XXL Nutrition

Zweed (21) pleegt live zelfmoord op internet

Hmm.. erg jammer dit dat het zo op het internet staat. Moet wel pijnlijk zijn voor zn nabestaande.

Als dit zijn keuze was, so be it. Als hij het leven te hard vond moeten we zijn keuze respecteren.
Maar om het op internet te plaatsen.... sick

Als je toch al dood wil kan je net zo goed de medische wetenschap helpen door wat nieuwe methodes en medicijnen te proberen voordat je doodgaat.

Godver na die Antonie Kamerling weer zo'n nutteloos topic over zelfdoding. Dacht dat elke depressieveling toch wel naar voren waren gekomen in het Kamerling topic, maar komt toch nog altijd een of andere debiel die het nodig vindt om het over zijn eigen ervaringen te hebben.
Ben wel enigszins benieuwd over Klaas zijn deprssieve ervaringen, gewoon pure interesse. Wil je er over praten jongen?

Eh nee, ik heb nergens last van.

In je karma, ziet er door allerlei inkortingen een beetje vmbo uit maar anders paste het bericht niet.

Het is goed om te zien dat mijn DBB vrienden zich met nuttige, interessante en constructieve zaken hebben beziggehouden de afgelopen nacht.

Hoi Klaas, alles goed?

Pownews begint zo. Hebben jullie dat ook? Ik vind echt alles aan dat programma k*t, net als dat geenstijl maar toch kan ik het niet laten om regelmatig te kijken. Zou supradynn ook zoiets hebben met DBB?

Reageer jij niet op Spitsnieuws?
Vind ik ook een beetje een tegenvaller.
Edit: En ook op geenstijl?

Daarom vond ik het al niets voor jou, als je die comments leest wil je toch gewoon zelfmoord plegen, terwijl je het filmt.

Begaaide shizzle.

Cool filmpje.

Zo kom ik de nachtdienst wel door,

Loving it:D
Ja, wou dat ik nachtdienst had. Mensen die alles op een forum op dat tijdstip serieus nemen zijn geweldig,:D

Depressies duren geen leven lang, dat komt met vlagen en er is genoeg medicatie en hulp voor te krijgen. Het verdriet wat iemand zijn of haar directe omgeving aan doet is absurt. Daarmee verwoest degene niet alleen zijn of haar eigen leven.... Puur egoisme.
Maar ik moet er wel bijzeggen dat je niet te licht over depressies moet denken. + die medicijnen beginnen pas na een paar weken te werken, en in die weken kunnen die medicijnen de depressie zelfs stimuleren.

meh, zag ik al..

bij just do it, kwam er toch wel een lachje op mn gezicht :)

Kheb net wel gefapt op die video.

Hij heef tidd wel humor :P

Terug
Naar boven