Stuiptrekkingen. Die krijg je bij een zuurstoftekort dat ontstaat doordat er geen bloed meer naar je hoofd stroomt. Hetzelfde zie je gebeuren bij sommige vormen van epileptische aanvallen.

Heel ziek dit. Vooral dat zoveel mensen dit op hun vrije middag live bekijken..

Willen jullie dat ik het in HD format opneem met uhm ja 60 fps maar doen???

Heb vandaag een bestelling gedaan, een mooie m16:
M16%20Viper%20with%20the%20Coyote%20Ugly%20Finish,%20by%20M16%20Clinic.jpg

Dus guys, verwacht wat mooies, ik wil ook het nieuws in amerika halen ;).

Terug
Naar boven