AndroidHealthClinic

Zweed (21) pleegt live zelfmoord op internet

Laatst bewerkt:
lekker om te zien hoe iemand eerst nog beweegd en daarna langzaam het leven eruit word gezogen

wat een maf

vreemd dat wanneer ik een dier zie sterven ik het vervelender vind om te zien als wanneer ik zie dat ik een mens zie sterven.

Heerlijk gevoel krijg ik hierbij

bijzonder dat ook de politie een halve minuut later komt binnenstormen maar zelfs reanimatie mocht niet meer baten.

Heb laatst een filmpje gezien van een jongentje die 45 minuten onder het ijs lag en daarna werd gereanimeerd en heeft het wonderbaarlijk nog overleeft ook

bijzonder dat ook de politie een halve minuut later komt binnenstormen maar zelfs reanimatie mocht niet meer baten.

Heb laatst een filmpje gezien van een jongentje die 45 minuten onder het ijs lag en daarna werd gereanimeerd en heeft het wonderbaarlijk nog overleeft ook

:roflol::roflol::roflol:

vreemd dat wanneer ik een dier zie sterven ik het vervelender vind om te zien als wanneer ik zie dat ik een mens zie sterven.
heb precies hetzelfde :S

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

is het raar dat dit me bijna helemaal niets doet ik vind het niet leuk ofzo maar ik ga der ook niet van wakker liggen , laatst zag ik op nieuws een man die zijn hond aant afslagen was omdat die zijn vriend niet aanvalde en ik vond dat erger :s

Denk dat je niet de enige bent. Feit is dat we in een moderne, 'makkelijke' samenleving minder bezig zijn met de toestand van echte vreemden van onze eigen soort. Familie en vrienden zijn vaak nog wel belangrijk, maar daarbuiten maakt het allemaal nog weinig uit.

Dieren hebben toch een aparte plaats ingenomen in die samenleving waar we aan gewend zijn geraakt. Een dier heeft een zekere onschuld in zich, weerloosheid zelfs, wat dan weer een vorm van empathie opwekt.

Althans dat is het idee dat ik erover heb.

tja gevoelens verschillen blijkbaar

ik kan met nul gevoel kijken naar een meisje dat puppy's in de beek gooit, terwijl ik weleens dat weerloze, bij mensen kan voelen. Bij dieren ook weleens als je ze ziet lijden, maar het blijven imo toch 'maar' dieren

mja dat ben ik weer

Denk dat je niet de enige bent. Feit is dat we in een moderne, 'makkelijke' samenleving minder bezig zijn met de toestand van echte vreemden van onze eigen soort. Familie en vrienden zijn vaak nog wel belangrijk, maar daarbuiten maakt het allemaal nog weinig uit.

Dieren hebben toch een aparte plaats ingenomen in die samenleving waar we aan gewend zijn geraakt. Een dier heeft een zekere onschuld in zich, weerloosheid zelfs, wat dan weer een vorm van empathie opwekt.

Althans dat is het idee dat ik erover heb.

in en in triest eigenlijki he!!! hoe zal het over 30 jaar zijn!

ik heb geen zwakke maag of wat dan ook, maar ik heb geen behoefte om te kijken hoe iemand zichzelf ophangt.

Potverdomme, waarom heb ik tegen beter weten in toch gekeken?!

En hoe ziek ben je als dit je koud laat?

Schokkend niet, eerder... intens? Ik word er in ieder geval triest van.

Terug
Naar boven